Gå til innhold

Hvorfor er alle menn på KG patetiske ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg som kvinne hang på et mannsforum ville jeg også vært patetisk.

Anonymkode: a0a10...dc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Nonymuss skrev:

Dette innlegget var mer patetisk..
Hvorfor dra alle under en kam?

Skjære alle over en kam!

Anonymkode: da2ee...d81

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er alle menn på KG patetiske ?

Anonymkode: 45423...430

Fordi vi faktisk ønsker å lære noe om kvinnen, i stedet for å være mann nok til å gi fullstendig faen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sphere skrev:

Fordi vi faktisk ønsker å lære noe om kvinnen, i stedet for å være mann nok til å gi fullstendig faen?

Hva lærer dere om kvinnen på kvinneguiden? :popcorn:

Anonymkode: a0a10...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle mennesker er patetiske, hadde egentlig vært best viss vi ble utryddet....

Anonymkode: df044...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Fordi vi faktisk ønsker å lære noe om kvinnen, i stedet for å være mann nok til å gi fullstendig faen?

Er du ikke "mann nok" da, siden du har profil her? ;) Synes det er kjempefint om menn virkelig ønsker å lære om kvinner fra kvinnene selv, frem for å drøvtygge gamle misogyne myter; slik en hel del KG-menn gjør. De mennene ser ut til å være mest opptatt av å prøver å overbevise oss om at mytene er sanne, og legger for dagen en voldsom energi i sin misjonsvirksomhet. Det er grunn til å undres på hva slags liv de har utenom KG-forum, og jeg tror det er disse mennene TS sikter til, men da kan hun skrive "mange" i stedet for "alle". Generaliseringer bør unngås, for det er koselige menn her også.

:kghjerte:

Anonymkode: 79005...706

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de får ikke pult. Og de har ikke noe liv.

Anonymkode: 151b1...46e

Skal godt gjøres for menn å henge på KG uten å få pult. 

Anonymkode: d5038...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Vil dere ikke ha likestilling, da? Da må jo menn kunne bruke kvinneguiden? Jeg trodde det var en guide til å forstå kvinner jeg. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg registrerte meg her en gang i tiden da kjæresten min hadde det spesielt tungt. Jeg ønsket å snu hver stein for å få noen nyttige råd om hvordan jeg best kunne hjelpe henne, og da tenkte jeg et kvinneforum kunne være et greit sted å be om tips og råd. Så har jeg vært her litt av og på siden den gang, stort sett i "Samfunn og verden"-kategoriene, siden det var et ålreit forum. Jeg har på ingen måte noe problematisk forhold til kvinner, og jeg spyr ikke ut kvinnehatende møl. At jeg ramler innom Kvinneguiden iblant er ikke noe jeg ville fortalt til kamerater eller partner, sånn sett, men om det er direkte patetisk er jeg litt mer usikker på. Det gjør meg uansett ikke så mye.

Anonymkode: d54fb...54a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Det er de som vil ha råd, de er ikke så synlige i debatter.

Det er sinte, godt voksne menn, de er veldig synlige.

Det er veldig unge menn som ikke har så mye erfaring. De er synlige i mer positive tråder.

Jeg mistenker også at noen av de hyggelige, voksne mennene i sosiale tråder, er aggressive som anonymbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva lærer dere om kvinnen på kvinneguiden? :popcorn:

Anonymkode: a0a10...dc5

At kvinner ikke liker menn som mener noe annet enn dem. Og når man ikke har argumenter går man over til å kalle menn med meninger: patetiske, bitterpikk m.m.

Uten menn ville ikke dette vært noe diskusjonsforum. Det ville vært en enighetsforum med ensretting der alle hadde kaklet om sine dårlige elskere og gutteklubben grei som gjør alle kvinners liv miserabelt. En orgie av kos med misnøye der felles trøst ville vært at livet ville vært best hvis det ikke hadde fantes en eneste mann :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...