Gå til innhold

"Kanskje du skal prøve med en kvinne?"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Etter å ha vært singel i noen år, har jeg opplevd å få dette spørsmålet fra enkelte ubeskjedne i omgangskretsen (de andre nøyer seg vel med å tenke det).

Jeg blir litt trist av at de ikke kan akseptere og tro på at jeg ikke har møtt den rette (som åpenbart kommer til å være en mann), og at jeg ikke akter å innlede et forhold bare for å ha noen der. Det virker som om at en god del folk mistenker kvinner (over 30) som har vært singel en stund for enten å ikke ha sjans eller å være skaplesber.

Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alt for mange som ender med å bli ilag med en kun pga at det er for mye styr med å finne den rette. Sier ikke at det er feil, og det kan jo bli bedre enn om man hadde funnet den som man tror er den rette. Du får heve deg over hva andre mener, synes og sier og ha tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cyberbabe

Slapp av. De mistenker deg bare for å være mistenksom til menn...

For alt du vet her i verden, kan du falle for en kvinne. Det har jeg gjort hele to ganger, men da var jeg i forhold, og det ble ingenting. Jeg betrakter meg ikke som lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, jeg tror flere av mine venninner fikk sjokk da jeg etter flere års "stillhet" fortalte at jeg var forelsket i en person som var en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...