Gå til innhold

Isabel Raad


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Sofiegj skrev:

Isabel fortsatt nede i 20-21k. Kan se ut som hun mister følgere nå.

Et par tusind flere end i går fordi hun skrev et "langt og personligt indlæg" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cissacissa skrev:

Ja, jeg så rumpa på Gardermoen, hihi. Ingen paparazzier å se...faktisk virket det ikke som noen kjente de igjen, til tross for diva-nykker og solbriller inne. Merkelig...😂😂De skulle til Bangkok. Var det det du så på snap også?

Så det er der de er? Hva gjør de der egentlig? Jeg så bare at de sto ved et rullebånd som så ut som Gardermoen med solbriller og hettegensere hahaha... Ikke overraskende at de ikke ble "overfalt" av paparazzier, er ikke akkurat de mest spennende menneskene for folk flest (hvis man ser bort i fra 12-åringer)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Så det er der de er? Hva gjør de der egentlig? Jeg så bare at de sto ved et rullebånd som så ut som Gardermoen med solbriller og hettegensere hahaha... Ikke overraskende at de ikke ble "overfalt" av paparazzier, er ikke akkurat de mest spennende menneskene for folk flest (hvis man ser bort i fra 12-åringer)

Hvis jeg så riktig, så sjekket de inn på et fly som skulle til Bangkok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cissacissa skrev:

Hvis jeg så riktig, så sjekket de inn på et fly som skulle til Bangkok

Det kan kanskje hende. Det er jo store tidsforskjeller, og det så ut som dag da hun kom frem og da var det natt her. Hun er heller ikke aktiv på snapchat som hun pleier, og oppdaterer bare veldig sent på kvelden her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Det kan kanskje hende. Det er jo store tidsforskjeller, og det så ut som dag da hun kom frem og da var det natt her. Hun er heller ikke aktiv på snapchat som hun pleier, og oppdaterer bare veldig sent på kvelden her. 

Det så ut som de fløy med Thai Airways (på setene, siden det er det eneste flyselskapet, som jeg vet om, som har forskjellige farger på setene (med kombinasjonen lilla, rosa, gul))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mystoryen til Isabel la hun ut et screenshot fra mobilen med et bilde av et eller annet innlegg hun hadde skrevet. Øverst i venstre hjørne står hvilket mobilabonnement hun har, og det sto "dtac", og "dtac" er ifølge Wikipedia en Thailandsk  mobiloperatør, så det stemmer nok at hun er i Thailand, evt Bangkok.

Endret av GlitterGlitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...