Gå til innhold

Abstinens-telletråden (med likere, på oppfordring)


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

1 likes mangler nå, før tall nr 101 kan telles. @Diamant og @MissMas og @Zenobia og @Lofotfrøkenhar dere liket innlegget i linken? Hvis ikke, kan en av dere være heldige og telle neste tall om dere er snar med å like og telle :)

Innlegget med tall nr 100 må siteres av neste teller

 

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er veldig mye tekst å måtte lese igjennom før en ser hvilket tall som skal laikes, men nå er det gjort
og jeg tror at det er ledig hvis det nye skal være ett hundre og ett...eller har jeg bommet? :klo: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her er veldig mye tekst å måtte lese igjennom før en ser hvilket tall som skal laikes, men nå er det gjort
og jeg tror at det er ledig hvis det nye skal være ett hundre og ett...eller har jeg bommet? :klo: 

Jo, men jeg har limt inn informasjon om det et par innlegg over ditt innlegg:

tall nr 101 kan telles nå.

Innlegget med tall nr 100 (link til innlegget er under her)  må siteres av neste teller

 

 

 

 

F.o.m. tall nr 101 kan alle telle bortsett fra:

Loki Laufeyson som telte tall nr 97, og kan telle igjen f.o.m tall nr 102

Hoppetaujenta som telte tall nr 98, og kan telle igjen f.o.m tall nr 103

Kitty :hjerte: som telte tall nr 99, og kan telle igjen f.o.m tall nr 104

og Dr. A. Kula som teller tall nr 100 og kan telle igjen f.o.m. tell nr 105

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2017 den 21.05, Dr. A. Kula skrev:

100

Tusen rakk for at dere ventet på meg. Denne æren er deres, ikke min.

:blomst::takke:

101

Anonymkode: 15de4...5d0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

651171i085p8my3i.gif

 

Alle er velkommen til å bli med i denne tråden :blomst:

 

Innlegg nr 1266 med tall nr 101 trenger 30 likes før tall nr 102 kan telles (link under her).  Innlegg nr 1266 må siteres av den som teller 102.

Videre telling:

Hoppetaujenta telte tall nr 98, og kan telle igjen f.o.m tall nr 103

Kitty :hjerte:  telte tall nr 99, og kan telle igjen f.o.m tall nr 104

Dr. A. Kula telte tall nr 100, og kan telle igjen f.o.m tall nr 105

AB15de4...5d0 telte tall nr 101, og kan telle igjen f.o.m tall nr 106

Alle andre enn de fire, kan telle tall nr 102

 

Hei :) @Testosteron @Hoppestrikk @Konsul @Sola de @stan @Arabella3 @Dr. A. Kula @Nimorna @Nietsoj @Supersol    @Dark Angelina @Centrino @Stringfellow1  @Lou Salome @acetosella @Synne-Marie @Happy_Face @Melkebarten @Torelli @Cel @Ms.Angel @Elmaand  @Yamina   @Solopp @-S0fie- @Madelen @Frøkensina @Xanthine @fiole @Loki Laufeyson  @GørilB @Lofotfrøken @antbug @LiseTV @Drama.Queen @Sylphrena @Orbis @pmbella @Batgirl @Kitten with mitten @Stiigen  @Lanista1984   @^littletoomuch @Aldrisur  @TigerGutten @Mayana @Zogi @pika @mia pia @GulSol @Kitty ♡  @MissMas  @Nasse Nøff ❤  @-Missi-  @Salka  @Fru Uperfekt  @Diamant @Torden   @Gregor Clegane  @AmandaVI  @Monstrum og  @Zenobia  

Hvis noen ønsker å bli lagt til i denne listen, eller ønsker å bli tatt ut av denne listen, gi meg gjerne beskjed på Personlig melding, eller på et innlegg til meg i denne tråden :)

 

Hei :)   @Hvalen @vintage @Ruccula  @Kragebein  @Alice i Eventyrland  @EgmontM @Edie @Frk. K @Mynona @Nordvesta @Nori @Pavilion @Raven Emerald @Sulosi @Yvonne @Ann Christin @Jasmine18 @Belima @Overrasket @OppNedPåAlt  @tussi680 @Caduceus @tussi84 @visningsnamn @Den Lille Heksa @SillyFlamingo  @Joia og @Ina RS

Har dere lyst til å bli med i denne tråden? :blomst:
 

 

Om noen av dere har lyst til å få med flere i tråden ved å spørre noen om de vil være med, er det fint og da vil tellingen også gå fortere :jepp:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow wtf skjedde med denne tråden? Skjønner ikke hvorfor folk fjerner likes. Synes det er dårlig gjort!

Anonymkode: dede1...263

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede 10 likes :link:

på innlegg nr 1266 med tall nr 101 som trenger 30 likes før tall nr 102 kan telles (link under her).  Innlegg nr 1266 må siteres av den som teller 102.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er allerede 15 likes :yvonne:

på innlegg nr 1266 med tall nr 101 som trenger 30 likes før tall nr 102 kan telles (link under her).  Innlegg nr 1266 må siteres av den som teller 102.

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fremdeles 17 likes

på innlegg nr 1266 med tall nr 101 som trenger 30 likes før tall nr 102 kan telles (link under her).  Innlegg nr 1266 må siteres av den som teller 102.

 

Når vi 25 likes i løpet av natten/ morgendagen kanskje? :jepp: Og kanskje 30 likes og nytt tall før helgen? :jepp: 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...