Gå til innhold

Titania - Me, myself and the voices in my head

Titania

Anbefalte innlegg

Titania skrev (På 28.1.2023 den 11.52):

Jeg har lyst til å spy hver gang jeg ser ☺️ emojien, fordi jeg føler den representerer en følelse som ikke eksisterer i meg lenger

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (10 timer siden):

Jeg lurer på om de delene av meg som har blitt borte i alt dette kaoset kommer tilbake. 

Du er i alle fall en av de modigste og mest ekte jeg vet om her inne♥️

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Du er i alle fall en av de modigste og mest ekte jeg vet om her inne♥️

Takk 💜

Innimellom slipper jeg kanskje løs litt for mye som er identifiserende, men skitt au. Dette har liksom blitt litt kanal å få ut ting, siden jeg hverken har stort nettverk eller vil «konstant» (klarer å begrense meg 😝) forpeste de rundt meg med negative ting. 

Jeg vet alt i livet mitt ikke er negativt, men depresjonen og mangel på den minste opptur gjør at jeg ikke klarer å se det. Alt er kjipt, liksom

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel egentlig noe jeg ville skrevet i innrømmelses-tråden, men samtidig er det kanskje her det passer best, og blir litt mer utdypet.  

Idag har vært en rar og tom dag. 

Startet med en tur på vekta, som på ingen måte var noe hyggelig. Det går åpenbart til helvete den veien, og i morgen skal jeg heller ikke juge på det til veilederen. Jeg må finne en vei ut av sporet jeg står fast i, men jeg forstår ikke hvor den finnes. 

Har laget en vane på lørdagene om en tidlig buss ut for å kjøpe frokost, og evt det jeg mangler, for så å komme seg hjem og hive i seg maten. Også sover jeg litt igjen. Det mangler alt for mye energi, så selv om jeg kan sove 8-10 timer om natta, må jeg sove noen timer til etter frokost. 

Så ble det noen timer med koselig fjas i byen med ei venninne, og hun "lurte" meg til å kjøpe en bok - kun ved å snakke positivt om den. Så vi dro hjem til henne, før kjæresten hennes hentet oss, kjørte meg for å hente pakke, og de "raidet" kjøleskapet mitt for mat vi fikk på jobb til jul som jeg har glemt å donere vekk til de som liker. 

Før middag og MGP. 

Men idag er det så stille. Og jeg vet at det som gjør det stille er det jeg ønsker men ikke ønsker, men det er vanskelig. 

For å skru tiden bittelitt tilbake - dette mennesket som ikke er bra for meg, som jeg BØR kutte, ikke vil, men forsøker for det, klarer jo ikke respektere at jeg sier jeg må trekke meg unna fordi jeg ikke takler ting. Jeg har sagt til han jevnlig siden 1. januar at jeg ikke håndterer ting og må trekke meg unna. Har egentlig sagt det før det også, men nå er jeg tydelig på det. Men han har holdt på som vanlig, og jeg klarer ikke slett/blokker/ghoste.

Forrige torsdag ringte han meg, og jeg tok ansvar for meg selv og sa at det ikke var lurt, fordi samtalene trigger. 

Han ringte denne torsdagen også. Jeg så på telefonen, tenkte nei, la den i lomma, tok den ut, svarte og tenkte i samme sekund "Faen Titania, du er dum. Dette går til helvete". Og jeg kræsjet jo da vi la på, så ny runde med ekstra dritt - siden depresjonen ikke er nok, liksom. 

Igjen sa jeg ifra til han. Dette funker ikke. Du har behandlet meg som søppel i prosessen til dit vi er nå, du har jugd for å være snill, og selv noe så enkelt som emojis trigger, fordi det representerer ting som en gang var fint, men som er blitt ødelagt for meg oppi alt dette. Og at jeg som trodde vi var gode venner, at det viser seg at vi ikke var så gode allikevel. 

I går fikk jeg en kort melding om hvordan det gikk på jobb. Idag er det dønn stille. Og dét er vanskelig. 

Det er jo dette jeg på en måte vil og ikke vil, men i det minste absolutt trenger, fordi dette har vart for lenge. Men ja. Det er vanskelig. Jeg må klare meg uten kontakten med han, og han må vite at jeg ikke er der - for ved å være der for han, ødelegger jeg meg selv. Og han tok sitt valg for over ett år siden, da får han stå i det. 

Menmen, kommer vel igjennom dette på et vis også. 

Nå skal jeg spise litt napoleonskake, som den 90-åringen jeg er. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Titania skrev (På 3.2.2023 den 20.46):

7926A6ED-74DD-439A-A7F2-C7D84750EEFD.thumb.jpeg.416f29ee6080d8fbe2974bca104d8cb0.jpeg

🥰🥰

Der var den på plass ja 🥳 Nå kan du begynne å samle. Tror det er mange forskjellige typer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden):

Der var den på plass ja 🥳 Nå kan du begynne å samle. Tror det er mange forskjellige typer 😅

Kult å ha noe å samle på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (1 minutt siden):

Kult å ha noe å samle på 😀

Har aldri samlet på noe spesielt i grunn. Ikke nok til å kalle noe en samling 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Har aldri samlet på noe spesielt i grunn. Ikke nok til å kalle noe en samling 😂

Jeg samler plater 🤓

En plate jeg nylig skaffet hadde muligens vært noe for @Titania og deg - Blind Guardian sin «Tales From the Twilight World». 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg samler plater 🤓

En plate jeg nylig skaffet hadde muligens vært noe for @Titania og deg - Blind Guardian sin «Tales From the Twilight World». 😀

Du har nok en svær samling 🥳 Kanskje det. Skal høre litt etterhvert 👍😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er òg over snittet begeistra for napoleonskake. Vi kan vere nittiåringar saman ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden):

Det er veldig mange 🙈 Og jeg har lyst på mange av de 😂 Tatiana finnes jo i 3 størrelser i seg selv, har jeg funnet ut av litt googling 😅

Men jeg syns jeg burde ha en grunn til å kjøpe fler, for å slippe bli «crazy squismallow lady» 🙈😂 

Entern skrev (10 minutter siden):

Jeg samler plater 🤓

Jeg vet jeg har hørt blind guardian før - skal sjekkes ut 😊

Mandagsunge skrev (5 minutter siden):

Eg er òg over snittet begeistra for napoleonskake. Vi kan vere nittiåringar saman ❤️

Jej 🥳

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Titania skrev (Akkurat nå):

Det er veldig mange 🙈 Og jeg har lyst på mange av de 😂 Tatiana finnes jo i 3 størrelser i seg selv, har jeg funnet ut av litt googling 😅

Men jeg syns jeg burde ha en grunn til å kjøpe fler, for å slippe bli «crazy squismallow lady» 🙈😂 

Jeg vet jeg har hørt blind guardian før - skal sjekkes ut 😊

Jej 🥳

Haha. Såpass :) jeg har kun sett ungne har hatt en størrelse men de finnes sikkert i både større og mindre varianter ja 😅  Neida, det er bare kos. De er jo skikkelig søte. Og veldig myke og gode 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å glemme solbrillene når man skal ut med migrene var ikke spesielt lurt 🤦🏼‍♀️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (5 minutter siden):

Å glemme solbrillene når man skal ut med migrene var ikke spesielt lurt 🤦🏼‍♀️

:klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag glömmer med tiden
Och vänder med vinden
Snart är jag nån annan hela tiden

-Laleh - Socker och vatten

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Å gå en tur i frisk luft er fantastisk for hodet» forsøker folk å fortelle meg, men de vil ikke/klarer ikke forstå at jeg ikke er skrudd sammen sånn. 

D2B6D9D0-C69E-449A-B3C3-14484339E8D1.thumb.jpeg.fcd8469e7247ac792b78b2f3447075da.jpeg

Fint å se på, kort vei hjemmefra. Men turen blir ikke fin når hodet hver gang klikker 5 min ut i turen og det grines til man kommer hjem igjen, og enda litt lenger. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...