Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp inne på instagrammen hennes. Det er sykt hvor frekk hun er mot absolutt alle som kommenterer noe annet enn å sleike ræv. Til og med de som sier at de er fan av henne, følger bloggen og ikke mener noe vondt. 

Hun biter hånda som mater henne, og ser det ikke selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, EiJente skrev:

Jeg var nettopp inne på instagrammen hennes. Det er sykt hvor frekk hun er mot absolutt alle som kommenterer noe annet enn å sleike ræv. Til og med de som sier at de er fan av henne, følger bloggen og ikke mener noe vondt. 

Hun biter hånda som mater henne, og ser det ikke selv.

Jeg blir skremt av de som kommenterer. Altså, de ser på henne som sitt forbilde og roser henne opp i skyene. Hun er såååå pen, tøff, fantastisk,  snill, perfekt osv. Dette er unge jenter. Det som irriterer meg er at hun sletter alle negative kommentarer,  men lar en stå igjen. Da kommer hylekor for å be vedkommende om å skjerpe seg og slutte å slenge dritt. OMG, konstruktiv kritikk er ikke drittslenging!  For å ikke snakke om Isabel som svarer folk så frekt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg blir skremt av de som kommenterer. Altså, de ser på henne som sitt forbilde og roser henne opp i skyene. Hun er såååå pen, tøff, fantastisk,  snill, perfekt osv. Dette er unge jenter. Det som irriterer meg er at hun sletter alle negative kommentarer,  men lar en stå igjen. Da kommer hylekor for å be vedkommende om å skjerpe seg og slutte å slenge dritt. OMG, konstruktiv kritikk er ikke drittslenging!  For å ikke snakke om Isabel som svarer folk så frekt.

Jeg blir oppriktig lei meg av å lese kommentarene der. Unge jenter som skriver "Goals<3", "Du er så perf<3", "Jeg vil se ut som deg" osv., og gutter som skriver "damn, girl", "dat ass" osv. Når man går inn på deres profiler så ser man at mange av de går på BARNESKOLEN, og resten på ungdomsskolen. Det er små barn som ser opp til henne og vil se ut som henne. Det er jo ingen på hennes egen alder som kommenterer. Sikkert kult å være superkjendis på grunn av skandaler når alle fansene er barn da.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, super-s skrev:

Jeg blir oppriktig lei meg av å lese kommentarene der. Unge jenter som skriver "Goals<3", "Du er så perf<3", "Jeg vil se ut som deg" osv., og gutter som skriver "damn, girl", "dat ass" osv. Når man går inn på deres profiler så ser man at mange av de går på BARNESKOLEN, og resten på ungdomsskolen. Det er små barn som ser opp til henne og vil se ut som henne. Det er jo ingen på hennes egen alder som kommenterer. Sikkert kult å være superkjendis på grunn av skandaler når alle fansene er barn da.

Innen de er gamle nok til å få lov til å fikse på utseende sitt selv, er trenden snudd og isabel glemt. Halvparten av "fansen" hennes har jo allerede gått lei og ler av henne i stedet for å beundre henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, EiJente skrev:

Innen de er gamle nok til å få lov til å fikse på utseende sitt selv, er trenden snudd og isabel glemt. Halvparten av "fansen" hennes har jo allerede gått lei og ler av henne i stedet for å beundre henne. 

Ja, sånn sett er det kanskje bra at hun gjør det hun gjør. Folk får avsmak fra henne, og dermed kanskje også for plastiske operasjoner, så kanskje trenden snur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Lvorine skrev:

Hey, jeg likte faktisk genseren, hvor fikk hu den fra :O

Den er fra nelly.com! Ifølge henne selv så fulgte det med en bukse også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

"Vi er i Sverige pga tragisk hendelse" så et bilde av henne og Pierre som gliser. 

Ja, det må være virkelig tragisk :ironi:                                 (Ref snap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, baremeg89 skrev:

"Vi er i Sverige pga tragisk hendelse" så et bilde av henne og Pierre som gliser. 

Ja, det må være virkelig tragisk :ironi:                                 (Ref snap)

Kanskje de er i begravelsen til kompisen til Pierre?  I så fall er ikke det noe å glise av. Råttent.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
6 minutter siden, EiJente skrev:

Kanskje de er i begravelsen til kompisen til Pierre?  I så fall er ikke det noe å glise av. Råttent.

Leser ikke bloggen men det kan jo stemme, med de klikk overskriftene så kan det være alt fra forslått tå til dødsfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, baremeg89 skrev:

Leser ikke bloggen men det kan jo stemme, med de klikk overskriftene så kan det være alt fra forslått tå til dødsfall.. 

Jeg leser den ikke, jeg heller, men var mye snakk om det i den andre tråden om disse to. Jeg tror kanskje det var på Pierre sin blogg?  eller på snapchat?  Ikke vet jeg. Men det var visstnok et "kompisen min er død. Klikk på bloggen for å lese mer" typ overskrift på snap og/eller instagram. Forundrer meg ikke om de to der er av typen som tar selfies og smiler til kamera i begravelsen også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder

Hvis de noensinne får barn håper jeg de arver hans ører og hennes gamle nese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, EiJente skrev:

Jeg leser den ikke, jeg heller, men var mye snakk om det i den andre tråden om disse to. Jeg tror kanskje det var på Pierre sin blogg?  eller på snapchat?  Ikke vet jeg. Men det var visstnok et "kompisen min er død. Klikk på bloggen for å lese mer" typ overskrift på snap og/eller instagram. Forundrer meg ikke om de to der er av typen som tar selfies og smiler til kamera i begravelsen også.

Helt forferdelig hvis dette stemmer. Hallo? Man tar ikke bildet av seg mens man gliser mens man er i begravelse. Selvfølgelig bruker de begravelsen som clickbait. De to altså :roll: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er begravelsen de dro til Sverige for ja, ref bloggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde hentet fra blogg, og bilde med latterliggjøring.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
18 timer siden, LeilaS skrev:

Helt forferdelig hvis dette stemmer. Hallo? Man tar ikke bildet av seg mens man gliser mens man er i begravelse. Selvfølgelig bruker de begravelsen som clickbait. De to altså :roll: 

Fotballfrue poserte i sin egen bestemor begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns begravelsen burde hvert holdt hemmelig. Er helt respektløst å bruke det som en clickbait på bloggen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Pierre kollapset av stress. For mye reising på kort tid eller noe sånt. For all del, jeg håper det går bra med ham, men kom igjen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...