Gå til innhold

Titania - Me, myself and the voices in my head

Titania

Anbefalte innlegg

Enklest å huske ting her for å se fremgang 🙈

Julegave, 1 ukes arbeid:

IMG_5138.thumb.jpeg.d953d4b0d936d6d6a9bd78273034170d.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (På 25.6.2023 den 11.17):

Julegave, 1 ukes arbeid:

🥹💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 25.6.2023 den 11.17):

Julegave, 1 ukes arbeid:

Hva har hunden på seg? Refleksvest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

Hva har hunden på seg? Refleksvest?

Bare en vanlig sele 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ble det en kræsj igjen.

jaja, var jo lov å håpe, eller noe sånt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla trigger hver gang jeg føler jeg får litt kontroll. La meg være, plag noen andre. Og ikke minst, utrydd den satans ☺️ emojien. Den representerer en følelse som ikke eksisterer, og som bare minner om ræva ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så jævla sliten i greiene i hodet man ikke kan skru av. 

Jeg VIL videre, jeg virkelig JOBBER for å komme videre.

Allikevel føles det som at noe i underbevisstheten konstant skal jobbe mot meg, "bare fordi" jeg en gang klarte å finne noen jeg trodde forstod meg og så meg på en annen måte enn alle andre.

Så fort jeg føler jeg begynner få kontroll, så finner skallen ut at "hmm, dette skal du huske og tenke på nå", selv om det ikke er noe i noen situasjon som skulle trigget det. Og det skjer hver jævla gang jeg føler det går bedre. 

Ett år siden jeg traff deg sist idag. Vi har så godt som ikke kontakt, og allikevel er tanken om deg, det som spiser meg opp innvendig. Kan ikke bare alle minnene slettes? Vær så snill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og "ironisk" nok fant spotify Coldplay og Fix you

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid når jeg syns ting går litt bedre, og tenker tanken, så kræsjer det. 

Fy søren denne kvelden har vært lang. Og ikke er jeg trøtt heller 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nå har jeg lest boka di fra start - og jammen har du stått i mye de siste årene. Kjenner meg så godt igjen i dette med hekt. Jeg har hele livet mitt vært hekta! Nå som godt voksen har jeg skjønt at det handler mye om hvordan jeg ble møtt av voksne som barn. Som var med avvisning. Og det har gikk en slags indre ro. Også hjelper det jo på at livet er opptatt med andres problemer (aka tenåringsbarn) - men nå har jeg begynt å kjenne på et slags prematurt empty nest syndrome. 😂

Jeg håper du har bedre tider rett rundt hjørnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smurfebuss skrev (10 timer siden):

Hei. Nå har jeg lest boka di fra start - og jammen har du stått i mye de siste årene. Kjenner meg så godt igjen i dette med hekt. Jeg har hele livet mitt vært hekta! Nå som godt voksen har jeg skjønt at det handler mye om hvordan jeg ble møtt av voksne som barn. Som var med avvisning. Og det har gikk en slags indre ro. Også hjelper det jo på at livet er opptatt med andres problemer (aka tenåringsbarn) - men nå har jeg begynt å kjenne på et slags prematurt empty nest syndrome. 😂

Jeg håper du har bedre tider rett rundt hjørnet. 

Takk 🩷

Har en del «generelle» utfordringer i forhold til relasjoner jeg har blitt klar over underveis i timene hos psykologen, men det fikser jo ingen ting, det er jo like vanskelig - men åpenbart at det kommer fra barndommen 😅 Egentlig ingen gode venner, og kun farmor som virkelig så meg for meg. Og jeg ØNSKER jo ikke å bli hektet på folk heller. 

Nå er det jo også en mistanke om adhd også for min del da, med hekt og dopamin som en kobling, så er jo lov å håpe det finnes en bedre mulighet for hjelp når jeg er ferdig utredet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«What doesn't kill us leaves a hole in our soul»

Helt til det ikke er noe sjel igjen, eller mer hull enn sjel. 

Velkommen til det negative hjørnet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jævla tomat. 
Finn noen andre å smalltalke med, og plag samboeren din i steden, og forstå at jeg har problemer med kontakten, men pga nettopp deg er det også vanskelig å ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

Jævla tomat. 
Finn noen andre å smalltalke med, og plag samboeren din i steden, og forstå at jeg har problemer med kontakten, men pga nettopp deg er det også vanskelig å ikke svare.

Blokkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (33 minutter siden):

Blokkere?

Mental sperre gjør det vanskelig. Teit, ja jeg vet - men sånn skrudd sammen er jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...