Gå til innhold

jeg måtte gråte litt under avslutning avc friends


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg synes det var så trist da rachel bare tok flyet...... og enda mere tårer kom da hun stod ved døren og ikke tok flyet. selvom jeg kunne tenke meg det da. men det var sååå søtt og tårene bare trillet nedover kinnet.. uff siste gangen, synes den serien er god som gull.. men nå..aldri mer..snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LoisLane

Har vært litt av og på, og synes denne siste langt fra var den beste episoden. Ikke mange overraskelser, og makan til urealistiske fødselsscener... Tvillingene ble tatt fra moren (we'll call you!) og rett hjem til den tomme leiligheten. Samme dag var det rett på kafe. :-?

Dette skjedde:

* Rachel og Ross ble så klabert sammen igjen (joa, det var koselig, men jeg liker dem nesten bedre med litt "spenning" mellom seg)

* Moinca og Chandler fikk tvillinger, en av hver, den hjernedøde biologiske moren hadde ikke helt fått med seg at det var to der inne.

* Leiligheten sto tom og fraflyttet igjen... Et nytt liv (og en ny serie) begynner.

Pluss div. småplukk, seff. Koselig med en siste natt med gjengen, men forventningene mine var nok for høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt jeg og heiet i sofaen.

Argh! Hvorfor kunne de ikke la dama komme seg vekk? Eller hvorfor kunne ikke Ross hoppe på flyet? Hvorfor er det dama som må oppgi alle drømmer og karriere? De har da for pokker museum i Paris også?

Skuffende siste episode. Fikk slett ingen følelse av at det var slutt på en era.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det same som Possum. Hadde håpa at det blei ein litt meir overraskande slutt...Enten at Ross reiste til Paris eller at dei reiste kvar til sitt...Kunne også skjedd noko litt overraskande med dei andre også...Så blei litt skuffande over denne siste episoden fordi det skjedde liksom ingenting.... :roll:

Skulle også vore Ross som fekk den nye serien, men då måtte sjølvsagt Rachel vore i Paris, slik at han kunne vera superklumsete på stevnemøter!! Han er jo så søt og morsom!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg begynte å sippe da Rachel sto i døra og sa "I got off the plane!"..selvom jeg egentlig ikke vil at hun skal være sammen med håpløse Ross.

Ellers var vel LoisLane oppsummering grei..bortsett fra at det var Monica og Chandler som fikk tvillinger og ikke "Rachel og mannen hennes"

Syns også den tvilling-ta med hjem 2 timer etter fødselen var litt uraslistisk + at de begge så ut som de veide rundt 4 kg....tvillinger er jo vanligvis bittesmå og må kanskje til og med være litt extra på sykehuset på grunn av dette......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det er slutt, men ble litt skuffet også.

Håper Rachel skulle dra, og så kunne de evt være sammen på avstand. På disse farvelscenene skulle man jo tro hun skulle dø, aldri se de igjen pga utvandret til Europa uten mulighet for tlf, mail, ferieturer og flytransport... Det er faktisk ikke unormalt å jobbe noen år i et annet land.

Men det var trist med den tomme leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var supertrist alt sammen, jeg har vært helt på gråten i mange av de siste episodene bare fordi jeg visste at slutten nærmet seg... men så er jeg blitt veldig knyttet til den serien også da. Selv mannen min hadde litt klump i halsen i går kveld da det var ugjenkallelig slutt. Det tristeste var jo at de flyttet ut av leiligheten og alt var helt tomt - og at fotballspillet ble ødelagt!! Snakk om å brenne alle broer for å hindre at serien kan gjenopplives... :wink:

Men jeg hadde også ventet meg en morsommere finale, det var litt mer heseblesende og sentimentalt enn morsomt. Forrige tirsdag var det derimot helt hysterisk gøy. Etter avslutningen der Phoebe og Joey eksperimenterer med isoporkuler i Joeys bukser lå vi i sofaen og lo i fem minutter etter rulleteksten...

:hoho:

Det må forrsten ha vært utrolig trist og rart for skuespillerne å spille inn aller siste episode etter å ha holdt på i ti år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Ellers var vel LoisLane oppsummering grei..bortsett fra at det var Monica og Chandler som fikk tvillinger og ikke "Rachel og mannen hennes"

quote]

Å huff, skal slutte å drikke rødvin på tirsdager og poste innlegg etterpå... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Synes de siste episodene var skikkelig dårlige, jeg.

Hun som spilte Phoebe så virkelig trøtt og lei ut, gledesutbruddene hennes var stive og langt fra ekte.

Ellers virket selve scenene i Friendsleiligheten også stive og unaturlige. Ofte sto alle på en rekke for at vi tv-tittere skulle kunne se dem samlet. Men kanskje det var en mening i det :roll:

Og hvordan i all verden skulle Monica og Chandler klare å flytte med to nyfødte tvillinger? De hadde det virkelig bedagelig :ler:

Nå må jeg innrømme at jeg ikke har fulgt med på serien på LENGE, men måtte ha med meg finalen.

Og da jeg forsto at Monica og Chandler fikk tvillinger ble jeg lettere forvirret, for Monica så jo tydelig gravid ut! Ventet de et barn til i tillegg, altså tre? Men antagelig så er det gjerne skuespilleren som var gravid og ikke Monica :roll: Correct me if I`m wrong.... :klø:

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica er gravid i virkeligheten, men ikke i serien (noe de ikke helt har klart å skjule).

Men dette er jo bare en serie. Alt merkelige som har skjedd tidligere er ikke mer realistisk enn siste episode, så ikke vær så strenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var kjempekoselig at Rachel og Ross ble sammen igjen, spesielt fordi de har Emma sammen...

Men jeg er helt enig i at det skulle vært Ross som ble med og flyttet til Paris. Nå ble det jo helt rart at Rachel bare skulle la være å ta den jobben der.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg for min del synes det var mye teitere at ikke Rachel og Joey ble kjærester sånn som det lå an til i nest-siste sesong. De passet jo genialt godt sammen. Ross er jo tross alt bare en kjedelig dinosaurprofessor.

Rart med det, men da ville jo ikke Joey kunne reist til LA alene for å starte filmkarriere i en ny spin-off-serie, så det aner meg at produsentene hadde en baktanke med å kvele forholdet til Rachel i fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig at serien er over, begynt å bli litt lei - men så kom jeg til å tenke på noe i går...

De kunne egentlig bare fortsatt å lage den, for det som skjer nå - vi blir jo ikke kvitt den, nå skal alt sammen sendes i reprise x antall ganger (a la Fresh Prince), så - jeg tviler på at vi er "kvitt" dem fra skjermene.

Jeg hatet slutten, fikk meg bare til å se mer hvor svartens mye jeg savner ex'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...