Gå til innhold

Parkering i nærheten av Rockefeller i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på konsert på kveldstid på Rockefeller, etter 20.00 på en hverdag, og lurer på, kan jeg parkere i en av gatene i nærheten? Har lite lyst å betale blodpris i et parkeringshus.

Anonymkode: fba39...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommunale betalplasser er gratis etter 20.00 på kvelden. Anbefaler deg å komme fem, ti minutter før, og betale for de siste minuttene, med en gang klokka har rundet åtte er det mye vanskeligere å finne ledig plass. Er mange slike plasser i området.

Anonymkode: 35880...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommunale betalplasser er gratis etter 20.00 på kvelden. Anbefaler deg å komme fem, ti minutter før, og betale for de siste minuttene, med en gang klokka har rundet åtte er det mye vanskeligere å finne ledig plass. Er mange slike plasser i området.

Anonymkode: 35880...ecf

Takk! Så at det stod et sted at man kan bare stå to timer, men det er før klokka 20 det da. Har jo stått der før og ikke betalt noe.

Anonymkode: fba39...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Skal på konsert på kveldstid på Rockefeller, etter 20.00 på en hverdag, og lurer på, kan jeg parkere i en av gatene i nærheten? Har lite lyst å betale blodpris i et parkeringshus.

Anonymkode: fba39...a8a

Hva med å ta tog/buss/tbane? Litt kjipt å dra på konsert uten å kunne ta en øl :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, prt90 skrev:

Hva med å ta tog/buss/tbane? Litt kjipt å dra på konsert uten å kunne ta en øl :-D

Bor utenfor Oslo, så da måtte jeg overnattet i tilfelle. Men nå ble det ikke noen konsert, solgte billetten istedenfor og noen andre ble lykkelige :) 

Anonymkode: fba39...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...