Gå til innhold

Hva syns du om forhold til veldig mye eldre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe litt smått patetisk over en voksen mann i midtlivskrisa, med fraskilt kone og barn, som brått går etter ungjenter i 20-åra altså? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 17 var jeg voldsomt forelska i læreren min på 45😳

 

Endte med at vi rota etter at jeg møtte ham ute.. Ble ikke noe mer, men timene med ham etter det var herlige😬 Sommerfugler i magen hver gang han såg på meg (noe han gjorde mye). 

 

Så altså jeg har jo ikke noen fordommer mot det hvis det var det du lurte på ;) 

Anonymkode: a6a65...176

Hvis dette er sant skulle han vært anmeldt!

Anonymkode: c000f...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2016 den 4.53, AnonymBruker skrev:

Har en fantasi/turn on til en litt eldre fyr som jeg er blitt kjent med gjennom jobben. Jeg er 25, mens han er 45. Vi har vært flørtet en stund, men er begynt å bli enda mer innstillingene i det siste. Er det innafor?

Pros/cons med en sånn aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Dere er begge voksne. Tut og kjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2016 den 6.03, AnonymBruker skrev:

Motbydelig.

Hvorfor skulle jeg suge gammelmanns ku.  når det er deilig jevnaldrende tilgjengelig? Tenker jeg. Hadde jeg vært mindre pen kan det hende jeg måtte ha tatt til takke med en gamling. KUN da.Eller bedre, vært alene. 

"Argumentet" at gamling har "økonomi mer iorden osv"  er tull.

I Norge har se aller aller fleste god økonomi og gode utsikter. Å selge  sjelen og kroppen sin for en lusen bitte litt mer etablert gamling med ekskone,  barn, hengerumpe?  Thanks but no thanks! 

Anonymkode: 0b6bf...64c

Om du suger ung kuk eller gammel kuk, uansett er du en kuksuger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne jeg også tenke meg å vite. 

Hadde en av døtrene mine vært sammen med en så mye eldre mann hadde jeg virkelig hatt problemer med denne mannen. Og mine reaksjoner hadde vært milde i forhold til reaksjonene til våre døtres far. Det er garantert.

Anonymkode: c000f...0c6

Hvem gir deg rett til å bryte inn i en voksen kvinnes kjærlighetsliv? Hva slags "reaksjon" skulle du hatt på at en 25-åring velger partneren sin selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og med en på ca samme alder kan man ha gode år både før og etter. Det finnes ikke noe godt argument for å velge noen såpass mye eldre med mindre man selv er lutfattig og ikke kan forsørge seg selv, eller at man selv ikke ser ut i dagslys. 

Anonymkode: 79e49...f1d

En på samme alder kan fint dø ung. Det er aldri noen garanti. Så hvorfor droppe kjærligheten fordi kanskje et eller annet ditt og datt?

Argumentet for å velge noen som er såpass mye eldre er at man er tiltrukket av dem og har lyst til å dele livet med dem. Men jeg skjønner jo at du aldri har opplevd kjærlighet. Bitter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne jeg også tenke meg å vite. 

Hadde en av døtrene mine vært sammen med en så mye eldre mann hadde jeg virkelig hatt problemer med denne mannen. Og mine reaksjoner hadde vært milde i forhold til reaksjonene til våre døtres far. Det er garantert.

Anonymkode: c000f...0c6

Og hva skulle foreldrene mine gjort? Jeg er 25 år gammel, bor alene og forsørger meg selv. De kan jo velge å ikke ha noe med oss å gjøre, men jeg tror det ville vært enda vanskeligere for dem enn for meg. De kan bli sinte, men om det blir for mye, kan jeg også velge å ta avstand. Jeg er utrolig glad i foreldrene mine, men om de prøver å bestemme hvem jeg kan være sammen med, vil det kun skape avstand mellom meg og familien.
Hvis de ikke liker mannen jeg er sammen med, kan de godt ta det opp med meg, men om det eneste argumentet er at han er gammel, uten at de har gjort noe forsøk på å se hvorfor jeg er forelsket i ham og hvordan han er som person, kommer jeg jo ikke til å lytte. 

Anonymkode: 54233...b40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare menn med mangelfullt utviklede sjelsevner som går etter kvinner mye yngre enn de selv. Det er noe fundamentalt galt med disse mennene. Mange av de er sosiale avvikere med begrenset emosjonell kapasitet. Ofte er de direkte heslige å se på også, de hadde ikke draget da de selv var unge så nå prøver de desperat å "ta igjen" svunnen tid. Ingen ekte mann med normal IQ og ellers ting på stell går etter en partner mye yngre enn seg selv. Dette er noe som en sjelden gang forekommer i de lavere sosiale lag. Heslig gammel mann med "småbruk" finner seg en litt mindre heslig alenemamma som er 5-20 år yngre enn seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Det er ikke noe litt smått patetisk over en voksen mann i midtlivskrisa, med fraskilt kone og barn, som brått går etter ungjenter i 20-åra altså? 

Det spørs jo litt. Kan jo hende at han traff den yngre kvinnen og falt for henne. Da er det jo greit selv om jeg personlig ikke skjønner greia.

Hvis han derimot bare går etter jenter i 20-åra kun fordi de er unge så er det jo litt rart og patetisk. Spesielt hvis han er en av dem som driver å messer om hvor gamle og ekle damer over 30 er,men får bare holde på. Ikke mitt problem at slike menn holder på sånn.

Anonymkode: 9f5e2...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NuckingFutz skrev:

Det er jo bare menn med mangelfullt utviklede sjelsevner som går etter kvinner mye yngre enn de selv. Det er noe fundamentalt galt med disse mennene. Mange av de er sosiale avvikere med begrenset emosjonell kapasitet. Ofte er de direkte heslige å se på også, de hadde ikke draget da de selv var unge så nå prøver de desperat å "ta igjen" svunnen tid. Ingen ekte mann med normal IQ og ellers ting på stell går etter en partner mye yngre enn seg selv. Dette er noe som en sjelden gang forekommer i de lavere sosiale lag. Heslig gammel mann med "småbruk" finner seg en litt mindre heslig alenemamma som er 5-20 år yngre enn seg selv.

Hehe, dette var et herlig oppgulp av fordommer, tankeløshet og godt gammeldags mannehat. ;) Nesten så man kan lure på om det er trolling for å piske opp stemningen. Bastant er det ihvertfall. Det skal hun ha. ;) Hver eneste setning inneholder fakta som kun eksisterer i vedkommendes hode. Ta feks siste setning: " Heslig gammel mann med "småbruk" finner seg en litt mindre heslig alenemamma som er 5-20 år yngre enn seg selv." Regner med at det skulles stå '15-20'år, men det er likevel fristende å lure på om bidragsyter er full. Om en mann på 50 altså finner seg en dame på 35 så har han mangelfullt utviklede sjelsevner, er sosial avviker med begrenset emosjonell kapasitet, har lav IQ og er i tillegg stygg.;) Tror hun egentlig på det hun selv skriver?

Anonymkode: 0768e...6a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, NuckingFutz skrev:

Det er jo bare menn med mangelfullt utviklede sjelsevner som går etter kvinner mye yngre enn de selv. Det er noe fundamentalt galt med disse mennene. Mange av de er sosiale avvikere med begrenset emosjonell kapasitet. Ofte er de direkte heslige å se på også, de hadde ikke draget da de selv var unge så nå prøver de desperat å "ta igjen" svunnen tid. Ingen ekte mann med normal IQ og ellers ting på stell går etter en partner mye yngre enn seg selv. Dette er noe som en sjelden gang forekommer i de lavere sosiale lag. Heslig gammel mann med "småbruk" finner seg en litt mindre heslig alenemamma som er 5-20 år yngre enn seg selv.

Så bitter, så bitter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, dette var et herlig oppgulp av fordommer, tankeløshet og godt gammeldags mannehat. ;) Nesten så man kan lure på om det er trolling for å piske opp stemningen. Bastant er det ihvertfall. Det skal hun ha. ;) Hver eneste setning inneholder fakta som kun eksisterer i vedkommendes hode. Ta feks siste setning: " Heslig gammel mann med "småbruk" finner seg en litt mindre heslig alenemamma som er 5-20 år yngre enn seg selv." Regner med at det skulles stå '15-20'år, men det er likevel fristende å lure på om bidragsyter er full. Om en mann på 50 altså finner seg en dame på 35 så har han mangelfullt utviklede sjelsevner, er sosial avviker med begrenset emosjonell kapasitet, har lav IQ og er i tillegg stygg.;) Tror hun egentlig på det hun selv skriver?

Anonymkode: 0768e...6a7

En dame på 35 vil ikke finne noe av verdi i en 50-år gammel mannestakkar. Det er bare kvinner med elendig selvtillitt som kan ende opp med et halvdødt drog. En 50 år gammel mann står med halvannen fot i grava. Kvinner i 30 og 40-åra er i sin beste alder så hvorfor i herrens navn og rike skal de forsøple livet sitt med gammelmannspikk. ÆSJ. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke noe om det men, det er fordi når jeg var 20 falt  jeg for en på 32. I over 2 år hadde vi en greie og jeg var klar på att jeg ønsket no mer på sikt. men han ville bare se hvordan det gikk vi hadde det jo så fint slik vi hadde det... Etter 2 og ett halv år skjønte jeg att han aldri kom til å ville satse på oss og da avslutta jeg allt 

jeg var 19 når vi begynte, han og over 30, følte meg dum og lurt rett å slett. 

Anonymkode: 86297...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2016-10-25 den 1.39, Arabella skrev:

Gammelmanns kuk, du. En mann på 45 er virkelig ikke gammel. Ærlig talt!

Strengt tatt, den er jo rynkete da...

Anonymkode: 13cbd...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strengt tatt, den er jo rynkete da...

Anonymkode: 13cbd...53e

Så nøye har jeg faktisk ikke observert peniser. Uerigerte peniser er vel litt rynkete uansett om eieren er ung eller gammel.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Strengt tatt, den er jo rynkete da...

Anonymkode: 13cbd...53e

Det skal vel litt til å finne en penis som ikke er rynkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NuckingFutz skrev:

En dame på 35 vil ikke finne noe av verdi i en 50-år gammel mannestakkar. Det er bare kvinner med elendig selvtillitt som kan ende opp med et halvdødt drog. En 50 år gammel mann står med halvannen fot i grava. Kvinner i 30 og 40-åra er i sin beste alder så hvorfor i herrens navn og rike skal de forsøple livet sitt med gammelmannspikk. ÆSJ. :fnise:

Kvinner på 35 må søke oppover fordi alle de single mannfolkene i 30- og 40-årene er travelt opptatt med å knulle på lammekjøtt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2016 den 4.53, AnonymBruker skrev:

Har en fantasi/turn on til en litt eldre fyr som jeg er blitt kjent med gjennom jobben. Jeg er 25, mens han er 45. Vi har vært flørtet en stund, men er begynt å bli enda mer innstillingene i det siste. Er det innafor?

Pros/cons med en sånn aldersforskjell?

Anonymkode: c70c4...84d

Det aller største con'et med det du beskriver er det jeg har uthevet.

Ser du etter ny jobb? Det kan fort bli nødvendig når du ikke stiger i gradene fordi du ikke vil pule på man om 5 år, eller når kollegene vet du er hun han puler på. Gjerne gift også? Vær smart og finne deg en som du ikke må ha i maten inntil en av dere går av med pensjon eller bytter jobb.

Anonymkode: fc3c8...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jabx skrev:

Kvinner på 35 må søke oppover fordi alle de single mannfolkene i 30- og 40-årene er travelt opptatt med å knulle på lammekjøtt :fnise:

Jeg traff mannen min da jeg var 31 og han 30.

Anonymkode: c000f...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...