Gå til innhold

hva med wild yam?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei på dere. Jeg har et lite råd til dere som er ufrivillig barnløse. En venninne av meg anbefalte wild yam, et naturpreparat som skulle øke fruktbarheten. Det virket på henne, men du må bruke det på riktig måte. Kanskje verd å prøve når ikke noe annet virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest apriljente:

Hei jeg har blitt anbefalt og har brukt wildyam en periode. Nå bruker jeg noe tilsvarende som heter Quindevitex. Foreløpig har det ikke funket for meg men jeg har allikevel tro på ekstra "tilskudd" for de som sliter med å bli gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Hei på dere. Jeg har et lite råd til dere som er ufrivillig barnløse. En venninne av meg anbefalte wild yam' date=' et naturpreparat som skulle øke fruktbarheten. Det virket på henne, men du må bruke det på riktig måte. Kanskje verd å prøve når ikke noe annet virker.[/quote']

Kanskje du kan dele med oss hva som er riktig måte...? :sjenert:

Er det fra EL og fram til mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke sikker på hva som er riktig måte, men det står på pakningen. Tolv dager etter mens eller noe sånt. Hvis den ble brukt feil, så kunne det ha motsatt virkning. Det er noe å tenke på. Det selges i alle helsekost forretninger, og det er jo bare å spørre der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...