Gå til innhold

Titania - Me, myself and the voices in my head

Titania

Anbefalte innlegg

Takk for idag, søndag. Nå kan det godt bli mandag - selv om jeg sjelden ser frem til jobb. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Missing you sucks. 

Spesielt når jeg ikke vil. 

Men helgen har vært fin 😊

Konsert og hotell og treffe noen jeg ikke har sett på et par år neste helg, og kino - plutselig ikke alene allikevel - helgen etter = noe å se frem til 🙂

Selv om det er en stor klump i magen for neste helg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater hjernen min. 

Forsøker ha det fint for meg selv, og gjøre ting jeg vil. 
Men bare ved å være i nærheten av et sted noe har skjedd, flytter den alt fokus til «husker du da?»

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes ikke en «I surrender, please restart» knapp? Eller som i spill og kunne slette savefilen og starte på nytt og unngå feilene? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 17.2.2023 den 22.15):

Jo da, du har så rett. 

Og det er alle sin rett til å surre rundt som de vil, så lenge de ikke bryter regler. Jeg har jo allerede nevnt mitt standpunkt i tidligere tråder, og er nok jeg som ikke er "kosemose" nok, men jeg for min del syns det blir ekstreme avsporinger når samtaler ikke blir annet enn klemz-emojis. Men igjen - derfor setter jeg det som blir for mye på ignorer, og i tillegg ligger unna de trådene. Bare litt kjipt når det er tråder jeg har trivdes i tidligere. 

Støttes💕 Ennå aktuelt..:sukk: 

Endret av Frøkenfryden
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Enig! Hvis man skal kosemose hele tiden og det er en irritasjon for andre så kan man ta det PM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Enig! Hvis man skal kosemose hele tiden og det er en irritasjon for andre så kan man ta det PM. 

Enig. 

Personer blir heller ikke et «nytt menneske» av å lage ny konto og oppføre seg som før i visse tråder. 

selv om jeg ikke nødvendigvis føler meg som et positivt innslag alltid, siden jeg ikke får lov å flytte ut av det sorte hullet jeg bor i, så savner jeg veldig slik det var. Mer aktivitet og hyggeligere tone med mindre «kronisk kosemose». Det går en grense for hvor mange hjerter man gidder se. Og selv om ignorer er mulig, er det kjedelig med side opp og ned av «du har ignorert»

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Enig. 

Personer blir heller ikke et «nytt menneske» av å lage ny konto og oppføre seg som før i visse tråder. 

selv om jeg ikke nødvendigvis føler meg som et positivt innslag alltid, siden jeg ikke får lov å flytte ut av det sorte hullet jeg bor i, så savner jeg veldig slik det var. Mer aktivitet og hyggeligere tone med mindre «kronisk kosemose». Det går en grense for hvor mange hjerter man gidder se. Og selv om ignorer er mulig, er det kjedelig med side opp og ned av «du har ignorert»

Kunne ikke sagt det bedre! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (4 minutter siden):

Enig. 

Enig. Kose-mose eller tråkke på.. ingen av delene fungerer helt for meg..🙁

Jeg syns du er super, virkelig, også når det er litt mørkt. Liker deg godt for din ekthet og du er uansett form et lyspunkt her inne for meg💕

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Enig. Kose-mose eller tråkke på.. ingen av delene fungerer helt for meg..🙁

Jeg syns du er super, virkelig, også når det er litt mørkt. Liker deg godt for din ekthet og du er uansett form et lyspunkt her inne for meg💕

Takk 🥲

Gidder ikke juge på ting, og dette har liksom blitt en plattform for å få ut litt skit, selv om det ikke nødvendigvis føles bedre etterpå 😅 «Plage» noen andre enn det lille nettverket man har når det bobler litt for mye i toppen 🙈

Og takk det samme 🥰 Du gjør KG til en fin plass, sammen med mange andre også 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Takk 🥲

Gidder ikke juge på ting, og dette har liksom blitt en plattform for å få ut litt skit, selv om det ikke nødvendigvis føles bedre etterpå 😅 «Plage» noen andre enn det lille nettverket man har når det bobler litt for mye i toppen 🙈

Og takk det samme 🥰 Du gjør KG til en fin plass, sammen med mange andre også 🥰

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Titania skrev (1 time siden):

Enig. 

Ja greit å være hyggelig med hverandre og sånn, men for mye kosemoze virker bare overfladisk og falskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (Akkurat nå):

Ja greit å være hyggelig med hverandre og sånn, men for mye kosemoze virker bare overfladisk og falskt

Enig 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tar opp sporet med kozemoze litt til jeg, for å bare lufte litt tanker og sånn lizm. 

Da jeg gikk på ungdomsskolen holdt vi på med kozemozeoverdoze i alle mulige bøker som gikk på tvers av klasser og elever som holdt samtaler i gang. DA syns jeg det lett kunne bli litt mye, men samtidig var jeg med på det, kan jo ikke nekte for annet. Overraskende lite smser med det, når jeg tenker meg om, selv om alle hadde mobil... 

Men uansett -  kozemozee her inne - altså. Alle hjerter og sånt HELE tiden i så godt som hver eneste forbaska melding. En ting er at det er irriterende å lese, er en grunn til at brukere er ignorert for å se minst mulig av det, men det dukker jo opp i siteringer og shit ved veldig jevne mellomrom. Men kan ikke bare være jeg som mener at det ikke minst mister effekten (i tillegg til å være irriterende)? Sier man at man er glad i noen i annenhver setning, så blir det brukt ihjel, og i hvertfall jeg blir sånn "jaja, fint det, move on". 

Men nå - tilbake til å se på danske menyer, blir i bedre humør av det :D 

Liker at en meny sier jeg kan spørre tjeneren om hjelp - og virket som et italiensk sted med mat jeg kan like :D Men grillstedet virket også bra - grill OG dessertbuffet! Skummelt! Og et glass vin til 29 kr 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (6 timer siden):

Tar opp sporet med kozemoze litt til jeg, for å bare lufte litt tanker og sånn lizm. 

Da jeg gikk på ungdomsskolen holdt vi på med kozemozeoverdoze i alle mulige bøker som gikk på tvers av klasser og elever som holdt samtaler i gang. DA syns jeg det lett kunne bli litt mye, men samtidig var jeg med på det, kan jo ikke nekte for annet. Overraskende lite smser med det, når jeg tenker meg om, selv om alle hadde mobil... 

Men uansett -  kozemozee her inne - altså. Alle hjerter og sånt HELE tiden i så godt som hver eneste forbaska melding. En ting er at det er irriterende å lese, er en grunn til at brukere er ignorert for å se minst mulig av det, men det dukker jo opp i siteringer og shit ved veldig jevne mellomrom. Men kan ikke bare være jeg som mener at det ikke minst mister effekten (i tillegg til å være irriterende)? Sier man at man er glad i noen i annenhver setning, så blir det brukt ihjel, og i hvertfall jeg blir sånn "jaja, fint det, move on". 

Men nå - tilbake til å se på danske menyer, blir i bedre humør av det :D 

Liker at en meny sier jeg kan spørre tjeneren om hjelp - og virket som et italiensk sted med mat jeg kan like :D Men grillstedet virket også bra - grill OG dessertbuffet! Skummelt! Og et glass vin til 29 kr 

Enig! Hjerte hjerte hjerte😫 Og stikk til meg mellom slagene😠 Ignorer på her også men så åpnes noe for å følge en samtale f eks, og man har åpnet pandoras eske😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Enig! Hjerte hjerte hjerte😫 Og stikk til meg mellom slagene😠 Ignorer på her også men så åpnes noe for å følge en samtale f eks, og man har åpnet pandoras eske😳

Jepp… For det første er det unødvendig med stikkene (som til dels ryddes opp i først når de som faktisk kom med de klager på tilsnakk fra andre), og ER det så vanskelig å holde de evige kjærlighetserklæringene til innboksen? 

Satt litt på spissen er det som å ramle inn i forholdet til noen, og det ER faktisk ikke så interessant 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (7 timer siden):

Jepp… For det første er det unødvendig med stikkene (som til dels ryddes opp i først når de som faktisk kom med de klager på tilsnakk fra andre), og ER det så vanskelig å holde de evige kjærlighetserklæringene til innboksen? 

Satt litt på spissen er det som å ramle inn i forholdet til noen, og det ER faktisk ikke så interessant 

👍 godt sagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

Enig i kozemoze betraktningene, fint å være hyggelig med folk og sånn, men sånn det er der nå blir det bare falskt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...