Gå til innhold

Blir det mye støy av å ha fartsdump rett ved huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det flotte med fartsdump rett ved huset mitt er jo selvsagt lavere hastighet, men er det noen ulemper det medfører? Klining i huset? Biler som gasser på igjen? Vil gjerne høre fra noen som noe rett ved siden av en fartsdump:)

Anonymkode: 87492...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fartshump rett utenfor huset vårt. Vi hører godt de som kjører over med tilhenger, de som kjører litt for fort over og de som gasser på etter. Vil ikke si det er veldig mye støy. Den ekstra tryggheten den fartshumpen gir veier opp for støyen synes jeg. 

Nå er det ikke den mest trafikkerte veien vi bor ved da, men hvis behovet for å fartshump er der vil jeg tro det er verdt den ekstra støyen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det flotte med fartsdump rett ved huset mitt er jo selvsagt lavere hastighet, men er det noen ulemper det medfører? Klining i huset? Biler som gasser på igjen? Vil gjerne høre fra noen som noe rett ved siden av en fartsdump:)

Anonymkode: 87492...260

Skulle ikke stå klining i huset da😂 

Anonymkode: 87492...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gladelig tatt en fartsdump over den begredelige spinninga vi har i bakken utenfor huset.
Folk som har bodd her i årevis har åpenbart ikke skjønt hvordan de skal komme seg opp en bittelitt glatt bakke på vinterstid.

Og dette kommer fra en som lærte å kjøre bil først i vinter. Selv JEG klarer å komme meg opp den bakken på griseglatte dager uten å spinne. Både med manuelt og automatgir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det blir betydelig mindre støy. De bilene som høres er jo stort sett dem som kjører alt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...