Gå til innhold

.


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fine fyrstikkesker ville jeg blitt glad for, men ikke lys med brennbar pynt på. 

Anonymkode: d3ae4...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sjeldent jeg bruker lys eller fyrstikker, så jeg hadde syntes det var litt bortkastet og at det var like greit å bare droppe det.

Anonymkode: 6282d...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var veldig fine! Selv hadde jeg nok lagt fyrstikkene et annet sted og bare brukt esken, om jeg hadde fått noe slikt i gave. Men det er jo koselig med fyrstikkesker også. Ville passet på evt brannfare, men ellers: Nydelig! Synes ikke det er for lite slik du beskriver det, og hadde blitt så glad for bie hjemmelaget på den måten :)

Anonymkode: a4063...c64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg setter mer pris på spiselige gaver når det skal være hjemmelaget. Kanskje i en dekorert boks?  Får alltid dårlig samvittighet når jeg mottar hjemmelagde ting som absolutt ikke passer inn i mitt hjem. Hos meg havner de i et skap.. og da er poenget borte. Alle har jo ulik stil :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri fyrstikker, og har heller ikke noe sted der det egner seg å pynte med sånne småting. Men så har jeg astma da, og tenner sjelden lys. ;)

Anonymkode: 7242d...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt MYE mer pris på noe sånt enn noe annet ræl man ikke får bruk for. Er glad i lys og hadde definitivt likt gaven. Personlige gaver er mye hyggeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært hyggelige gaver! :)  Ang dekorerte lys, noen er redd for brannfaren, andre vil ikke ødelegge lyset ved brenne det. En ide er kanskje å dekorere batteridrevne kubbelys? Da er det 100% brannsikkert, og både barnevennlig, dyrevennlig, og også kjekke for eldre, og man har det evig! Så kan man legge det vekk ved behov for forandring, og ta det frem igjen ved ønske og behov. :) 

Endret av Lykkehjerte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lykkehjerte skrev:

Svært hyggelige gaver! :)  Ang dekorerte lys, noen er redd for brannfaren, andre vil ikke ødelegge lyset ved brenne det. En ide er kanskje å dekorere batteridrevne kubbelys? Da er det 100% brannsikkert, og både barnevennlig, dyrevennlig, og også kjekke for eldre, og man har det evig! Så kan man legge det vekk ved behov for forandring, og ta det frem igjen ved ønske og behov. :) 

Det vil ikke jeg ha. :sjenert:

Jeg er enig med Leamur når det gjelder hjemmelagde gaver. Spiselig er flott og jeg liker også forbruksvarer som lys og fyrstikkesker, nettopp fordi det IKKE varer evig.

Anonymkode: d3ae4...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som kjempekoselige gaver! Absolutt ikke for lite, heller tvert imot med tanke på hvor mye tid, energi, materialer og omtanke som ligger i sånne gaver. Og ikke minst gleden mens man har gjort i stand gavene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil ikke jeg ha. :sjenert:

Jeg er enig med Leamur når det gjelder hjemmelagde gaver. Spiselig er flott og jeg liker også forbruksvarer som lys og fyrstikkesker, nettopp fordi det IKKE varer evig.

Anonymkode: d3ae4...491

Jeg skjønner det, liker best levende lys selv, det skal jeg gladelig innrømme. Kom bare med tips, da mange er redd for brann pga dekoren osv. Mange har ikke hjerte til å brenne dekorerte og fine lys, og da er det jo et alternativt med batteridrevet lys. Da kommer gaven til nytte også, og blir ikke bare til pynt. (Finnes flere fine batteridrevne lys nå, slike med flammen litt nede i kubbelyset, og ikke sånn ræle fake med plastflamme som står opp på toppen.) Er selv glad i å motta hjemmelagde gaver, og settes spesielt høyt det som passer inn i min stil, det kan jeg også gladelig innrømme! Så der er jeg enig med både deg og @Leamur, men nå ville jo TS gjøre akkurat det, nemlig dekorere på forskjellige måter, basert på mottakeren! Så da vil jo gavene bli i tråd med mottakers smak! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2016 den 19.56, Lykkehjerte skrev:

Svært hyggelige gaver! :)  Ang dekorerte lys, noen er redd for brannfaren, andre vil ikke ødelegge lyset ved brenne det. En ide er kanskje å dekorere batteridrevne kubbelys? Da er det 100% brannsikkert, og både barnevennlig, dyrevennlig, og også kjekke for eldre, og man har det evig! Så kan man legge det vekk ved behov for forandring, og ta det frem igjen ved ønske og behov. :) 

Bånd og slike ting kan man jo ta av lysene når man skal brenne dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...