allesote Skrevet 1. mai 2016 #101 Del Skrevet 1. mai 2016 This is a trainwreck.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 1. mai 2016 #102 Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg sletta på snap også nå, for hvis det er tilfelle at hun tjener penger på det så skal hun ikke få et øre av meg. Og etter den seansen hun lå i sengen og snappet om alle jelly beansene med halvrusa stemme, skjønte jeg hvor tåpelig jeg er som i det hele tatt har fulgt henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linkan Skrevet 1. mai 2016 #103 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Og dagens overskrifter er "Jeg dusjer ikke alene (ooomg.)" og "Jeg hadde aldri trodd på deg - livet mitt for et år siden, før alt dette. Jeg forteller på bloggen." Som om hun har levd på en stor feit løgn som alle burde sikle etter å få vite sannheten om. Er vel bare nok et skryteinnlegg av hvor sinnsykt A-kjendis hun har blitt, og hvor stolt hun er av seg selv som har jobbet så hardt for å oppnå dette drømmelivet. Nå slutter jeg å følge henne på Snapchat, om det er sånn at hun faktisk tjener på det så vil ikke jeg bidra til det. Forhåpentligvis forsvinner denne nysgjerrigheten for hvilke flere tåpelige ting disse menneskene klarer å lire av seg, etter hvert... Og Pierres nyeste snap på mystory er "Vi orker snart ikke mer! - Vi har fått nok". De er vel lei av å ligge stille da, ikke noe Isabel ikke har klaget over før Endret 1. mai 2016 av linkan 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 1. mai 2016 #104 Del Skrevet 1. mai 2016 "Når folk står der og nærmest skjelver for de blir så glade for å få en klem av deg". Ja nå har hun virkelig blitt a-kjendis, klarer ikke å se for meg at noen kan bli så glade for å få en klem av noen. Utenom av Leonardo DiCaprio da... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 1. mai 2016 #105 Del Skrevet 1. mai 2016 97% av Norges befolkning aner jo ikke hvem de er engang.. Det er jo småunger som løper etter henne, på samme måte som de løper etter russen.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 1. mai 2016 #106 Del Skrevet 1. mai 2016 42 minutter siden, frk91 skrev: "Når folk står der og nærmest skjelver for de blir så glade for å få en klem av deg". Ja nå har hun virkelig blitt a-kjendis, klarer ikke å se for meg at noen kan bli så glade for å få en klem av noen. Utenom av Leonardo DiCaprio da... Vedder på det var en jente på 12 eller noe. Eller så er det noe hun bare dikter opp Kan liksom ikke se for meg noen andre enn veldig unge jenter skjelver og blir happy for å få en klem fra henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 1. mai 2016 #107 Del Skrevet 1. mai 2016 Den 29.4.2016 at 15.41, Keikolina skrev: Begynner å minne meg om Amanda Bynes. Samme her, hun er jo helt ute å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. mai 2016 #108 Del Skrevet 2. mai 2016 Ser ikke at Side2 har lagt ut link til bloggen hennes på en god stund? Der er i alle fall bra. Kanskje de har tatt til seg kritikken og ikke vil samarbeide med Isabel lenger? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 3. mai 2016 #109 Del Skrevet 3. mai 2016 Vil man bli assosiert med det der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. mai 2016 #110 Del Skrevet 3. mai 2016 35 minutter siden, Milio skrev: Vil man bli assosiert med det der? Ikke jeg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 3. mai 2016 #111 Del Skrevet 3. mai 2016 Fy søren så frekk hun er i kommentarfeltet sitt på instagram! Mot kommentarer som ikke er hets engang! :O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. mai 2016 #112 Del Skrevet 3. mai 2016 Hun og typen har begynt å dukke opp på under "utforsk innlegg" på insta og mistenker at det er niesen som har begynt å følge disse. Så innmari trist at disse er forbilder til dagens ungdom. Hun Isabel kan operere seg så mye hun vil, men hun blir uansett innhentet av både tyngdekraft og aldring. Det blir ikke pent. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. mai 2016 #113 Del Skrevet 3. mai 2016 "OMG JEG ER I ÅRETS SEMIFINALE I!!!!! Vil dere se meg plastret over hele Norge? Det er rett før. He heee" Hva skal dette bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 3. mai 2016 #114 Del Skrevet 3. mai 2016 2 minutter siden, Rose11 skrev: "OMG JEG ER I ÅRETS SEMIFINALE I!!!!! Vil dere se meg plastret over hele Norge? Det er rett før. He heee" Hva skal dette bety? Hun er i semifinalen til årets Brun og Blid-konkurranse. Villedende markedsføring å bruke henne spør du meg, hun er tross alt fra Iran og trenger knapt se på ei lyspære for å bli brun. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2016 #115 Del Skrevet 3. mai 2016 Ryddet for hets. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 3. mai 2016 #116 Del Skrevet 3. mai 2016 4 timer siden, bonsaijenta skrev: Hun og typen har begynt å dukke opp på under "utforsk innlegg" på insta og mistenker at det er niesen som har begynt å følge disse. Så innmari trist at disse er forbilder til dagens ungdom. Hun Isabel kan operere seg så mye hun vil, men hun blir uansett innhentet av både tyngdekraft og aldring. Det blir ikke pent. De er ikke forbilder, men folk er nysgjerrige. Alle ler av dem, også småjenter. Men man vil liksom se hvor langt hun går også - de er underholdning, ikke forbilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 3. mai 2016 #117 Del Skrevet 3. mai 2016 Følger henne på snap Har hun faktisk lagt ut bilde hvor den nye rompa synes, eller er det bare clickbait? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. mai 2016 #118 Del Skrevet 3. mai 2016 3 timer siden, Professor Orm skrev: Hun er i semifinalen til årets Brun og Blid-konkurranse. Villedende markedsføring å bruke henne spør du meg, hun er tross alt fra Iran og trenger knapt se på ei lyspære for å bli brun. Javel, ikke noe mer spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. mai 2016 #119 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) 15 minutter siden, Superblomst skrev: Følger henne på snap Har hun faktisk lagt ut bilde hvor den nye rompa synes, eller er det bare clickbait? Garantert bare clickbait. Som vanlig. Endret 3. mai 2016 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lvorine Skrevet 3. mai 2016 #120 Del Skrevet 3. mai 2016 Hey, jeg likte faktisk genseren, hvor fikk hu den fra :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg