AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #441 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 20.20): Kanskje Charles ikke er så klein i private sammenhenger? Jeg syntes det var helt ok castet. Anonymkode: f60ab...985 Det handler ikke om han er klein eller ikke, men faktene hans, måten han snakker på, beveger seg, altså hele væremåten hans. Den nye Charles føles helt feil. Anonymkode: d386b...2dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 5. desember 2022 #442 Del Skrevet 5. desember 2022 Charles er ikke castet feil. De har valgt Dominic West som er kjent for å spille menn som er sårbare, men med de rette verdiene og tøffhet innerst inne. Dermed bygger de nok opp til at Charles skal fremstå sterkere og sterkere ut denne sesongen og inn i neste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #443 Del Skrevet 16. mai 2023 Så denne på Reddit: Hoffgynekologen bekreftet at Diana var jomfru.... Blir jo feil på flere måter. Både at gynekologen sjekket, at han fortalte det til kongefamilien og pressen og det at det ikke er medisinsk mulig å bekrefte om noen er jomfru. Ja det er 40 år siden. Men likevel! Man tenker ikke alltid på hvordan holdningene har endret seg i løpet av ens eget liv. Anonymkode: 17490...c9f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #444 Del Skrevet 16. mai 2023 Wow, det er utrolig drøyt, på alle måter. Skammelig at hun ble tvunget til å finne seg i noe sånt! Anonymkode: 09610...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #445 Del Skrevet 16. mai 2023 😳 sjukt! Anonymkode: 9bb48...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #446 Del Skrevet 21. november 2023 Hva synes dere om siste sesong så langt? Jeg har måtte googlet mer enn tidligere for å finne ut hva som er sant og ikke, det var mye rundt forholdet til Diana og Dido som virket søkt. Anonymkode: 87ce9...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #447 Del Skrevet 21. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva synes dere om siste sesong så langt? Jeg har måtte googlet mer enn tidligere for å finne ut hva som er sant og ikke, det var mye rundt forholdet til Diana og Dido som virket søkt. Anonymkode: 87ce9...15c Den har fått dårlig kritikk, men jeg liker den godt så langt. Gleder meg til å se historien videre med William og Kate. Anonymkode: e5675...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. november 2023 #448 Del Skrevet 22. november 2023 Jeg ble SÅ skuffet over de fire episodene til nå. Jeg har skrevet det et annet sted her inne også: fire episoder om tiden rundt Dianas død er for mye. Det hadde vært nok med halvparten. Dette ble altfor langdrygt. Spoiler De scenene der Diana snakker til Charles og til dronningen etter sin død er dessuten helt idiotiske. Håper virkelig at de kommende episodene er ekstremt mye bedre enn dette. Hvis ikke blir siste sesong et skikkelig antiklimaks. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #449 Del Skrevet 22. november 2023 Ullvott skrev (9 timer siden): Jeg ble SÅ skuffet over de fire episodene til nå. Jeg har skrevet det et annet sted her inne også: fire episoder om tiden rundt Dianas død er for mye. Det hadde vært nok med halvparten. Dette ble altfor langdrygt. Vis skjult innhold De scenene der Diana snakker til Charles og til dronningen etter sin død er dessuten helt idiotiske. Håper virkelig at de kommende episodene er ekstremt mye bedre enn dette. Hvis ikke blir siste sesong et skikkelig antiklimaks. Enig i at det er altfor mye om dette. Hun som spiller Diana er veldig bra. Mens Elizabeth har fått ca ingen ting å spille på. Anonymkode: 09610...e55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 22. november 2023 #450 Del Skrevet 22. november 2023 Ullvott skrev (9 timer siden): Jeg ble SÅ skuffet over de fire episodene til nå. Jeg har skrevet det et annet sted her inne også: fire episoder om tiden rundt Dianas død er for mye. Det hadde vært nok med halvparten. Dette ble altfor langdrygt. Vis skjult innhold De scenene der Diana snakker til Charles og til dronningen etter sin død er dessuten helt idiotiske. Håper virkelig at de kommende episodene er ekstremt mye bedre enn dette. Hvis ikke blir siste sesong et skikkelig antiklimaks. Enig, skuffende sesong hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #451 Del Skrevet 22. november 2023 Har ikke sett de siste sesongene. Men fikk dronningmoren en egen episode med hennes historie? Anonymkode: 17490...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 22. november 2023 #452 Del Skrevet 22. november 2023 Hun som spiller Diana er bra, men hun har hele tiden samme nedslåtte blikk, for det er da hun er likest den avdøde prinsessen. Synes det er litt mye spekulasjoner rundt Dodi og Diana og håper de siste episoden får mer tyngde. Jeg går ut ifra at de vil ha en episode om prinsesse Margarets og dronningmorens død, og de blir nok veldig sterke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 23. november 2023 #453 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg syns disse fire episodene var meget bra, jeg. De har bygget disse som en egen liten miniserie og jeg syns det fungerte. Denne hendelsen er så transformerende for det som skjer videre at såpass plass burde den få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #454 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg tror nok at "forholdet" til Dodi er beskrevet riktig, at Diana og han IKKE var forlovet osv og at det var hans fars ønsker osv som preget det hele - og jeg tror også nå som den gang at de døde fordi faren ønsket bruke pressen til å få sin plass under solen i de kretser han ikke fikk tilgang,, Anonymkode: 2c021...238 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 23. november 2023 #455 Del Skrevet 23. november 2023 fru Alving skrev (17 timer siden): Hun som spiller Diana er bra, men hun har hele tiden samme nedslåtte blikk, for det er da hun er likest den avdøde prinsessen. Det hadde vært bedre om hun hadde ofret noe av likheten mot å spille på et større register av ansiktsuttrykk. Jeg ble innmari lei av at hun kun hadde ett eneste ansiktsuttrykk å spille på (lidende og melankolsk ansikt med nedslåtte øyne) allerede tidlig i sesong 5. Eneste gangen dette blikket stemmer veldig godt er i det berømmelige TV-intervjuet, som ble dekket episode 8 (?) i forrige sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 23. november 2023 #456 Del Skrevet 23. november 2023 Ullvott skrev (1 time siden): Det hadde vært bedre om hun hadde ofret noe av likheten mot å spille på et større register av ansiktsuttrykk. Jeg ble innmari lei av at hun kun hadde ett eneste ansiktsuttrykk å spille på (lidende og melankolsk ansikt med nedslåtte øyne) allerede tidlig i sesong 5. Eneste gangen dette blikket stemmer veldig godt er i det berømmelige TV-intervjuet, som ble dekket episode 8 (?) i forrige sesong. Helt enig i det, hun har et veldigbegrenset register. da var det bedre med den forrige Diana, hun var det mer sprut i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #457 Del Skrevet 23. november 2023 Dropper denne sesongen. Har sett 2,5 episode og har kjedet meg grenseløst. De fire første var suverene og høyst bingeverdige. Anonymkode: 9185f...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 #458 Del Skrevet 2. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 11.03): Jeg tror nok at "forholdet" til Dodi er beskrevet riktig, at Diana og han IKKE var forlovet osv og at det var hans fars ønsker osv som preget det hele - og jeg tror også nå som den gang at de døde fordi faren ønsket bruke pressen til å få sin plass under solen i de kretser han ikke fikk tilgang,, Anonymkode: 2c021...238 Er på tredje episode, og det er dørgende kjedelig. Og problemet oppsummeres i kommentaren jeg siterer. Serieskaperne har selvfølgelig valgt den vinkelen der faren til Dodi er den store skurken og den som orkestrerer «alt». det er altfor dårlig. Ja, faren virker å være sketchy med alle konsoirasjonsteoriene i etterkant, men tror neppe ar han tvang og lurte og lokket sønnen til å være sammen med henne. Kanskje det har gått for kort tid siden det skjedde, og avisoverskriftene har preget alt. men kan hennes død ha påvirket alt så mye at det var nødvendig med SÅ mange episoder? Vil bare se dødsnatten og ferdig med det. Så mer fokus til kronen! Anonymkode: e0d3a...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #459 Del Skrevet 14. desember 2023 I gang med episode 7. Han som spiller William passer godt i rollen, men er åpenbart alt for gammel i denne delen av serien. William var bare 15 da moren døde. Og prins Harry blir jo flere år eldre og en meter høyere bare på et par måneder, pluss når det er et fabrikert tilbakeblikk fra året før så er Harry fortsatt mye eldre enn han var året etter. Litt merkelige valg, og dumt å fabrikere et møte mellom Kate og Diana når det aldri skjedde. Men tross alt dette liker jeg serien fortsatt. Anonymkode: e5675...55c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #460 Del Skrevet 14. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: I gang med episode 7. Han som spiller William passer godt i rollen, men er åpenbart alt for gammel i denne delen av serien. William var bare 15 da moren døde. Og prins Harry blir jo flere år eldre og en meter høyere bare på et par måneder, pluss når det er et fabrikert tilbakeblikk fra året før så er Harry fortsatt mye eldre enn han var året etter. Litt merkelige valg, og dumt å fabrikere et møte mellom Kate og Diana når det aldri skjedde. Men tross alt dette liker jeg serien fortsatt. Anonymkode: e5675...55c Ser nå at jeg tok feil og det var prins William de fabrikerte et tidlig møte med. Ganske unødvendig når Kate selv har sagt hun møtte William først på universitetet, og aldri Diana. Spekulere rundt hva som skjer bak kulissene er greit nok, men ikke rene faktafeil. Anonymkode: e5675...55c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå