Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Gjest Onbothsides
45 minutter siden, Nutz skrev:

Har jeg gått glipp av noe som har blitt slettet nå? Hvilken sak?

Blogginnlegget om innsamling til hennes hjertesak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Onbothsides skrev:

Blogginnlegget om innsamling til hennes hjertesak. 

Som er hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Onbothsides skrev:

De har liksom snakket høyt om modelljobbing, tv og stoooooor ting som skal skje så lenge, for så bare å sitte der på bussen tur/retur Falkenberg og legge ut snapper. 

Haha nå lo jeg høyt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Hun tjener 200k pr mnd, de tar bare taxi, har ikke bil, ikke førerkort, de leier for 18000 i måneden. De bare reiser, shopper og poserer - dette gir meg en grunn til å leve lenge; må se hvornår dette ender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Onbothsides skrev:

Hun tjener 200k pr mnd, de tar bare taxi, har ikke bil, ikke førerkort, de leier for 18000 i måneden. De bare reiser, shopper og poserer - dette gir meg en grunn til å leve lenge; må se hvornår dette ender. 

Trodde de bodde i en liten leilighet utenfor Oslo, så hørtes rart ut hvis de betaler 18 000 i måneden? Ikke vet jeg, men bare husker å ha lest det en plass. Kanskje det var i tråden her. Hvis hun tjener så mye, hvorfor går hun med falske designervesker og reiser til typiske turiststeder i syden. Virker bare rart.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, LeilaS skrev:

Trodde de bodde i en liten leilighet utenfor Oslo, så hørtes rart ut hvis de betaler 18 000 i måneden? Ikke vet jeg, men bare husker å ha lest det en plass. Kanskje det var i tråden her. Hvis hun tjener så mye, hvorfor går hun med falske designervesker og reiser til typiske turiststeder i syden. Virker bare rart.

De bor på aleksander kiellands plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nutz skrev:

De bor på aleksander kiellands plass

Ok.  Sier meg ingenting. Er ikke fra Oslo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Ok.  Sier meg ingenting. Er ikke fra Oslo :) 

Oki, det er sentrumsnært :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
8 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg bor langt vekk fra Oslo så er ikke lokalkjent men mener det var i selve Oslo,utkant kanskje. Under 50 kvm og 18000. Hun sa det på en videoblogg. Det vanlige hadde vært å kjøpt en leilighet og solgt den når man skal kjøpe huset de påstår å skal kjøpe i 2017. Jeg holder pusten. 

Hun bruker penger som om hun ikke skjønte at de skal jo faktisk vare lenger enn til nesa rekker. Greit nok den er kortere men, ja uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Onbothsides skrev:

Jeg bor langt vekk fra Oslo så er ikke lokalkjent men mener det var i selve Oslo,utkant kanskje. Under 50 kvm og 18000. Hun sa det på en videoblogg. Det vanlige hadde vært å kjøpt en leilighet og solgt den når man skal kjøpe huset de påstår å skal kjøpe i 2017. Jeg holder pusten. 

Hun bruker penger som om hun ikke skjønte at de skal jo faktisk vare lenger enn til nesa rekker. Greit nok den er kortere men, ja uansett.

De skal kjøpe hus neste år ja. Det  blir jo spennende. Synes det er litt utrolig de enda er sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva er det hun jobber med? Jeg kan ikke forstå at hun tjener noe særlig på bloggingen

Ikke for å være slem, men da er du naiv.

Det er så mye penger i reklame, og å bruke noen 20000 på at Isabell skal snakke om et produkt er lommepenger. Som bedrift vet du hvilken målgruppe du ønsker å nå, og målrettet reklame er ofte bedre enn TVreklame. Det er billigere å kjøpe Isabell enn 30sekunder på TV2 som antagelig ingen i målgruppen ser på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Ikke for å være slem, men da er du naiv.

Det er så mye penger i reklame, og å bruke noen 20000 på at Isabell skal snakke om et produkt er lommepenger. Som bedrift vet du hvilken målgruppe du ønsker å nå, og målrettet reklame er ofte bedre enn TVreklame. Det er billigere å kjøpe Isabell enn 30sekunder på TV2 som antagelig ingen i målgruppen ser på.

Men hvilke produkter gjør hun reklame for? Har vært inne på bloggen et par ganger, men finner bare selfies :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Honey Dew skrev:

Men hvilke produkter gjør hun reklame for? Har vært inne på bloggen et par ganger, men finner bare selfies :)

😅 tok meg der. Det vet jeg ikke, følger ikke bloggen ofte nok.

Blogg.no har faste satser for utbetaling avhengig av plassering på topplisten. Konkrete beløper finner du på blogg.no (http://faq.blogg.no/?side=faq)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
32 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg leser ikke bloggen og har ad block i tillegg, men jeg TROR det er sånn at man har reklame som en slags ramme rundt bloggen? Sånn at man får betalt per klikk bloggen har selv om man ikke klikker på reklamen? Om det var forståelig :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
5 timer siden, Honey Dew skrev:

Hva er det hun jobber med? Jeg kan ikke forstå at hun tjener noe særlig på bloggingen

Er vel klikkene, og fast lønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Når det gjelder inntjening så må man ikke glemme affiliatelenker også. Isabel har jo mange slike i løpet av en uke. En ting er jo om du klikker på et produkt fra feks Nelly, så får jo Isabel prosenter av salget. Men det som ikke er så åpenbart er jo at dersom du klikker på en slik lenke men ikke kjøper, så er det likevel plantet en "cookie", slik at dersom du senere handler fra Nelly (selv om du ikke går inn via bloggen, så får likevel Isabel prosenter av det du kjøper. Hvis man ikke ønsker å støtte bloggere blr man slette cookies regelmessig.

Som andre nevner så er disse reklamene som ligger som en hestesko rundt blogginnlegget også noe hun før betalt for pr lesere hun har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...