Gå til innhold

Israel beskytter IS

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Druid skrev:

Jeg har til gode å møte en jøde, det være seg i eller utenfor Israel, som sliter med å forstå forskjellen mellom rasisme og kritikk av staten Israel sine disponeringer. 

Wow.

Anonymkode: 5f42a...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel det eldste trikset i boka til jødene; å kalle alle som kritiserer dem eller ideologiene deres for rasister og hatere.

Hat og hets mot en etnisk gruppe er ikke "kritikk". Det er ren rasisme.

Forøvrig er jeg ikke jøde, men fakta er jo ikke så farlig i nazze-sirkler antar jeg.

Skrevet

Antisemittismen florere forsatt jeg blir skremt

Anonymkode: 544c6...d50

• Liker 2
Skrevet

Jødehatere skulle vært forbudt på KG. La de finne seg et annet sted å spre møkka.

Anonymkode: 1912d...fc1

• Liker 1
Skrevet

alt og ingenting er visst "jøde-hat" i disse dager.....

Anonymkode: a6f0c...0cc

• Liker 1
Skrevet

Man må kunne stille spørsmål ved Israels bombing i Syria uten å bli beskyldt for å være jødehater. 

Jeg forstår ikke hvorfor Israel bombet den syriske hæren i Syria. Syria kommer ikke til å angripe Israel så lenge Assad er president. Det var nok et uhell hvis noe traff israelske områder på Golanhøyden. Men Israel har grunn til å være bekymret hvis IS, al-Qaida eller andre jihadistiske opprørsgrupper tar makten i Syria. Derfor bør ikke Israel bombe den syriske hæren som kriger mot IS og de andre opprørsgruppene. 

Denne konflikten er utrolig kompleks. Det er vanskelig å forstå mye av det som skjer der. La oss heller ha en saklig meningsutveksling istedet for å komme med personangrep og beskyldninger. 

Anonymkode: c942c...122

Skrevet
7 timer siden, jabx skrev:

Hat og hets mot en etnisk gruppe er ikke "kritikk". Det er ren rasisme.

Forøvrig er jeg ikke jøde, men fakta er jo ikke så farlig i nazze-sirkler antar jeg.

Nei, filosemittisme er jo et interessant fenomen det også, men du har jo lært disse strofene et sted.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du blander ikke med muslimer nå

Anonymkode: 544c6...d50

Det er vel ingen som opplever å bli svartmalt så mye som muslimer. Det går ikke en dag uten at media skriver noe negativt om dem.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ingen som opplever å bli svartmalt så mye som muslimer. Det går ikke en dag uten at media skriver noe negativt om dem.

Det er nok i stor grad selvforskyld, slik som de holder på...

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok i stor grad selvforskyld, slik som de holder på...

Det er en selvoppfyllende profeti. Jo mer media svartmaler muslimene, jo sintere blir de og jo mer terror og andre ting utfører de. Noe som fører til enda mer svartmaling av media.

Det jeg syns er interessant er at dette er den eneste form for "rasisme" som er blitt politisk korrekt.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må kunne stille spørsmål ved Israels bombing i Syria uten å bli beskyldt for å være jødehater. 

Det ble jo ikke stilt spørsmål. Det ble påstått at Israel beskytter IS. Og så kom jødehaterne med de rasistiske bildene sine, osv.

Sitat

Jeg forstår ikke hvorfor Israel bombet den syriske hæren i Syria. Syria kommer ikke til å angripe Israel så lenge Assad er president. Det var nok et uhell hvis noe traff israelske områder på Golanhøyden.

Israel bombet fordi de ble angrepet.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en selvoppfyllende profeti. Jo mer media svartmaler muslimene, jo sintere blir de og jo mer terror og andre ting utfører de. Noe som fører til enda mer svartmaling av media.

Det jeg syns er interessant er at dette er den eneste form for "rasisme" som er blitt politisk korrekt.

Nei, muslimene beskyttes av både media, politikere, osv. Jødene, derimot, utsettes for regelrett forfølgelse også i Norge. Og rasistene koser seg.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Nei, muslimene beskyttes av både media, politikere, osv. Jødene, derimot, utsettes for regelrett forfølgelse også i Norge. Og rasistene koser seg.

Muslimhatere som deg har jo fått direktetilgang til media.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Muslimhatere som deg har jo fått direktetilgang til media.

Jeg hater religion, inkludert islam og kristendom. De som er kritiske til pesten islam blir konsekvent forsøkt truet til taushet.

Skrevet
36 minutter siden, jabx skrev:

Jeg hater religion, inkludert islam og kristendom. De som er kritiske til pesten islam blir konsekvent forsøkt truet til taushet.

Tullball.

Skrevet
12 timer siden, jabx skrev:

Israel bombet fordi de ble angrepet.

Dette var et uhell fra Syrias side. Ikke et angrep. Den syriske hæren kriger mot IS og/eller andre militante jihadister i grenseområdene. Det var et uhell at de traff israelsk område. 

"The Israeli military said its aircraft attacked targets in Syria hours after the mortar bomb from fighting among factions in Syria struck the Golan Heights."

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, nei. Jeg som hvit voksen mann kan hetses og det er forventet at jeg er enig. Jeg tilhører nemlig de priveligerte og har skylden for alt som er slemt i verden. Den eneste kategorien som aldri kan inneha en offerrolle.

Sinte hvite menn, white trash, rednecks, lavt utdannet grilldress campingplassvelger, rånere, uønskede elementer(frp) osv osv. Ingen er forventet å måtte tåle såpass mye nedrakking uten å mukke. Vi er de "lavpannede idiotene" som sørget for brexit og trump. (Hvite) menn burde ikke ha stemmerett ifølge en svensk feministminister. Tenk om hun hadde sagt muslimer/jøder burde ike ha stemmerett??!?!   hun hadde vært ferdig på dagen, men ikke når hun trasher (hvite) menn.

Det er vi som aldri blir oppfordret til å søke, som aldri blir kvotert inn på studier eller stillinger. Vi taper terreng på skolen og mange går ut som tapere. Men våre problemer er selvforskyldte og tillegges ingen vekt. Er vi tapere er det vår skyld, når andre feiler er de offer for systemet, systemet som er laget "hvite menn".  Kritisere en muslim = rasist. Kritiser en hvit (sinna) mann = Anerkjennelse.

Anonymkode: eda91...984

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette var et uhell fra Syrias side. Ikke et angrep. Den syriske hæren kriger mot IS og/eller andre militante jihadister i grenseområdene. Det var et uhell at de traff israelsk område. 

"The Israeli military said its aircraft attacked targets in Syria hours after the mortar bomb from fighting among factions in Syria struck the Golan Heights."

Israel har lang erfaring med innkommende missiler og bomber. Vha av radarIronDome.jpg?itok=oXwvie0s krysspeiler de hvor skuddet kommer fra iløpet av sekunder og avsender får en i retur. Og det skjer umiddelbart. Det er en grunn til at artilleri er mobilt.14126LAND_Bofors_Archer_Artillery_lg.jpg Man skyter 3-4 granater og flytter seg umiddelbart. Om en granat lander på israelsk territorium så kommer svaret umiddelbart. Israel kan ikke vite om avsender er mente det eller ikke. Om det er syriske opprører, IS som ønsker å trekke inn Israel eller Hizbollah. De tar ut trusselen. De leker ikke krig....

Anonymkode: eda91...984

• Liker 1
Skrevet

...og hvis du leser uttalelsene fra Israelsk militære, så var det ikke det som skjedde her.

Men med tanke på at Syriske styrker sitter med vrakdeler fra en isralesk drone og ett israelsk jagerfly, og israelsk forsvar plystrer ut i luften at dette er HELT ukjent for dem, så mistenker jeg at det ligger en HELT annen historie til grunn enn det som er kommet ut. Jeg tror dette stort sett handler om småkjekling mellom grupperinger som faktisk jobber mot samme mål.

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktum er at Israel ble rammet, og de har rett til å forsvare seg selv. Husk at det eneste de kjempende islamistene skjønner er rå makt. Israel må vise at de ikke lar seg plukke på nesen. Hvis de lar slike ting gå forbi uten å gjøre noe så risikerer de at den andre parten får blod på tann.

Hardt og brutalt. Det eneste språket motparten kjenner. Vi ser det jo også her i Norge i enkelte ikke-vestlige miljøer er vold eneste de responderer på. Man kan ikke prate dem til fornuft.

Endret av jabx
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...