Gå til innhold

Isabel Raad


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og kommentarer som omhandler kropp.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ‎25‎.‎04‎.‎2016 at 17.39, Sirah skrev:

Beklager men jeg blir så flau au den bloggen. Hadde henne på snap men måtte bare slette henne. Det er litt som en ulykke, du prøver å kikke vekk men øynene blir dratt mot det som skjer 🙈

hvordan sletter man noen fra snap? har prøvd å få henne vekk, men jeg er tydeligvis ikke så god på snap:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kjelelokk skrev:

hvordan sletter man noen fra snap? har prøvd å få henne vekk, men jeg er tydeligvis ikke så god på snap:fnise:

Trykk på snapikonet øverst når du er inne på "kameraet", Mine venner, finn vennen du vil slette, trykk på denne og velg det "tannhjulet" :) Håper du forsto noe av dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clickbait på insta: "DETTE GJORDE SÅ UFATTELIG VONDT I HJERTET. Den telefonsamtalen var ikke hyggelig". I kommentarene under kom det frem at det handler om at moren snart blir 50.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, super-s skrev:

Clickbait på insta: "DETTE GJORDE SÅ UFATTELIG VONDT I HJERTET. Den telefonsamtalen var ikke hyggelig". I kommentarene under kom det frem at det handler om at moren snart blir 50.

Virkelig!? :klaske: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan moderatorene slå sammen denne tråden med "Paradise Martine Isabel og Pierre, here they go again" tråden? Og så får vi denne tråden som hovedtråd hvor Martine sitt navn utelukkes. Er så slitsomt å ha to like tråder som handler om det samme. Og den andre tråden handler ikke om Martine i det hele tatt lenger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neiii, ikke slå de sammen. La stakkars Martine få slippe å forbindes med de to lenger.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt tatt opp før, så lenge noen er nevnt i tråden så vil de at navnet også blir stående i overskriften.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.4.2016 at 14.28, Kraula skrev:

Jeg tok en for laget og fikk tak i et screenshot av innlegget, bare sånn at vi alle kan etablere sannheten: Det gikk ikke til helvete, hun har bare litt vondt nå, og det hele er et jævla clickbait helvete.

http://imgur.com/TFpZV46

Pierre skriver som om han beskriver en hund. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mine øyne handler det i grunnen ikke så mye om å være ærlig om det eller ikke, det handler om å faktisk ta operasjon i det hele og store. Hun er ung og har tatt tre graverende operasjoner på under et halvt år, som har forandret utseende hennes i veldig stor grad. Jeg vet det er hennes kropp, og det er hennes valg men hun har også en stemme som dessverre blir hørt av veldig unge jenter. Hvordan skal vi som voksne mennesker forklare til ungdommer at de er bra nok, når personer de ser opp til opererer seg så til de grader? Det er rett og slett latterlig, uvitende og ignorant av henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kraula skrev:

Neiii, ikke slå de sammen. La stakkars Martine få slippe å forbindes med de to lenger.

Jeg tenker de heller kan fjerne den tråden som handler om Martine, for det er ikke relevant lenger. Stakkars Martine som må forbindes med dette.

 

1 time siden, Basilen skrev:

Det har blitt tatt opp før, så lenge noen er nevnt i tråden så vil de at navnet også blir stående i overskriften.. 

Ja, det er jeg som har nevnt det før også. De får heller slette den andre tråden da og la denne stå. Teit at de ikke kan endre overskriften bare fordi Martine har blitt nevnt i tråden før. Det er jo eeeevigheter siden. Da burde vi jo bytte navn på tråden "mammatilmichelle" og da, til "mammatilmichelle og Jan", da Jan også omtales en del i den tråden :klaske:  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jeg tenker de heller kan fjerne den tråden som handler om Martine, for det er ikke relevant lenger. Stakkars Martine som må forbindes med dette.

 

Ja, det er jeg som har nevnt det før også. De får heller slette den andre tråden da og la denne stå. Teit at de ikke kan endre overskriften bare fordi Martine har blitt nevnt i tråden før. Det er jo eeeevigheter siden. Da burde vi jo bytte navn på tråden "mammatilmichelle" og da, til "mammatilmichelle og Jan", da Jan også omtales en del i den tråden :klaske:  

Vi kan jo også bare gå inn for å bruke denne i stedet da. :D 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Får vondt av Isabell. Etter hun ble sammen med Pierre har hun hatt 3 store operasjoner for å fikse og endre på utseendet. Med hans uttalelser virker det som hun ikke føler seg fin nok å er redd han vil dumpe henne. Isabell er med andre ord usikker på seg selv (hun har også tidligere slitt med spiseforstyrrelse) hvorfor i all verden er Pierre en så forbanna dritt?!? Er han så perfekt? Han er virkelig ikke Guds gave til kvinnen utseende messig og hvertfall ikke personlighetsmessig. Hadde aldri verden datet han, og jeg er ikke kjent for å være veldig kresen når det kommer til gutter. Pierre er en patetisk fjott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Kariannne skrev:

Får vondt av Isabell. Etter hun ble sammen med Pierre har hun hatt 3 store operasjoner for å fikse og endre på utseendet. Med hans uttalelser virker det som hun ikke føler seg fin nok å er redd han vil dumpe henne. Isabell er med andre ord usikker på seg selv (hun har også tidligere slitt med spiseforstyrrelse) hvorfor i all verden er Pierre en så forbanna dritt?!? Er han så perfekt? Han er virkelig ikke Guds gave til kvinnen utseende messig og hvertfall ikke personlighetsmessig. Hadde aldri verden datet han, og jeg er ikke kjent for å være veldig kresen når det kommer til gutter. Pierre er en patetisk fjott. 

Enig. Og Martine tok restylane og silikon mens hun var sammen med Pierre og... Blir alle jenter usikre når de er sammen med Pierre eller??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Enig. Og Martine tok restylane og silikon mens hun var sammen med Pierre og... Blir alle jenter usikre når de er sammen med Pierre eller??

Begynner å lure. Han virker i alle fall veldig overfladisk og at han bare går etter utseende. Ekkel fyr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg opprettet denne tråden for at Martine ikke skal blandes inn i vrælet som Isabel og Pierre holder på med. :) 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kariannne skrev:

Får vondt av Isabell. Etter hun ble sammen med Pierre har hun hatt 3 store operasjoner for å fikse og endre på utseendet. Med hans uttalelser virker det som hun ikke føler seg fin nok å er redd han vil dumpe henne. Isabell er med andre ord usikker på seg selv (hun har også tidligere slitt med spiseforstyrrelse) hvorfor i all verden er Pierre en så forbanna dritt?!? Er han så perfekt? Han er virkelig ikke Guds gave til kvinnen utseende messig og hvertfall ikke personlighetsmessig. Hadde aldri verden datet han, og jeg er ikke kjent for å være veldig kresen når det kommer til gutter. Pierre er en patetisk fjott. 

Jeg vet iallefall at typen min hadde ikke "tillatt" det. Han sier til meg "jeg er sammen med deg. Forandrer du deg, så er du ikke DEG lenger. Det er DEG jeg vil være sammen med" og takk gud for det for jeg har ikke tenkt å operere noe som helst med mindre det er helt nødvendig (type blindtarmbetennelse, kreft etc). Ikke sånn, tror ikke han hadde gått fra meg om jeg tok litt botox eller sånn, men han er veldig flink på å forsikre meg om at jeg er fin som jeg er, og derfor tenker jeg igrunn aldri på å operere meg heller... Kan umulig se for meg at man kan være så opptatt av operasjoner hvis typen mener du er mer enn bra nok som du er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er hvor dårlig spesielt Pierre tar kritikk. Han banner som en full sjømann når han svarer folk i kommentarfeltet og virker på ingen måte reflektert.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snadder skrev:

Det som irriterer meg er hvor dårlig spesielt Pierre tar kritikk. Han banner som en full sjømann når han svarer folk i kommentarfeltet og virker på ingen måte reflektert.

Også skal han hele tiden forsvare Isabel så veldig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...