Gå til innhold

Fins det menn som kun søker sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ofte snakk om at ingen menn søker kun sex, men at det er pga at det er noe med damen som gjør at han kun vil ha sex med henne. Men jeg har fått en annen erfaring om at det er en del menn som ser ut til å gjerne ha flere damer de holder på med om gangen, mulig en de setter høyere emosjonellt, samtidig som de holder på med andre. Mistenkte at en av dem jeg traff hadde et åpent forhold. Traff en som var utro mot dama engang. Visste det ikke før jeg ringte han og dama tok telefonen. Så derfor sier jeg at det fins jo folk som kun søker sex på datingmarkedet. 

Har dere slike erfaringer? 

Anonymkode: ddef2...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det men som faktisk vil ha et monogamt forhold?

Anonymkode: 8ab08...460

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det menn som søker noe annet enn bare sex? Svarter er neppe.

Anonymkode: 12370...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil knulle masse fine damer, helst 3 nye hver uke. Det er mitt mål. Overfladisk? meget mulig, men det er det jeg ønsker.
 

Anonymkode: 71c1b...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil knulle masse fine damer, helst 3 nye hver uke. Det er mitt mål. Overfladisk? meget mulig, men det er det jeg ønsker.
 

Anonymkode: 71c1b...1c3

Er det ikke litt ålreit å ha sex med samme person flere ganger? En person som vet hva du liker og som du har veldig god seksuell kjemi med? (f.eks. uten forpliktelser fra begge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte snakk om at ingen menn søker kun sex, men at det er pga at det er noe med damen som gjør at han kun vil ha sex med henne. Men jeg har fått en annen erfaring om at det er en del menn som ser ut til å gjerne ha flere damer de holder på med om gangen, mulig en de setter høyere emosjonellt, samtidig som de holder på med andre. Mistenkte at en av dem jeg traff hadde et åpent forhold. Traff en som var utro mot dama engang. Visste det ikke før jeg ringte han og dama tok telefonen. Så derfor sier jeg at det fins jo folk som kun søker sex på datingmarkedet. 

Har dere slike erfaringer? 

Anonymkode: ddef2...66d

Det finnes både kvinner og menn som ønsker kun  sex.

Forpliktelser i et forhold er ikke for alle.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ofte snakk om at ingen menn søker kun sex, men at det er pga at det er noe med damen som gjør at han kun vil ha sex med henne. Men jeg har fått en annen erfaring om at det er en del menn som ser ut til å gjerne ha flere damer de holder på med om gangen, mulig en de setter høyere emosjonellt, samtidig som de holder på med andre. Mistenkte at en av dem jeg traff hadde et åpent forhold. Traff en som var utro mot dama engang. Visste det ikke før jeg ringte han og dama tok telefonen. Så derfor sier jeg at det fins jo folk som kun søker sex på datingmarkedet. 

Har dere slike erfaringer? 

Anonymkode: ddef2...66d

I hvilken verden lever du hvor det ofte er snakk om at ingen menn søker kun sex? 

Anonymkode: f8890...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sex i forhold skal det uhorvelig mye kjemi til for at jeg ikke skal føle meg kvelt og liten i forholdet. Tror de fleste menn kompanserer den dårlige kjemien som er i forholdet med å veie det opp med sex. 

 

Slik jeg er så er det beste forholdet jeg kunne tenkt meg som mann, ett uten sex... fordi det betyr veldig lite for meg annet enn å tilfredstille mine lyster. Og slike lyster blir ofte tilfredstillt for å demme opp for noe annet som er dårlig i forholdet.

Anonymkode: 191e6...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM det finnes slike menn? Finnes det en annen type menn???? Bring ham til meg i så fall! Værsåsnill!

(Jada jeg VET det finnes andre typer også.....) 

 

God helg, alle sammen <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes garantert flere menn som søker bare sex enn noe mer.

Anonymkode: fe17d...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forelsket og nyt opplevelsen. Sex uten følelser er prostitusjon. Elsk dere selv høyere. Jenter krev forhold! Kreft i livmorhalsen er meget utbredt. Det kommer av hyppig partnerskifte. Menn er tikkende kreftbomber som smitter jenter og kvinner. Si nei til tilfeldig sex!!

Anonymkode: 87119...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.10.2016 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Det er ofte snakk om at ingen menn søker kun sex, men at det er pga at det er noe med damen som gjør at han kun vil ha sex med henne. Men jeg har fått en annen erfaring om at det er en del menn som ser ut til å gjerne ha flere damer de holder på med om gangen, mulig en de setter høyere emosjonellt, samtidig som de holder på med andre. Mistenkte at en av dem jeg traff hadde et åpent forhold. Traff en som var utro mot dama engang. Visste det ikke før jeg ringte han og dama tok telefonen. Så derfor sier jeg at det fins jo folk som kun søker sex på datingmarkedet. 

Har dere slike erfaringer? 

Anonymkode: ddef2...66d

Selvfølgelig finnes det ikke mange menn som kun søker sex, vi vil da ha en dypere og mer meningsfull relasjon enn som så. Vi går bare til sengs med dama først etter at vi har lært henne å kjenne på et følelsesmessig plan, ofte trenger vi litt tid på å vurdere dette så vi får lyttet ordentlig til våre følelser og vurdert inntrykkene. Og skal vi først ta det store og kompliserte skritt det er for oss å ha sex, så må dette skje på en dag hvor vi er i mental balanse til å kunne ta ett så drastisk valg som det å ha sex innebærer - at vi har hatt en meningsfull dag sammen med den utvalgte hvor vi føler vi er bragt nærmere den andre, gjerne over en stemningsfull og romantisk middag med levende lys. Når så stunden nærmer seg så er selvfølgelig mye kosing samt dulling og dalling en nødvendighet, er viktig at dere damer der er forsiktig med oss og ikke går så fort frem at vi blir skremt og trekker oss tilbake, et langt forspill er selvfølgelig en forutsetning... Først da er det mulig at vi føler oss trygge nok på dere til at vi kan gi såpass mye av oss selv at vi vil dele noe så nært...

Du må ikke finne på å lytte til de andre som har svart deg her, de troller hele gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær forelsket og nyt opplevelsen. Sex uten følelser er prostitusjon. Elsk dere selv høyere. Jenter krev forhold! Kreft i livmorhalsen er meget utbredt. Det kommer av hyppig partnerskifte. Menn er tikkende kreftbomber som smitter jenter og kvinner. Si nei til tilfeldig sex!!

Anonymkode: 87119...74b

Skriver du av erfaring eller er det rett og slett bare oppgulp?

Anonymkode: 57aca...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...