Gå til innhold

Er fuckfriends/søndagskjæreste/FWB det samme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er fuckfriends, friends with benefits, søndagskjæreste, knullekompiser osv det samme? eller er det forskjell på disse begrepene? :P

 

Anonymkode: 47e89...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Bah ... hvor mange forskjellige måter kan man ha et uforpliktende seksuelt forhold på? Litt usikker på søndagskjæreste, det har jeg ikke hørt før. Jeg ser for meg at det ble funnet på av noen som synes "knullevenn" var litt grisete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Overrasket skrev:

Bah ... hvor mange forskjellige måter kan man ha et uforpliktende seksuelt forhold på? Litt usikker på søndagskjæreste, det har jeg ikke hørt før. Jeg ser for meg at det ble funnet på av noen som synes "knullevenn" var litt grisete. 

:ler: Ja, samme tanke her, blir helt forvirret av alle disse begrepene.. :P

Men ja, er vel kanskje søndagskjæreste jeg er mest nysgjerrig på jeg og, den var ny for meg også, og det høres jo liksom så.. uskyldig ut? :P men betyr det bare ff/uforpliktende sex det også tro?

Anonymkode: 47e89...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Ja, samme tanke her, blir helt forvirret av alle disse begrepene.. :P

Men ja, er vel kanskje søndagskjæreste jeg er mest nysgjerrig på jeg og, den var ny for meg også, og det høres jo liksom så.. uskyldig ut? :P men betyr det bare ff/uforpliktende sex det også tro?

Anonymkode: 47e89...c21

Det utelukker i hvert fall sex mandag - lørdag. :tongue:

Kanskje det er stående avtale om helt uforpliktende stevnemøter? Man er ikke kjærester på fulltid, og ikke bare ute etter et et lettvint ligg, heller. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Det utelukker i hvert fall sex mandag - lørdag. :tongue:

Kanskje det er stående avtale om helt uforpliktende stevnemøter? Man er ikke kjærester på fulltid, og ikke bare ute etter et et lettvint ligg, heller. :sprettoy:

Men blir ikke det ala det samme som fuckfriends da? det heller er jo ikke bare et lettvindt ligg? :P

Men dette begrepet kan vel ikke ha noe med dating å gjøre, hvis man er interessert i å date noen, så sier man vel ikke at man kan 'være kjærester' på søndager? :P

 

Anonymkode: 47e89...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fuckfriend kan man nå i det minste ligge med når som helst, uavhengig av dagen... :ler:

 

Anonymkode: 47e89...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men blir ikke det ala det samme som fuckfriends da? det heller er jo ikke bare et lettvindt ligg? :P

Men dette begrepet kan vel ikke ha noe med dating å gjøre, hvis man er interessert i å date noen, så sier man vel ikke at man kan 'være kjærester' på søndager? :P

 

Anonymkode: 47e89...c21

Dessuten er det helt på trynet, søndager er jeg så sløv og rolig av meg at det er den minst passende dagen å ha kjæreste. Lørdagskjæreste hadde vært laaaangt bedre. :lur:

Nei, jeg tror det bare er et forfinet ord for uforpliktende sex. Hva skjedde forresten med gode, gamle elsker/elskerinne? Det er jo eleganse over (ikke i betydningen utroskap, da). 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Overrasket skrev:

Dessuten er det helt på trynet, søndager er jeg så sløv og rolig av meg at det er den minst passende dagen å ha kjæreste. Lørdagskjæreste hadde vært laaaangt bedre. :lur:

Nei, jeg tror det bare er et forfinet ord for uforpliktende sex. Hva skjedde forresten med gode, gamle elsker/elskerinne? Det er jo eleganse over (ikke i betydningen utroskap, da). 

Stemmer det, man kan kalle det det også.. blir bare bedre og bedre det her.. :ler:

En søndagskjæreste er kanskje en man ser film og sløver med også, da? har da gjort det med ffene mine jeg, kaster jo ikke nødvendigvis klærne så fort man kommer inn døren.. :P

Anonymkode: 47e89...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fuckfriends, friends with benefits, søndagskjæreste, knullekompiser osv det samme? eller er det forskjell på disse begrepene? :P

 

Anonymkode: 47e89...c21

Det er vel ganske likt, men søndagskjærste er vel gjerne tenkt at man kan sitte i armkroken og se film f.eks. (+evt. sex), friends w/benefits (kommer litt an på om man er venner fra før eller ikke) men man kan jo gjøre venneting sammen eller kjæresteting + ha sex og alt er helt uten forpliktelser. KK/FF er det samme - altså man møtes og har sex thats it..

Meen alle begrepene betyr forsåvidt at man har sex uten forpliktelser da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er det:

Friends with benefits: en du opprinnelig er venn med, men har sex med i tillegg til å være vanlige venner, uten at det er et forhold.
Knullekompis/Fuckfriend: en du møter kun når dere skal ha sex
Søndagskjæreste: en du ikke er kjæreste med, men de gangene dere møtes gjør kjæresteting med i tillegg til evt. sex, typ ligger og koser, ser film osv, kanskje særlig dagen derpå når man ikke orker å gjøre noe men gjerne vil ha nærhet og kos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det, man kan kalle det det også.. blir bare bedre og bedre det her.. :ler:

En søndagskjæreste er kanskje en man ser film og sløver med også, da? har da gjort det med ffene mine jeg, kaster jo ikke nødvendigvis klærne så fort man kommer inn døren.. :P

Anonymkode: 47e89...c21

Ehrm ... jo? :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En søndagskjæreste er kanskje en man ser film og sløver med også, da?

Netflix & Chill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagskjæreste er en ting på Sukker.no

Jeg søker søndagskjæreste der og tenker da på en fast sexpartner.

Anonymkode: 6c3ae...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er søndagskjæreste en man møter dagen derpå, for å trøste seg med når man er bakfull. En å kose med for å føle seg litt bedre:D

Anonymkode: 7e919...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Overrasket skrev:

Ehrm ... jo? :ph34r:

Okay, Vil det si at jeg hadde en søndagskjæreste tidligere det da? (bare at dette var hovedsakelig på lørdager, kanskje en onsdag her, en fredag der, og torsdag der :ler: ) vi kysset, koset, holdt rundt hverandre, pratet om overfladiske og alvorlige ting, lo, så på film (også uten å ha sex) hadde selvfølgelig sex og så videre.. :P litt sånn som kjærester, bare at vi var ikke det, enda. desverre trodde jeg vi styret (dumme meg) men fikk plutselig slengt i ansiktet at vi var visst fuckfriends. :P tror jeg får arrestere han i å bruke begreper feil, å si at jeg i alle fall var en søndagskjæreste da, høres i grunn penere ut og :ler: kanskke ikke så rart at neste person jeg faktisk inngikk ff-forhold med (la dating på hyllen en periode) så veldig rart på meg om han kunne stryke litt på meg/varme meg da, han bar klar for å dra hjem han.. :ler:

Anonymkode: 47e89...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fuckfriends, friends with benefits, søndagskjæreste, knullekompiser osv det samme? eller er det forskjell på disse begrepene? :P

 

Anonymkode: 47e89...c21

Merker jeg begynner å dra litt på årene når jeg hører disse begrepene og kan ikke forklare deg så mye om forskjeller her merker jeg. Heldigvis😂 Kan ihvertfall tenke meg at fuckfriends og knullekompiser er det samme. Oversatt fra engelsk til norsk så betyr det iallefall det samme😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, made4u skrev:

Søndagskjæreste er ett av de tåpeligste uttrykkene jeg har hørt.

Fordi?

Anonymkode: 47e89...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det får meg til å se for meg noen som bare har med hverandre å gjøre på søndager, noe som vil være meningsløst selv om søndager for mange kjærester er en fin dag hvor begge har fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Fordi det får meg til å se for meg noen som bare har med hverandre å gjøre på søndager, noe som vil være meningsløst selv om søndager for mange kjærester er en fin dag hvor begge har fri.

Men det ville jeg vel nesten tro det er, også? hadde de tatt med hverandre ellers også, så ville det vel vært dating/kjærester? :P eller er man utro om man har seg med en annen en på en onsdag for eksempel, om man har en søndagskjæreste?

Anonymkode: 47e89...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...