Gå til innhold

?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sånn går det når damer klynger seg etter de samme mannfolka (5% av mannfolka), da må dere nesten regne med slikt. Og digitale minner forsvinner ikke.

Anonymkode: ecce9...559

Hva er det slags bullshit du kommer med? Jeg tror ikke på sånne teorier, og jeg lever ikke etter statistikker. Jeg er virkelig ikke ei som går etter menn slik du presenterer det her. Jeg går alltid etter kjemi, og jeg er kresen. Jeg har aldri brydd meg om sånne "regler" som andre damer går etter. Mulig han fant trøst i henne etter alle mine år med en slags avvisning ( selv om han ikke var helt god selv...hadde jo mine grunner til å være skeptisk viste det jo seg...), eller at han er redd for å være alene, som jeg har inntrykk av at endel menn er...Klarer ikke ordne opp med dama de falt for, så det er rett over på ei ny...

Så lenge han aldri svarer på minnene jeg vil ha tilbake, vil jeg jo ikke få de, derfor føler jeg at jeg må ta sakene i egne hender å dra dit. Hvis du er mann : hva tenker du er lurt å gjøre her? Ok å få råd ifra menn i en sånn situasjon, selv om jeg skjønner at menn er forskjellige...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kan han ha sviktet deg om han hadde vært interessert i deg i årevis og bare blitt avvist? Hva forventer du egentlig av andre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg tok tlf da han ringte sist...Første gangen han ringte tok jeg den ikke, men da han ringte igjen tok jeg den. Skulle aldri snakket med han igjen. Det fortjente han virkelig ikke:icon_frown:

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da han ringte igjen dagen etter, tok jeg den, skulle det stå...:(

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med alle løgnene. Vurderer å kreve at han viser meg alle samtale loggene med hvor lenge han holdte på med hun dama bak ryggen min når jeg drar for å hente minnene. Skulle ønske jeg kunne vite når han var alene siden jeg ikke vil møte henne. Dette kan bli en slags avslutning for meg. Si at han skal vise meg for en drittsekk han var da han så meg på slutten, for så å dra og kanskje han kan tenke på hva han har gjort...Vise han hvor såra jeg er. Eller kanskje ikke...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du burde legge alt bak deg. Og ikke dra å hent noen minner!

Om en hadde dukket opp hos meg etter at vi hadde avsluttet et merkelig "forhold", forlangt å få utlevert minner og krevd å se telefonloggen min, tror jeg at det hadde fått en respons fra meg: "Gudskjelov er dette mennesket ikke i livet mitt lenger!!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du siste her. Du kjenner ikke hele historien eller han. Godt mulo han blir forbanna, men det bryr meg ikke. Han har såra meg så mye at han har ingenting han skulle ha sagt. Føler det er bedre å få tak i det nå, før det går for lang tid. Lurer bare på hvordan jeg skal få undersøkt at hun ikke er hjemme. Noen forslag? Kan jo mld/ringe han og si at jeg er på vei, men hadde ikke lyst til det i tilfelle han avviser, ikke tar den.

Når jeg tenker igjennom mange episoder, blir jeg bare mer og mer sint på han, for han la det frem som at jeg var sånn og sånn, ikke ga nok av meg selv etc, SAMTIDIG som han så henne! Han sa det t.o.m i telefonen sist han ringte. Men har tenkt på det i helga, tidspunkter etc. Synes det er så stort svik at jeg har ikke ord...at han klarte å være sånn mot meg over så lang tid. 

Kjenner jeg har behov for å konfrontere han om hvor lenge dette pågikk og hvem f... han tror han er som kunne holde meg for narr på denne måten!

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg også får lyst til å sende henne ei mld. Skrive for ei BITCH hun var som blandet seg, det hun først skrev til meg osv...de var ikke sammen engang da hun ba meg slutte å mld han, når jeg ikke ante noenting...Jævla BITCH!

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at jeg også får lyst til å sende henne ei mld. Skrive for ei BITCH hun var som blandet seg, det hun først skrev til meg osv...de var ikke sammen engang da hun ba meg slutte å mld han, når jeg ikke ante noenting...Jævla BITCH!

Anonymkode: df9ea...47e

Ta deg sammen og søk hjelp

Anonymkode: 7ad6d...644

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31. oktober 2016 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Ta deg sammen og søk hjelp

Anonymkode: 7ad6d...644

Jeg skal ha tilbake alt som er mitt, og da vil jeg ikke at hun skal være der, så vurderer om jeg må skrive til henne siden han ikke svarer når jeg skriver det, på samme måten som han aldri svarte på det ifjor. Men hun skal ikke være der, så derfor føler jeg at jeh ikke kan kontakte henne, for hun kommer sikkert til å være mer på vakt hvis hun vet at jeg kommer.Han oppførsel har jeg ikke ord for... Det er så respektløst at jeg får lyst til å klappe til han når jeg ser han...Jeg har også behov for å ta opp noen av løgnene, få han til å skjønne hvor kjip han har vært, og kanskje han t.o.m angrer når jeg drar...Han kom så alt for lett unna dette sviket!

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha tilbake alt som er mitt, og da vil jeg ikke at hun skal være der, så vurderer om jeg må skrive til henne siden han ikke svarer når jeg skriver det, på samme måten som han aldri svarte på det ifjor. Men hun skal ikke være der, så derfor føler jeg at jeh ikke kan kontakte henne, for hun kommer sikkert til å være mer på vakt hvis hun vet at jeg kommer.Han oppførsel har jeg ikke ord for... Det er så respektløst at jeg får lyst til å klappe til han når jeg ser han...Jeg har også behov for å ta opp noen av løgnene, få han til å skjønne hvor kjip han har vært, og kanskje han t.o.m angrer når jeg drar...Han kom så alt for lett unna dette sviket!

Anonymkode: df9ea...47e

Det er du som er respektløs når du ikke kan la han være i fred. Du har snakket om disse tingene som du vil ha tilbake i flere år nå. Hvis du ikke er ilagt besøksforbud, er det bare å gå og hente dem. Du får ikke tingene dine ved å lage tråd etter tråd om disse tingene her inne.

Anonymkode: 7ad6d...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som er respektløs når du ikke kan la han være i fred. Du har snakket om disse tingene som du vil ha tilbake i flere år nå. Hvis du ikke er ilagt besøksforbud, er det bare å gå og hente dem. Du får ikke tingene dine ved å lage tråd etter tråd om disse tingene her inne.

Anonymkode: 7ad6d...644

 Du vet ikke hele historien her. Det er mye jeg ikke har skrevet, og slutt og les alle som sier at jeg har srkevet tråd etter tråd, alt stemmer ikke. HAN ringte meg sist, HAN var helt på når jeg først avviste hans første telefon, så han ringte dagen etter på nytt igjen. HAN skrev meg en mail om hvordan det går med meg, stilte meg mange spørsmål ( etter alle disse mnd uten kontakt ), selv om jeg skrev han ei halv ubetydelig setning først... Så det er ikke akkurat bare jeg som tar kontakt...Han ville også chatte en gang i vinter da han så jeg var aktiv ble han grønn med en gang, men jeg avviste han! Så han er nok en luring som gjerne kunne flørtet med meg vhis jeg var med på leken, samtidig som han ser henne, men det kan han bare glemme drittsekken!

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er hvordan jeg kan dra dit å snakke med han, hente alt mitt uten at hun er der! Jeg vil virkelig aldri møte henne...

Anonymkode: df9ea...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er hvordan jeg kan dra dit å snakke med han, hente alt mitt uten at hun er der! Jeg vil virkelig aldri møte henne...

Anonymkode: df9ea...47e

Neinei. Da får du bare sitte der da.

Anonymkode: 7ad6d...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.Jeg har også behov for å ta opp noen av løgnene, få han til å skjønne hvor kjip han har vært, og kanskje han t.o.m angrer når jeg drar...Han kom så alt for lett unna dette sviket!

Du er sint og vil at han skal angre, men du kan ikke beordre folk til å angre. Folk gjør slemme/onde/sårende ting mot andre uten å angre et sekund. Slik er livet. 

Så hva vil du gjøre da? Bruke hele livet ditt på å "tvinge" ham til å angre? 

Anonymkode: dbc7e...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.10.2016 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Måten han har vært på i ettertid, med å gå rett over til den dama, flytte sammen med henne etc, måten han  sviktet meg på( han så henne i lang tid bak ryggen min kom det frem i ettertid ), gjør at jeg slite med hevntanker. Av og til får jeg lyst til å dra i sinne til han, si rett ut hvor dårlig han har vært, evt skrive han et kjipt brev med overskrift sviker.., av og til får keg lyst til å sende hun dama ei stygg mld, pga måten hun sendte meg mld da jeg ikke ante noentig.., men det har foreløpig bare blitt med tanken...Tar gjerne imot tips til hevn som kan få han til å tenke. Evt hvordan han kan kontakte meg og at jeg avviser han på en jævlig måte...

Anonymkode: df9ea...47e

Hei TS,

du må la dette ligge. Ingen hevn, ingen henting av ting eller brev med feite overskrifter. Det har vel gått over ett år siden du fant ut om disse to, og de er fortsatt sammen. Gå videre, se fremover og la nå denne fyren seile sin egen sjø, med eller uten den nye dama.

Lykke til, dette klarer du!

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha minner om en fyr som du har lyst til å klappe til?


Det vil bare virke barnslig og dumt å troppe opp der og kreve å få utlevert "minner"!
Bare glem det og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dacini skrev:

Hei TS,

du må la dette ligge. Ingen hevn, ingen henting av ting eller brev med feite overskrifter. Det har vel gått over ett år siden du fant ut om disse to, og de er fortsatt sammen. Gå videre, se fremover og la nå denne fyren seile sin egen sjø, med eller uten den nye dama.

Lykke til, dette klarer du!

-dacini-

Det er mye lengre enn 1 år siden. Dette har pågått over flere år

Anonymkode: 7ad6d...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...