Gå til innhold

Følge magefølelsen.


Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras

Har i mange år fulgt magefølelsen.

Hvorfor har den reddet meg fra flere ulykker?

Som når jeg var yngre, så skulle jeg på musikkøvelse. Det gikk 2 busser, 1 ved sjøen, og den 2 gikk over en ås.

Jeg stilte meg opp og tenkte å ta den ved sjøen. Plutselig fikk jeg et innfall, NEI, ikke ta den, ta den andre bussen.

Jeg så gjorde. På tur hjem fra musikk øvelsen så ble jeg hentet. Da blir jeg fortalt at bussen hadde sklidd av vegen. ( var på vinteren som dere skjønner) ,det var den bussen jeg egentlig skulle ta til musikkøvelsen som hadde sklidd av veien. Flere hadde blitt lettere skadet, heldigvis ikke hardt. 

En annen gang satte jeg på med 1 person. Fikk plutselig en innskytelse om at jeg måtte få sjåføren til å senke farten.

Nærmet oss 1 bakketopp, der møter vi 2 sett billys på en  vei med 1 fil hver retning ( E6). Var en som drev forbikjøring opp en bakke. Vi møtte dem begge 2 side ved side, nesten på toppen av bakken. den bilen som drev med forbikjøring sneiet skjermen vår. Skal si sjåføren i bilen jeg satt i så på meg etterpå. Sa så at hadde ikke du hatt den magefølelsen din, så har vi begge vært død eller hardt kvestet nå. Måtte stanse i vegkanten, sjåføren klarte ikke kjøre videre, da han skalv så ille.

Har å opplevd flere slike opplevelser. Bare får en kraftig innskytelse. Folk tar meg heldigvis på alvor når jeg får slike følelser. det har reddet liv. Det er jeg ikke alene om og mene.

Hvorfor vet jeg ikke. vet du? Ønsker gjerne å få et svar på hvorfor man får et slikt forvarsel om ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...