Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, tinky1 skrev:

Nei, så klart er det ikke en god ting å fremme forskjellige operasjoner, men denne jenta må ha dårlig selvtillit og ikke ha det  så bra med seg selv. Saken blir ikke akkurat bedre at folk mobber henne på nettet! Helt enig i at det ikke spiller noe rolle hva slags veske man kjøper, men Isabel er ikke alene om å fremme dårlige holdninger i bloggverden. Chanel er jo det eneste hun har unnet seg selv som koster en del  penger. Til vanlig pleier hun å kjøpe klær på Nelly eller shein, og til og med da klager  folk på  hvor harry hun er som bare kjøper billigklær.  Og nå som hun har kjøpt seg noe dyrt, klikker alle i vinkel. Det er for meg uforståelig! Er vel ikke så farlig at hun la ut prisen, folk vet jo at hvis man kjøper en slik veske, så må man ut med en del cash! 

Hvem er det som klikker i vinkel? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Nei nå er det sannelig noe sjokkerende hun må ta stilling til igjen som hun ikke kan fortelle enda!! 

Så utrolig passende ettersom hun snart har brukt opp operasjonen som bait. 

Men, hun har jo sagt dette så ofte nå at vi vet at det skje jo ikkje en jævla ting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Onbothsides skrev:

Nei nå er det sannelig noe sjokkerende hun må ta stilling til igjen som hun ikke kan fortelle enda!! 

Så utrolig passende ettersom hun snart har brukt opp operasjonen som bait. 

Men, hun har jo sagt dette så ofte nå at vi vet at det skje jo ikkje en jævla ting :) 

Irriterende hun legger ut clickbait om dette i hytt pine, men vil ikke fortelle. Hvir lenge har hun sagt hun skal fortelle om operasjonen? Folk klikker seg inn, men ingenting står om operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
3 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Irriterende hun legger ut clickbait om dette i hytt pine, men vil ikke fortelle. Hvir lenge har hun sagt hun skal fortelle om operasjonen? Folk klikker seg inn, men ingenting står om operasjonen. 

Det er nok fordi operasjonen er så "gørr" (misforstå meg rett) at når hun forteller så blir det ikke reaksjonen hun forventer. Eller hun har bare fjerna en føflekk. 

Jeg klikker aldri inn. Tanken å en dag se henne dale nedover listen og helt ut er forlokkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så paff. 

Ett frisørbesøk som endte i tårer (ser for meg håret ble svidd av, feil grusom farge eller noe lignende), men neida var bare at de som jobba der var for hardhendte med venninna.. herre for en krisemaksimering. 

Hvorfor ikke be de om å stoppe før man tar til tårene? 

Blir så paff. Sist de var der var Isabel nedbrutt etter at en tigger tigga gjennom bilruta etter at de hadde vært på shopping, denne gang må hun overdrive dette veskekjøpet, skrive blogginnlegg om venninna så begynte å gråte pga hardhendt frisør og clickbaite mest mulig om operasjonen for å tjene peng. Den jenta der er så jævlig lite jordnær. Får helt makk.

Tenk om hun kunne åpne øyene sine litt, besøkt foreldreløse barn i de fattige delene av verden, sett hvordan det er for flyktningene fra Syria, der folk faktisk har det helt forjævlig, men smiler og gjør det beste utav det.

Kanskje hun da hadde fått litt mer forståelse på hva som er viktig her i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å lage en ny tråd siden den andre ble stengt. 

Har hun sagt hva hun har operert? Eller kjører hun enda clickbait om at hun skal fortelle det, men gjør det ikke likevel? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet på bloggen ved et uhell i går, men det sto ingenting om operasjonen nei. Kanskje hun ikke kommer til å fortelle det? :vetikke: 

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal fortelle det. Hun sier det på snap, men vil ikke fortelle det enda fordi hun vet hvor mye kritikk hun kommer til å få og vil derfor vente til hun er hjemme igjen. Hun føler seg ganske mentalt nedbrutt etter operasjonen og ønsker derfor ikke å fortelle det mens hun ligger i sengen og kommer seg etter operasjonen. (Ja, vet jeg følger litt for godt med) :fnise:

Ida Wulff la ut link til et nettsted der man kunne sjekke om noen har falske følgere. Står at Isabel har én falsk følger, men bare 28 ekte. Pierre har 0 falske, men bare 24 ekte. Sofie Elise har 317.473 ekte følgere og 9174 falske. På insta står det derimot at Isabel har 94,6t følgere. Så hvorfor kommer det bare opp 28 på henne og 24 på Pierre da..? Sofie sitt totalantall stemmer med det som står på Instagram. Vet jeg er i overkant interessert nå, men kjeder meg haha. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LeilaS skrev:

Havnet på bloggen ved et uhell i går, men det sto ingenting om operasjonen nei. Kanskje hun ikke kommer til å fortelle det? :vetikke: 

Havnet hva hun hadde operert på bloggen ved et uhell? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rakelmaki skrev:

Hun skal fortelle det. Hun sier det på snap, men vil ikke fortelle det enda fordi hun vet hvor mye kritikk hun kommer til å få og vil derfor vente til hun er hjemme igjen. Hun føler seg ganske mentalt nedbrutt etter operasjonen og ønsker derfor ikke å fortelle det mens hun ligger i sengen og kommer seg etter operasjonen. (Ja, vet jeg følger litt for godt med) :fnise:

Ida Wulff la ut link til et nettsted der man kunne sjekke om noen har falske følgere. Står at Isabel har én falsk følger, men bare 28 ekte. Pierre har 0 falske, men bare 24 ekte. Sofie Elise har 317.473 ekte følgere og 9174 falske. På insta står det derimot at Isabel har 94,6t følgere. Så hvorfor kommer det bare opp 28 på henne og 24 på Pierre da..? Sofie sitt totalantall stemmer med det som står på Instagram. Vet jeg er i overkant interessert nå, men kjeder meg haha. 

Du søkte kanskje på isabelraad og ikke isabelsraad, det funker dessverre ikke å søke opp private profiler da :/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Du søkte kanskje på isabelraad og ikke isabelsraad, det funker dessverre ikke å søke opp private profiler da :/

Ja, det forklarer saken. Er jo ikke noe vits for de to å ha privat profil, så skjønner kanskje hvorfor dem har det nå :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pierre har skrevet et innlegg på bloggen til Isabel nå om hvorfor han ikke er med til Istanbul. Han skriver det er fordi denne operasjonen ville han ikke at henne skulle gjøre og derfor ville ikke være med som støttespiller. Shit, nå ble jeg enda mer nyskjerrig på hva hun har gjort. Når ikke en gang Pierre liker det.. 

Endret av embla1807
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, embla1807 skrev:

Pierre har skrevet et innlegg på bloggen til Isabel nå om hvorfor han ikke er med til Istanbul. Han skriver det er fordi denne operasjonen ville han ikke at henne skulle gjøre og derfor ville ikke være med som støttespiller. Shit, nå ble jeg enda mer nyskjerrig på hva hun har gjort. Når ikke en gang Pierre liker det.. 

Er det så enkelt.. Eller er det for å fremstille Pierre som et godt menneske som ikke har noen formening om hva hun gjør med kroppen? Vet det har kommet mye kritikk på at han ikke har satt seg i mot det, enkelte har også beskyldt han for å stå bak eller presse på.

Nå vil jo "alle" føle med denne godhjertede mannen som ikke ville at dama skulle operere seg.

De to og spesielt hun er for utspekulert til at jeg spiser dette innlegget rått.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, embla1807 skrev:

Ja, nå er jeg ekstremt nysgjerrig her. Men det er jo det hun vil vi skal være. Derfor hun draaaaaar det ut i det uendelige. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...