Gå til innhold

Abstinens-telletråden (med likere, på oppfordring)


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Nå har vi 22 likes og mangler kun 3 likes :mynona: på innlegg nr 1109. Link under her:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mangler fortsatt TO likes! Kom igjen, vi må nå målet på 100 :nordvesta:

Anonymkode: cd702...10d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi får med noen nye tellere og likere fra de andre telletrådene og kanskje noen andre har lyst til å bli med også? :jepp: Her er det åpent for alle å bli med :jepp:

@GulSol @Faulkner @Falken @ABCkvinne @mufi @Torden @Bootyhunter @Kitty ♡

Innlegg nr 1133 (rett under dette innlegget) med tall nr 98 er det som trenger likes nå :) 

 

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Testosteron @Hoppestrikk @Konsul @Sola de @stan @Arabella3 @Dr. A. Kula @Nimorna @Nietsoj @Supersol    @Dark Angelina @Centrino @Stringfellow1  @Lou Salome @acetosella @Synne-Marie @Happy_Face @Melkebarten @Torelli @Cel @Ms.Angel @Elmaand  @Yamina   @Solopp @-S0fie- @Madelen @Frøkensina @Xanthine @fiole @Loki Laufeyson  @GørilB @Lofotfrøken @antbug @LiseTV @Drama.Queen @Sylphrena @Orbis @pmbella @Batgirl @Kitten with mitten @Stiigen  @Lanista1984   @^littletoomuch @Aldrisur  @TigerGutten @Mayana @Zogi @pika @mia pia @GulSol

Hvis noen ønsker å bli lagt til i denne listen, eller ønsker å bli tatt ut av denne listen, gi meg gjerne beskjed på Personlig melding, eller på et innlegg til meg i denne tråden :)

 

Innlegg nr 1133 trenger 25 likes før det kan telles videre (link under her).

 

Videre telling:

^littletoomuch telte tall nr 95, og kan telle igjen f.o.m tall nr 100

Xanthine telte tall nr 96, og kan telle igjen f.o.m tall nr 101

Loki Laufeyson telte tall nr 97, og kan telle igjen f.o.m tall nr 102

Hoppetaujenta telte tall nr 98, og kan telle igjen f.o.m tall nr 103

Alle andre enn de fire, kan telle tall nr 99

Endret av An0nymBruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, An0nymBruker skrev:

Kanskje vi får med noen nye tellere og likere fra de andre telletrådene og kanskje noen andre har lyst til å bli med også? :jepp: Her er det åpent for alle å bli med :jepp:

@GulSol @Faulkner @Falken @ABCkvinne @mufi @Torden

 

 

Denne har jeg titta på før, men ble så innmari forvirra av det syke regnestykket på førstesida... Sålenge noen andre gjør matta, så er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, GulSol skrev:

Denne har jeg titta på før, men ble så innmari forvirra av det syke regnestykket på førstesida... Sålenge noen andre gjør matta, så er jeg med!

Tusen takk :blomst:

Så fint at du er med :jepp:

Tusen takk for tilbakemeldingen angående regnestykket på første side :blomst:

Vi øker med 5 likes for hvert 20. tall. Vi sier fra i innlegg her når antall likes endres. Nå er det 25 likes som behøves på siste telte tall, og nå er det tall nr 98 på innlegg 1133 som behøver likes. (Jeg nevner det her i tilfelle også flere nye blir med).

(Når tall nr 100 er telt, må vi ha 30 likes på det innlegget med tall nr 100, før tall nr 101 kan telles.

Tall nr 100 - tall nr 119 krever 30 likes).

Har jeg formidlet dette riktig @Dr. A. Kula?

 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...