Gå til innhold

Klarer du å gjøre nr 2 når kjæresten er i huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å date en fantastisk fyr, men tror jeg må begynne å faste for jeg vil overhodet ikke bæsje når jeg er på besøk hos han. Æsj! Jeg får så sykt angst for slik. Jeg er redd for at dette kommer til å skje hvis jeg flytter inn med han og at han kommer til å synes jeg er ekkel hvis jeg bruker doen for å bæsje. :( Jeg vet dette er fryktelig patetisk av meg men vi jenter er jo lært opp til å være rene og perfekt til enhver tid. Da passer det seg dårlig hvis en jente går på do for å gjøre noe så ekkelt og lite feminint. Og nei, jeg er ikke 13 år. Jeg er 22 og jeg vet jeg er fryktelig barnslig, men jeg vil ikke at han skal synes jeg er ekkel. Ikke bare er jeg redd for at det skal komme lyd eller lukt, men også at han skal telle minuttene jeg er der inne. Pleier menn å telle minutter? Hvis det er over 5 minutter så vil han kanskje få mistanke om hva jeg holder på med der inne.

Igjen, jeg vet dette er skikkelig patetisk og barnslig men jeg kan ikke noe for det. :( 

Hvordan blir man kvitt angsten? Noen som er i lignende situasjon?

Anonymkode: e15f6...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Særiøst?

Anonymkode: e4633...12f

Ja faktisk. Dessverre:( 

Anonymkode: e15f6...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri hatt så store problemer med det. Vil uansett ikke være sammen med en mann som teller minutter og synes jeg er ekkel fordi jeg går på do.

Anonymkode: efe4b...c94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det klarer jeg. Var selvfølgelig ikke det beste jeg visste, spesielt ikke i begynnelsen av forholdet. Men skal love deg at det er mye verre å sitte å ha vondt i magen, noe som igjen vil føre til at du kommer til å fise mye. Tror ikke han kommer til å tenke over om du driter eller pisser når du er på do. Må man, så må man.

Anonymkode: 49312...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk så skjønner jeg problemet, og det blir bedre! Et tips er å legge litt papir i skålen, sette på vannet og late som at du leser noe på vg, eller ser på stories på snapchat. 

Alle driter, og ja, alle driter. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære.... hvis en mann virkelig synes du er ekkel som bæsjer så vil han måtte leve et langt liv alene. Her ble den isen brutt i løpet av 3 dager, å nå er det ingen av oss som bryr oss i det hele tatt. Hva så om det lukter etter meg, det lukter ikke akkurat blomster etter han heller når han har gjort nr 2. Er du redd for lyd så legg litt papir i toalettet først, er du redd for lukt så kan man jo alltids ha et duftlys man tenner når man veit at man skal bæsje, eller kjøpe inn en sånn spray. Jeg for min del liker ikke sånne duftgreier da blandingen av "godlukt" og bæsj lukter værre (syns jeg). Har enda ikke funnet en spray som dekker over lukten. 

Anonymkode: fee10...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget duftfrisker (Glade sin). Man trenger bare pushe en gang, og så er lukten borte.
 Det er jo en lukt som kommer i steden (blomster eller sitron), men jeg synes det er hundre ganger bedre enn drittlukt. Var i utlandet, hvor det var duftspray på mange toaletter. Så genialt. Jeg skjønner ikke at dette er så lite vanlig i Norge. Det er som om drittlukt er noe man bare må avfinne seg med i dette landet. Skal vel være så naturlig. :fnise:

Anonymkode: c74ca...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, men ja jeg har jo gjort det. Men, men da har jeg vært kjemperaskt og hatt på vannet i springen og alt det der 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, dillyduzit skrev:

Faktisk så skjønner jeg problemet, og det blir bedre! Et tips er å legge litt papir i skålen, sette på vannet og late som at du leser noe på vg, eller ser på stories på snapchat. 

Alle driter, og ja, alle driter. 

Fatter ikke hvorfor folk skrur på springen når de skal på do! Hver gang jeg hører det, tenker jeg at det sitter en på andre siden av veggen å trykker.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dlarah skrev:

Fatter ikke hvorfor folk skrur på springen når de skal på do! Hver gang jeg hører det, tenker jeg at det sitter en på andre siden av veggen å trykker.. 

Jeg skrur på springen av og til når jeg bare tisser. F.eks. på jobben kan det være folk som står utenfor og samtaler.

Anonymkode: c74ca...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, typen har en veldig liten leilighet(hybel) og man hører veldig godt alt som foregår. Når vi har vært i utlandet og bodd på hotell har jeg "klart det". Regner med at det går over etter hvert. Det er bare å presse seg selv(no pun intended) til å gjøre det.

Anonymkode: 439d7...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeno problem. Gjør ingenting om vedkommende er på badet samtidig heller. Dette er noe man burde være ganske trygg på, blir helt håpløst å være prippen og usikker med sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dette med at jenter skal være «rene og perfekte» sitter hovedsakelig i hodet til jentene selv. Oppegående menn driter (pun intended) i slikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som å lese om meg selv 10 +år tilbake. Bodde med samboer i en liten leilighet, og bare det å prumpe var et problem, for oss begge fant jeg ut senere. Trodde at han likte å stå på balkongen å se på himmelen før han la seg, senere fortalte han meg at det var pga at det var det eneste stedet han kunne 'slippe luft ' uten at jeg hørte. De fleste går på nr.2 om morningen. Hvis det er tilfelle hos deg så har jeg noen råd. Sett på dusjen ( ta den på kaldt vann slik at du ikke bruker opp det varme vannet), og så gjør du ditt. Spray LITT parfyme, ikke for mye bare. Synes du fikk noen teite kommentarer før her, forstår deg veldig godt. Klart menn vet at jenter har alle kroppslige funksjoner,  er mange menn som synes dette er flaut også! Min ex-samboer og jeg gikk begge med kronisk luft i magen i mange år. Må bare smile av det nå, men kjenner meg så veldig godt igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på reisejobb med en mannlig kollega. Vi var innlosjert på ei hytte fra man-fre. Han var alltid våken lengre enn meg, unntatt en kveld. Han gikk rastløst rundt og lurte på om jeg kunne legge meg. Hæ? Svarte jeg. "Jeg må do og det skjer ikke før du har lagt deg" svarte han😂😂 Jeg brydde meg ikke om at han gikk på do men det gjorde han😅 Så du er ikke alene om å tenke sånn😉

Anonymkode: e89e7...8f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...