Gå til innhold

Abstinens-telletråden (med likere, på oppfordring)


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 6.4.2017 den 9.37, AnonymSjiraff skrev:

12 likes igjen :lillesky2:

For de som ønsker å hjelpe til med tellingen så er det innlegget i lenken som trenger 30 likes før vi får telle til nytt tall.

 http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=83#comment-19550379

Nå mangler kun 9 likes :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, An0nymBruker skrev:

Nå mangler kun 9 likes :mynona:

Så bra! 

Til dere nye tellere i tråden. Det er nattåpent og innlegget som trenger 9 likes til før vi kan telle neste tall er i lenken:

 http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=83#comment-19550379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Så bra! 

Til dere nye tellere i tråden. Det er nattåpent og innlegget som trenger 9 likes til før vi kan telle neste tall er i lenken:

 http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=83#comment-19550379

Det mangler fremdeles Bilderesultat for kylling smiley     +Relatert bilde

Kanskje får vi et nytt tall i løpet av påskehelga? :jepp:

God påske!

Relatert bilde

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så mye liv i denne tråden, men skal vi starte ny tråd med samme system? Kanskje se hvor langt vi kommer før 17.mai? Synes det er fint å ha et mål for tellingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Er ikke så mye liv i denne tråden, men skal vi starte ny tråd med samme system? Kanskje se hvor langt vi kommer før 17.mai? Synes det er fint å ha et mål for tellingen.

Hei :)

Det var en veldig god ide! :blomst:  :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2017 den 0.54, AnonymSjiraff skrev:

Så bra! 

Til dere nye tellere i tråden. Det er nattåpent og innlegget som trenger 9 likes til før vi kan telle neste tall er i lenken:

 http://forum.kvinneguiden.no/topic/1064541-abstinens-telletråden-med-likere-på-oppfordring/?page=83#comment-19550379

Nå mangler kun 6 likes :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noen ide å starte en ny tråd med samme system....hvorfor skal en tråd legges død og det starter en ny med samme sytem? Hva blir da forskjellen......undrer bare...

Jeg syns at tellingen er underholdende viss det er fremgang som er merkbar fra (helst) dag til dag :)

Endret av fiole
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, fiole skrev:

Jeg synes ikke det er noen ide å starte en ny tråd med samme system....hvorfor skal en tråd legges død og det starter en ny med samme sytem? Hva blir da forskjellen......undrer bare...

Jeg syns at tellingen er underholdende viss det er fremgang som er merkbar fra (helst) dag til dag :)

Enig vi kan vente til tråden dør før vi starter på nytt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fiole skrev:

Jeg synes ikke det er noen ide å starte en ny tråd med samme system....hvorfor skal en tråd legges død og det starter en ny med samme sytem? Hva blir da forskjellen......undrer bare...

Jeg syns at tellingen er underholdende viss det er fremgang som er merkbar fra (helst) dag til dag :)

Det er den jo ikke i denne tråden lenger. 

Anonymkode: 4ee09...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er den jo ikke i denne tråden lenger. 

Anonymkode: 4ee09...a32

Ja det har jeg jo merket :), men hvorfor skulle det bli mer fremgang i en ny tråd av samme art? DET lurer jeg bare på....

For all del...jeg velger jo hvilke tråder jeg deltar i, så om noen har et behov, så er det jo bare til å kjøre på....jeg ga jo bare uttrykk for min mening om spørsmålet.....

Når en tråd dør så er den jo der likevel....den blir jo ikke slettet...noe de kanskje burde bli etter en stund...(eller puttet på loftet) alle tråder som det ikke er framgang i.....min tanke bare det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fiole skrev:

Ja det har jeg jo merket :), men hvorfor skulle det bli mer fremgang i en ny tråd av samme art? DET lurer jeg bare på....

For all del...jeg velger jo hvilke tråder jeg deltar i, så om noen har et behov, så er det jo bare til å kjøre på....jeg ga jo bare uttrykk for min mening om spørsmålet.....

Når en tråd dør så er den jo der likevel....den blir jo ikke slettet...noe de kanskje burde bli etter en stund...(eller puttet på loftet) alle tråder som det ikke er framgang i.....min tanke bare det...

Jeg er helt enig i det! Ser ikke noe poeng med en ny tråd av denne typen. Det er kjedelig når det tar to uker for å få et nytt tall. Da kan man like gjerne legge denne død, og fortsette i telle til 500 trådene :)

 

 

Anonymkode: 4ee09...a32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...