Gå til innhold

Hausken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan foregår startsamtale hos hausken ? Måles blodtrykk osv ? 

Anonymkode: cd241...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var hos Hausken på forsamtale/sædprøve i agust. Først hadde jeg en samtale med legen der han spørte meg om min helsetilstand, syklusen min, eventuelt tidligere operasjoner, om jeg hadde vært gravid tidligere etc. Etterpå tok han innvendig ultralyd å sjekket livmor, eggstokkene og telte eggposer/egglagert. Jeg hadde med meg svar fra blodprøve jeg tok hos fastlegen min. Alt var fint i følge spørsmål og undersøkelsen og min samboer sin sædprøve var normal, så vi var ikke på samtale hos sykepleier. Det er inkl i prisen også. Finner de noe feil med dere blir det samtale hos sykepleier med tanke på opplæring i sprøyer, medisiner.

Anonymkode: db1f0...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi var hos Hausken på forsamtale/sædprøve i agust. Først hadde jeg en samtale med legen der han spørte meg om min helsetilstand, syklusen min, eventuelt tidligere operasjoner, om jeg hadde vært gravid tidligere etc. Etterpå tok han innvendig ultralyd å sjekket livmor, eggstokkene og telte eggposer/egglagert. Jeg hadde med meg svar fra blodprøve jeg tok hos fastlegen min. Alt var fint i følge spørsmål og undersøkelsen og min samboer sin sædprøve var normal, så vi var ikke på samtale hos sykepleier. Det er inkl i prisen også. Finner de noe feil med dere blir det samtale hos sykepleier med tanke på opplæring i sprøyer, medisiner.

Anonymkode: db1f0...01f

Man får starte behandling selv det ikke dukker opp feil, hvis en har prøvd lenge. Hos mange finner man jo ikke en årsak og prøverør kan bli nødvendig, men litt ekstra tid kan være det som skal til for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...