Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2017


Hvitløk

Anbefalte innlegg

:vinke: 

Her kom det en overraskende positiv test på lille julaften, så det betyr at nr to allerede er på vei! Førstemann blir ett år 13.januar :)  8+5 uker på vei (tickeren er litt feil..) med antatt termin rundt 5.august :) Så får vi se om minsten skal være like treig som søstra :P ho kom 13 dager over termin :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy med ultralyd, trudb😊

Her har jula blitt feiret med omgangssyke hos store og små. Var endelig kvitt gravidkvalmen, så kom en uke med annen type kvalme😜 nå koser jeg meg julemat, noen dager for sent😉 er fremdeles utrolig trøtt og bekkenet er vondt om dagen. Har båret en del på eldstemann i det siste og det kjenner jeg godt når kvelden og natta kommer. Har ordnet med henvisning hos fysioterapeut, men det er noen ukers ventetid hos hun som er spesialist på bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

:vinke: 

Her kom det en overraskende positiv test på lille julaften, så det betyr at nr to allerede er på vei! Førstemann blir ett år 13.januar :)  8+5 uker på vei (tickeren er litt feil..) med antatt termin rundt 5.august :) Så får vi se om minsten skal være like treig som søstra :P ho kom 13 dager over termin :P 

Velkommen hit! Spennende med to så tette😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer FruN😊

Off Hvitløk omgangssyke er forferdelig til må har vi holdt oss unna. Jentungen har vært i karantene fra barnehagen for å prøve å redusere smitte av slikt her hjemme da storebror sliter nokk med mage å tarmsykdom kronisk om han ikke skal få den oppi alt. Håper dere fikk en grei jul alikevell å julemat litt seint gjør jo ingenting babyen i magen er sikkert bare glad om du spiser masse av dette til over nyttår😂 Jeg er veldig spent på bekkenet mitt denne gangen ettersom de to andre Trollene mine har laga store problemer med ødelagt bekken og knekte ribbein😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig @trudb! Finnes ikke et finere syn ❤️ 

Håper svimmelheten gir seg snart. 

Hehe, og jeg gleder meg til å få mage igjen! Har litt hengemage igjen fra forrige graviditet, tror det bli mer kledelig med babymage 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auu, knekte ribbein trudb?:overrasket:

Jeg er i uke 13 nå og har omtrent like stor mage som jeg hadde sist i uke 20:sjenert:  en del er nok luft og en del er ekstra kilo som kom i forrige svangerskap. Blir bedre når jeg vet at det kun er baby som lager magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Hvitløk og @trudb:)

Ja, det blir veldig spennende med to tette! Litt tettere enn planlagt, men sånn blir det noen ganger :ler: 

Kjedelig med omgangssyke, Hvitløk! Håper dere alle holder dere frisk fra nå av :)

Knekte ribbein :overrasket: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så liten så derfor knekte ribbein. De spenner seg liksom bedre plass med å knekke dem litt. Vondt ja å ingenting å gjøre med det før dem er ute.😂 Har såvidt begynt å få kul på magen legen sa det var pga att man har hatt endel svangerskap tidligere å livmor vokser derfor fortere å kroppen  er mer klar. Mulig det er mye luft høres sånn ut på kveldene værtfall 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @FruN, morro med to tette 😊 

Har dere noen følelse på hvilket kjønn dere får? Sist var jeg helt sikker på at det var gutt, men det var ei jente. Denne gangen aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av gutt. Men jeg vet dattera mi på 4 ønsker seg jentebaby. Hvis jeg får en guttebaby skal hu sende den til julenissen for det var ikke det hun ønsket seg😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, trudb skrev:

Jeg har en følelse av gutt. Men jeg vet dattera mi på 4 ønsker seg jentebaby. Hvis jeg får en guttebaby skal hu sende den til julenissen for det var ikke det hun ønsket seg😂😂😂

:ler: 

Takk, Bringebær!

Jeg vet egentlig ikke helt..enn så lenge er svangerskapet veldig likt med det forrige, så om det har noe å si, tenker jeg jente :P Har alltid følt meg som en jentemamma, da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist så var jeg overbevist om at det var jente, men fikk gutt. Nå tenker jeg hele tiden at det er en lillebror. Så spent på hva det blir :) har fått innkalling til oul 2. februar :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :smilyblomst:

Termin 7.8.17, så er 8+4 idag. Venter tvillinger etter ivf og har en jente på 6 fra før. Fikk vite at det var tvillinger 22.12 så her har familien gått i vantro og gledesrus i snart en uke! :nordvesta:

Gleder meg sånn til uke 12 så jeg kan puste litt lettere! 😅 Så to bankene hjerter, men kjenner litt på den magiske 12 ukers grensen altså! 🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, SøsterLiten skrev:

Hei! :smilyblomst:

Termin 7.8.17, så er 8+4 idag. Venter tvillinger etter ivf og har en jente på 6 fra før. Fikk vite at det var tvillinger 22.12 så her har familien gått i vantro og gledesrus i snart en uke! :nordvesta:

Gleder meg sånn til uke 12 så jeg kan puste litt lettere! 😅 Så to bankene hjerter, men kjenner litt på den magiske 12 ukers grensen altså! 🙊

Gratulerer så mye😀 dobbel lykke er helt fantastisk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SøsterLiten skrev:

Hei! :smilyblomst:

Termin 7.8.17, så er 8+4 idag. Venter tvillinger etter ivf og har en jente på 6 fra før. Fikk vite at det var tvillinger 22.12 så her har familien gått i vantro og gledesrus i snart en uke! :nordvesta:

Gleder meg sånn til uke 12 så jeg kan puste litt lettere! 😅 Så to bankene hjerter, men kjenner litt på den magiske 12 ukers grensen altså! 🙊

Gratulerer med tvillinger:laugh: hvordan tror du det blir å få to på en gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble noe rart med innlegget mitt :vetikke:

Men, skulle skrive at jeg har handlet på salg på Zalando i dag. Masse fra Mamalicous til 50%, spesielt sommerklær. Noe som passer fint med når vi går høygravide :) og det var litt annet utvalg enn det man finner på hm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha godt jeg ikke er alene Hvitløk. Siden legen åsså har sagt att svangerskapet denne gang er ganske safe drar vi å ser på vogn imorra siden det er salg å litt sånn. Om 14 dager skal jeg inn å sette strikk på livmora😀 begge ungene har vært med å snakket med legen om dette siden de begge gikk gjennom en tung tid sist å den samtalen med de hadde han ikke tatt om han anså det som risikofylt denne gangen åsså så jeg tar en sjans på litt handel😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her kom det tre positive graviditetstester for litt over en uke siden. I følge appen "gravid og baby" er jeg 8+1 uker idag, med antatt termin 17 august :-) Har ikke vært det spøtt dårlig, og det overrasker meg! Vi gleder oss :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...