Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #61 Skrevet 7. november 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, folk som iherdig prøver å være sosiale på toget er plagsomme. Det er for så vidt greit å forsøke å få i gang en samtale, så lenge du tar et hint og stopper om du får dårlig respons. Problemet er at de fleste som forsøker å innlede en samtale med fremmede på toget er av typen som totalt mangler sosiale antenner og derfor ikke tar et hint. Aldri. Noensinne. Anonymkode: 33d7e...87b Du sliter virkelig. Er det rart folk vegrer seg for å bli kjent med mye mennesket? Not. Og nå skjønner jeg hvorfor jeg holder den avstanden som jeg har opprettet. Og ha Hvorfor den murveggen merkes godt. Takk for at du bekreftet mine mistanker om andre mennesker. Og hvor kaldt og lite sosial mange nordmenn er. Endret 7. november 2016 av Jaikkesant
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #62 Skrevet 7. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det eneste stedet jeg har fått dårlige vibber, var når jeg var i Bergen. Sannsynligvis var det fordi jeg misliker bergensdialekt sterkt, og var både sur og sliten den gangen jeg var der, men det kan jo også hende at bergensere er de kjipeste folkene i hele landet. Ellers har jeg tatt toget fra Oslo mot Hamar mange ganger, og synes stort sett at jeg får mange smil og vennlige blikk fra mine medpassasjerer (med unntak av de dagene jeg velger å se ned og har nok med mitt eget, men det sier seg selv). Forøvrig finnes det sure folk alle steder jeg har vært, men de blir fort glemt. Anonymkode: 1f5e3...2fd Var veldig velvillig til og hjelpe meg når jeg spurte om veien. Var 1 dame. Hun fulgte meg langt. Og snakket mye og fortalte litt om byen. Var koselig dame. Dey samme på vandrerhjemmet. Da jeg ringte å sa jeg ble sendt. Så var det greit det. Måtte bare ringe når jeg kom . Fikk en varm velkomst. 😊
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #63 Skrevet 7. november 2016 3 timer siden, Jaikkesant skrev: Du sliter virkelig. Er det rart folk vegrer seg for å bli kjent med mye mennesket? Not. Og nå skjønner jeg hvorfor jeg holder den avstanden som jeg har opprettet. Og ha Hvorfor den murveggen merkes godt. Takk for at du bekreftet mine mistanker om andre mennesker. Og hvor kaldt og lite sosial mange nordmenn er. Problemet ditt er at du forveksler andres manglende skravlesyke og behov for å få være i fred med motvilje og fiendtlighet. Anonymkode: 33d7e...87b 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #64 Skrevet 7. november 2016 Jeg liker ikke å snakke med folk på toget. Jeg blir reisesyk og da hjelper det ikke å konversere med fremmede. Anonymkode: 31f42...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #65 Skrevet 7. november 2016 Tror jeg hadde blitt tullete i hodet, om jeg måtte småprate med fremmede de minuttene jeg er på toget, hver morgen og ettermiddag, er gjerne disse tidene jeg er mest trøtt også. Så kan jeg heller leve med at gjennomreisene opplever meg som sur. Har forøvrig ikke opplevd folk mer imøtekommende i andre byer jeg har bodd i heller. Anonymkode: a0200...0f7 1
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #66 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemet ditt er at du forveksler andres manglende skravlesyke og behov for å få være i fred med motvilje og fiendtlighet. Anonymkode: 33d7e...87b Tviler på det. Er ikke skravlet på tog selv. Liker å lese eller strikke. Ikke skravle. Det var en vegg jeg kjente på. Som jeg sa. Som gjorde meg uvel. Kommer aldri til å glemme den følelsen Den var ekkel.
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #67 Skrevet 7. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke å snakke med folk på toget. Jeg blir reisesyk og da hjelper det ikke å konversere med fremmede. Anonymkode: 31f42...3fa Får du ikke annet å tenke på om du er reisesyke. Som å prate om hvordan du skal redde verden osv?
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #68 Skrevet 7. november 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde blitt tullete i hodet, om jeg måtte småprate med fremmede de minuttene jeg er på toget, hver morgen og ettermiddag, er gjerne disse tidene jeg er mest trøtt også. Så kan jeg heller leve med at gjennomreisene opplever meg som sur. Har forøvrig ikke opplevd folk mer imøtekommende i andre byer jeg har bodd i heller. Anonymkode: a0200...0f7 Synes synd på folk som er så opptatt av seg selv at de ikke registrere andre.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #69 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, Jaikkesant skrev: Får du ikke annet å tenke på om du er reisesyke. Som å prate om hvordan du skal redde verden osv? Nei jeg får ikke det. Det eneste som fungerer er at jeg ser ut vinduet eller lukker vinduet. Men for all del, om folk foretrekker at jeg kaster opp på de så kjør på Jeg synes likevell det er dumt at folk mener de ikke skal respektere det at jeg blir veldig dårlig av det fordi de selv ønsker å prate. Det er ganske egoistisk. Anonymkode: 31f42...3fa 1
Gjest Timaras Skrevet 7. november 2016 #70 Skrevet 7. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg får ikke det. Det eneste som fungerer er at jeg ser ut vinduet eller lukker vinduet. Men for all del, om folk foretrekker at jeg kaster opp på de så kjør på Jeg synes likevell det er dumt at folk mener de ikke skal respektere det at jeg blir veldig dårlig av det fordi de selv ønsker å prate. Det er ganske egoistisk. Anonymkode: 31f42...3fa Spurte bare.☺ Plages ikke med reisesyke.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #71 Skrevet 8. november 2016 9 timer siden, Jaikkesant skrev: Synes synd på folk som er så opptatt av seg selv at de ikke registrere andre. Hva mener du med det? Jeg ser registrerer jo de andre på toget, selv om jeg ikke tar initiativ til å prate med dem(og tror de fleste er veldig glad for det også, der de står i halvsvima etter å akkurat ha stått opp). Er vel heller deg det er synd på, som blir fysisk uvel, når du ikke får den oppmerksomheten du ønsker på kollektivtransport. Det må også være utrolig slitsomt å ha en så dømmende personlighet. Anonymkode: a0200...0f7 2
Gjest Timaras Skrevet 8. november 2016 #72 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? Jeg ser registrerer jo de andre på toget, selv om jeg ikke tar initiativ til å prate med dem(og tror de fleste er veldig glad for det også, der de står i halvsvima etter å akkurat ha stått opp). Er vel heller deg det er synd på, som blir fysisk uvel, når du ikke får den oppmerksomheten du ønsker på kollektivtransport. Det må også være utrolig slitsomt å ha en så dømmende personlighet. Anonymkode: a0200...0f7 Det som er slitsomt er at det var ikke på morgenen, heller ikke endt arbeids dag. Kl var ca 12.00. Og jeg møtte en vegg på toget. Døm ikke før du vet hva andre føler.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #73 Skrevet 8. november 2016 8 minutter siden, Jaikkesant skrev: Det som er slitsomt er at det var ikke på morgenen, heller ikke endt arbeids dag. Kl var ca 12.00. Og jeg møtte en vegg på toget. Døm ikke før du vet hva andre føler. Døm ikke andre? Det er jo det du gjør når du lager slike tråder. Anonymkode: c992e...89e 3
Gjest Timaras Skrevet 8. november 2016 #74 Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Døm ikke andre? Det er jo det du gjør når du lager slike tråder. Anonymkode: c992e...89e Jeg sa jeg følte jeg møtte en kald vegg, når jeg kom på toget. Kjente gufset langt inni sjelen. det er ikke å dømme, jeg sier hva jeg følte da jeg kom på toget. Og prøve å vær høflig , det skal ihvertfall bli siste gang, nær den byen. Når jeg er på ferie, så er jeg det for å kose meg, ikke for å bli møtt med kalde gufs av en mur.
fuglekvitter__ Skrevet 8. november 2016 #75 Skrevet 8. november 2016 På 6.11.2016 den 10.24, AnonymBruker skrev: Du er ikke litt vel selvsentrert og tillegger mennesker holdninger de ikke har? Anonymkode: 6f90e...30f Litt enig i det. Jeg er helt uenig i TS forklaring om byen. Nå ser det jo ut som om at han har vært der maks en gang, så jeg sier bare: Bedre lykke neste gang. Det stemmer ikke. Du har nok bare hatt litt uflaks. 2
Gjest Timaras Skrevet 8. november 2016 #76 Skrevet 8. november 2016 2 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Litt enig i det. Jeg er helt uenig i TS forklaring om byen. Nå ser det jo ut som om at han har vært der maks en gang, så jeg sier bare: Bedre lykke neste gang. Det stemmer ikke. Du har nok bare hatt litt uflaks. Veggen var der uansett hva dere sier.😊
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #77 Skrevet 8. november 2016 8 timer siden, Jaikkesant skrev: Det som er slitsomt er at det var ikke på morgenen, heller ikke endt arbeids dag. Kl var ca 12.00. Og jeg møtte en vegg på toget. Døm ikke før du vet hva andre føler. Du har allerede fortalt hva du føler... Så nå sier du at det ikke var folkene på toget, men kun en følelse du fikk? Kanskje du burde dra en tur til legen? Er ikke normalt å få føle seg uvel sånn helt plutselig. Anonymkode: a0200...0f7
Gjest Timaras Skrevet 8. november 2016 #78 Skrevet 8. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har allerede fortalt hva du føler... Så nå sier du at det ikke var folkene på toget, men kun en følelse du fikk? Kanskje du burde dra en tur til legen? Er ikke normalt å få føle seg uvel sånn helt plutselig. Anonymkode: a0200...0f7 Jo det er normalt når man har noen paranormale evner fra før. Slik er jeg. Ikke noe galt med mitt hode.😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå