Gå til innhold

Isabel Raad


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Miranda16 skrev:

Er langt dra enig i det at det er greit å ta operasjoner bare man er ærlig om det.. Han forsvarer  denne maratonen. NEI, det er ikke verken normalt eller  sender rette signaler ved å legge seg under kniven, inntil nå 3 ganger på under 12 måneder. Sorry, men han er ikke så innmari smart denne fyren, selv om de virker som han tror han er ekstremt reflektert  Jeg hadde skjønt det om det var en 14 åring som hadde skrevet det. Hadde jeg ikke visst hvor gammel han var, hadde jeg trodd innlegget var skrevet av en tidlig i tenårene

Dessuten er det f ikke normalt å dytte i seg all den botoxen, restylanen og ta alle disse opeerasjonene i en alder av 21 år, Hun sa jo at hun følte seg gammel når hun rundet 21! WTF?

Jeg tror personlig at det hadde vært bedre at man holder all denne skulptingen på kroppen privat. Tror det bare er bensin på bålet når tenåringer leser dette for det er mer "in your face". Beklager men skjønner overhodet ikke den argumentasjonen at  det beste er å være åpen??. 

Vell, 3 ganger på 6 måneder blir det vell;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Miranda16 skrev:

Beklager men skjønner overhodet ikke den argumentasjonen at  det beste er å være åpen??. 

Som sagt mener jeg ikke dette er svart-hvitt, og jeg forsvarte overhodet ikke hele innlegget til Pierre, noe jeg forsøkte å få frem. Men argumentet for å være åpen er at det er enda verre å lyve om at man har gjort inngrep og fremstille det som at man har naturlig sprettrumpe, store pupper osv. Det skaper også komplekser. Jeg synes denne diskusjonen er interessant, litt uavhengig av innlegget til Pierre.

Det er en annen stor blogger som nylig har operert seg på samme sted, løy om det og påstår at rumpa har blitt større pga trening, og nå bruker hun den rumpa til å selge klær fra Nelly, Weightless osv (se hvor fin rumpe jeg får i denne kjolen). Synes du det er bedre? Hva gjør man når man er kjent, viser seg frem på bloggen hver dag og rumpa plutselig er mye større? Lyver man eller forteller man sannheten?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo en bråte med kjekkere menn, så kommer han til å operere seg ? Eller er operasjoner som er  potensiell farlig, bare

forbeholdt kvinnfolk.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

Han har en hyggelig måte å omtale kjæresten sin på. Så det han blant annet mener at han kommer til å dumpe henne etter alle de operasjonene når han finner en penere dame. Den fyren er ikke god

Har han sagt det? Æsj, for en ekkel type han er. Virkelig! guttevalp og definitivt ikke en ordentlig mann. Nei, huff har ikke ord.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Som sagt mener jeg ikke dette er svart-hvitt, og jeg forsvarte overhodet ikke hele innlegget til Pierre, noe jeg forsøkte å få frem. Men argumentet for å være åpen er at det er enda verre å lyve om at man har gjort inngrep og fremstille det som at man har naturlig sprettrumpe, store pupper osv. Det skaper også komplekser. Jeg synes denne diskusjonen er interessant, litt uavhengig av innlegget til Pierre.

 

Jeg er faktisk uenig i dette tilfellet når hun opererer seg i hjel i løpet av 6 måneder. Da faller argumentet hans ned på et lav nivå. Tror egentlig ikke han har reflektert over hva han sier. Han sier det er normalt å ta en slik maraton og det er bare fucked up

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, embla1807 skrev:

Pierre og Isabel har mistet helt bakkekontakt. Det virker ikke som de har så mange venner igjen heller, virker som det er de to mot verden. Ikke nok med at Isabel opperer seg for sin egen del, men på hennes episode av "det beste vorspielet" så sa hun til Emilie da de spiste middag, at hun hadde for små lepper og at hun hadde blitt såå mye finere med restylane. Så svarte hun "jeg syntes jeg er fin nok som jeg er jeg" og Isabel sa "ja, men du blir finere med" eller noe i den duren. En ting er å fikse på seg selv, men å oppfordre andre til det er så sinnsykt kvalmt og dårlig gjort. Hvis hun sier sånn til andre er det ikke rart folk får komplekser, eller at hun mister venner. 

Helt hårreisende å si sånn til venninnen sin. Greit hun fylle opp hele trynet, men lavmål å oppfordre venninner til å gjøre det samme og sI de vil se penere ut. Altså, hva faen liksom? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Mellifluous skrev:

Ler meg ihjel av det patetiske innlegget til Pierre, forsåvidt også alle de andre forsøkene hans på å forsvare denne sinnsyke "trenden" med plastiske operasjoner. Han burde satse på en personlighetsoperasjon.

Jeg synes generelt ikke at dette er en debatt menn med investerte interesser burde ta del i. For all del, menn må gjerne delta i debatten, men når de har egeninteresse av å forsvare kjærestens overforbruk av plastisk kirurgi synes jeg med en gang det er noe som skurrer. Når en mann, hvis kjæreste har forstørret brystene, rumpen, leppene (og gud vet hva annet), samtidig som hun har forminsket nesen, forsvarer denne oppførselen, sender ut positive signaler angående dette til alle som skulle snuble innom bloggene, bidrar dette til å øke et allerede eksisterende behov for at dette er noe de selv burde vurdere å gjøre for å øke egen tiltrekningskraft.

Jeg er dog forholdvis glad over at størsteparten av kommentarene på Pierres blogg er negative til hans holdning, men undrer meg over at mesteparten er sympatiske på Isabels blogg (som også er skrevet av Pierre for tiden) som i større grad omhandler hvor vondt hun har det akkurat nå. Dersom en inhabil mann, som enten ikke hadde kjæreste eller hadde kjæreste uten plastisk kirurgi, eller til og med en mann som var sammen med noen som led av alvorlige komplekser på grunn av visse aspekter ved eget utseende, hadde uttalt seg, mener jeg at dette hadde blitt en helt annen debatt. Men når dette er en debatt som helt klart går ut på at én mann skal forsvare sin kjærestes avhengighet av plastisk kirurgi for å fysisk se bedre ut (for hans del) mener jeg at argumentene hans faller på sin egen urimelighet. Han er en viktig del av presset hun ligger under, og helt ærlig synes jeg synd på Isabel på grunn av forholdet dem i mellom. Når jeg så henne på Paradise Hotel i fjor var hun tydelig stolt over sin egen, naturlige kropp og at ingenting var kirurgisk endret med denne (med god grunn, for hun hadde en subjektivt flott kropp!). Oh, how times have changed... 

Endret av lenebu
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Håper dere alle slutter å følge henne på snap. Hun tjener penger på det å. Jo flere følgere, jo mer penger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Rose11 skrev:

Håper dere alle slutter å følge henne på snap. Hun tjener penger på det å. Jo flere følgere, jo mer penger 

Er det sant? *POFF* der var hun borte fra min liste!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste han sier sier mye om ham og hans omgangskrets. F.eks. det med at 6/10 går fra kjæresten hvis de finner noen penere. Mulig 6/10 av hans kompiser gjør det, men jeg tviler sterkt på at den "statistikken" gjelder menn flest. Det eneste han oppnådde med innlegget var å drite seg selv ut, og fremstå som en overfladisk drittsekk og en dårlig kjæreste. Noen må lære dem at all PR ikke er god PR.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
45 minutter siden, super-s skrev:

Det meste han sier sier mye om ham og hans omgangskrets. F.eks. det med at 6/10 går fra kjæresten hvis de finner noen penere. Mulig 6/10 av hans kompiser gjør det, men jeg tviler sterkt på at den "statistikken" gjelder menn flest. Det eneste han oppnådde med innlegget var å drite seg selv ut, og fremstå som en overfladisk drittsekk og en dårlig kjæreste. Noen må lære dem at all PR ikke er god PR.

Vet. Virker som de mener all PR er god PR. Uansett om de får kritikk eller ikke. Alt for å holde seg på topplisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Privatbruker

Første operasjonen hennes var i Desember 2015. Nå er det April 2016. Det vil si 3 store operasjoner på 5 måneder.. Blir ikke kroppen ødelagt av det? Trodde det var viktig å "heale" etter en operasjon.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
6 minutter siden, Privatbruker skrev:

Første operasjonen hennes var i Desember 2015. Nå er det April 2016. Det vil si 3 store operasjoner på 5 måneder.. Blir ikke kroppen ødelagt av det? Trodde det var viktig å "heale" etter en operasjon.. :klo:

Skulle jo tro det. Kan ikke være bra å være så mye i narkose på så kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at innlegget til Pierre bare er enda mer clickbait-svada de lirer av seg for å trekke lesere, og at han innerst inne ikke egentlig mener det han skriver. Provoserende innlegg - mer lesere. Dessverre, ut fra hvordan de oppfører seg generelt, så mistenker jeg at jeg håper forgjeves. 

Jeg håper også at de fleste som leser bloggene deres er voksne, oppegående mennesker, som leser kun for å le av dem. Tror nok jeg håper forgjeves her også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mye press i dagens samfunn (trening, gjøre det bra på skole, jobb, sosialt, instagram inspo osv) og stort fokus på sex, er det vell ingen tvil  om(14 åringer ligger rundt, programmer som PH, "alle" ligger med alle). Folk fikser mye på utseende (lepper, vipper, bryn, hår, pupper, osv) Han har noen poeng, men det er overdrevet til den grad. Forstår ikke at folk leser det, han overdriver og provoserer med vilje. Jeg tror det beste for de, er at lesere slutter å bry seg. Eg tror dessverre ikke det bare er 12-14 åringer som leser den bloggen og følger de på snap, men godt vokse mennesker. 

Er vell heller ingen tvil at jenta sliter med psykiske problemer, og det hjelper vell ikke heller ikke å være sammen med Pierre. Synes forresten ikke han er  noe spesielt kjekk engang, Bra kropp har han. Og jeg synes Isabel er penere med den nye nesen forfra (ikke fra siden av - grusomt med den sveien og oppstopper nesen!!!), jeg synes ikke nesen før var ille - men jeg forstår at hun ville operere den. Eneste operasjonen jeg faktisk synes er ok! Har venninner som har vært missfornøyde med nesen sin (noen operert, andre ikke), og det er en stor belastning! sitter tross alt midt i ansiktet og de tenker på det døgnet rundt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endaen
12 timer siden, smalls skrev:

Helt hårreisende å si sånn til venninnen sin. Greit hun fylle opp hele trynet, men lavmål å oppfordre venninner til å gjøre det samme og sI de vil se penere ut. Altså, hva faen liksom? 

Venninna mi sa en gang, etter å ha sett et makeover-program, at jeg var veldig pen, men hadde blitt sinnssykt vakker med neseoperasjon! Jeg ble så sjokka, snakka ikke med henne på et år etterpå. Vi har skværa opp nå, men må si det fortsatt sitter i... For en kjip ting å si, vitner om særdeles lav intelligens, akkurat som venninna mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SelinaKyle

Forslag: kan ikke alle vi som leser denne tråden, og besøker bloggene til Pierre og Isabell, prøve to ting i en ukes tid, f.eks fra i morgen onsdag til onsdag i neste uke: 

 

- slutte å skrive i denne tråden

- ikke klikke oss inn på bloggene

 

Så ser vi hva som skjer med plasseringene deres på blogglisten, om vi som er her inne har noen reell påvirkningskraft. Who's with me?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har det kommet en ny tråd om IR og PL? De to trådene som var før ble jo nettopp sammenslått. Er forvirrende når det er flere tråder om det samme😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Eneleh skrev:

Hvorfor har det kommet en ny tråd om IR og PL? De to trådene som var før ble jo nettopp sammenslått. Er forvirrende når det er flere tråder om det samme😜

Tror den ble laget mens denne var stengt. Tråden var skjult for moderering, så den som lagde den andre tenkte sikkert at den var slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...