FruN Skrevet 28. desember 2016 #121 Del Skrevet 28. desember 2016 Mammaklær, ja... har heldigvis en del igjen fra forrige gang, men vet om enkelte ting jeg bør skaffe meg.. Og er veldig spent på hva vi gjør ift vogn.. Bollefrøken må jo ha sovevogn i barnehagen, og greit å ha mulighet til å trille på begge samtidig. Jeg får jobbe litt mer på å få gubben med på en søskenvogn Den må jo passe i bilen og! (Har ikke akkurat stasjonsvogn..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. desember 2016 #122 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei og gratulerer til deg og @Mockingjay93 Så rart at vi er så nærme på hvor vi er i svangerskapet, og at antatt termindato er såpass spredt. Jeg er 8+6, og fikk antatt termin i samme appen til 5.august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudb Skrevet 28. desember 2016 #123 Del Skrevet 28. desember 2016 16 minutter siden, Mockingjay93 skrev: Hei! Her kom det tre positive graviditetstester for litt over en uke siden. I følge appen "gravid og baby" er jeg 8+1 uker idag, med antatt termin 17 august :-) Har ikke vært det spøtt dårlig, og det overrasker meg! Vi gleder oss :-) Gratulerer så mye det finnes jo ingen finere julegave en dette😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 28. desember 2016 #124 Del Skrevet 28. desember 2016 Gratulerer til alle dere som har fått positive tester Jeg er 11+1 nå, og var på tidlig UL i uke 9. Det var helt fantastisk å se den lille som sprellet på skjermen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 28. desember 2016 #125 Del Skrevet 28. desember 2016 1 time siden, FruN skrev: Hei og gratulerer til deg og @Mockingjay93 Så rart at vi er så nærme på hvor vi er i svangerskapet, og at antatt termindato er såpass spredt. Jeg er 8+6, og fikk antatt termin i samme appen til 5.august Tusen takk! Så rart! Jeg hadde første dag i siste menstruasjon den 8. november, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. desember 2016 #126 Del Skrevet 29. desember 2016 6 timer siden, Mockingjay93 skrev: Tusen takk! Så rart! Jeg hadde første dag i siste menstruasjon den 8. november, hva med deg? 27.oktober. Blir spennende å se hvor godt det stemmer etterhvert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #127 Del Skrevet 29. desember 2016 Gratulerer @Mockingjay93! Godt at dere får god oppfølging av legen, @trudb Vogn ja.. nå sover eldstemann i sportsdelen på vogna i barnehagen så vi må ha ny sovevogn til han hvertfall. Men han er ikke glad i vogna ellers, så vet ikke om vi skal prøve oss på søskenvogn. Kanskje ståbrett holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 29. desember 2016 #128 Del Skrevet 29. desember 2016 2 timer siden, FruN skrev: 27.oktober. Blir spennende å se hvor godt det stemmer etterhvert da Det blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. desember 2016 #129 Del Skrevet 29. desember 2016 16 timer siden, Hvitløk skrev: Gratulerer med tvillinger hvordan tror du det blir å få to på en gang? Tusen takk! Her gleder vi oss masse! Kommer til å bli hektisk, men fantastisk! Vi har alltid drømt om tvillinger, men nesten gitt opp håpet så dette er kjærkomment! 🙊😍 16 timer siden, trudb skrev: Gratulerer så mye😀 dobbel lykke er helt fantastisk😊 Jaaaaa!! Dobbelt av alt! Bæsj, skift, amming, smil, klemmer, søte babylyder og babylukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matka Skrevet 30. desember 2016 #130 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Hei igjen! Har ikke logget meg på her på ei stund, gøy å se så mange i tråden allerede! Jeg er 12+1 nå, hadde min første kontroll 20.12, som var litt for tidlig for blodprøvene. Var innom helsesenteret for å ta blodprøver i dag. Huff. Blodprøver, måling av blodtrykk og sprøyter er det verste jeg vet. Får angstanfall hver gang, og er på nippet til å bevisme. Gikk ikke så bra i dag heller, men jeg fikk iallfall tatt prøvene jeg skulle. Vi har tidlig UL 2. januar på privat klinikk, og ordinær UL 13. januar på sykehuset. Vi gleder oss som bare juling! Symptomene mine er blitt færre nå, men plages med mye hodepine og svimmelhet. Må snart ut å handle nye bukser, hehe. Litt bekymret for å dra tilbake på jobb 3. januar. Jeg starter på nytt prosjekt (er konsulent), og må yte ekstra bra i starten. Men jeg blir så fort sliten.. Gratulerer til alle med positive tester, dette er utrolig gøy og spennende! Ikke minst med tvillinger, @SøsterLiten! Endret 30. desember 2016 av matka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 30. desember 2016 #131 Del Skrevet 30. desember 2016 På 28.12.2016 den 23.03, FruN skrev: Hei og gratulerer til deg og @Mockingjay93 Så rart at vi er så nærme på hvor vi er i svangerskapet, og at antatt termindato er såpass spredt. Jeg er 8+6, og fikk antatt termin i samme appen til 5.august Ser nå at jeg har skrevet feil! Jeg er 7+3, ikke 8! Så da stemmer det nok likevel :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-T- Skrevet 1. januar 2017 #132 Del Skrevet 1. januar 2017 Godtnyttår og gratulerer til alle nye 😊 11+2 i dag, nærmer seg uke 12!! Ser frem til å få litt mer energi snart.. Dette har vært den lateste jula noensinne 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. januar 2017 #133 Del Skrevet 1. januar 2017 Godt nyttår! Det har vært det samme her, T Deilig rolig og fredelig Har holdt med svigermor og stedatter på julaften, så svigermor igjen fra i går til i dag. Og om et par uker blir huset fullt til bursdagsfeiring Holder langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 1. januar 2017 #134 Del Skrevet 1. januar 2017 Ååh, det er flere på min venneliste på Facebook som legger ut at de venter i juni og juli, i tillegg til at et par av mine venninner venter i mars og april. Jeg har også lyst! Gleder meg til å kunne fortelle det til alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. januar 2017 #135 Del Skrevet 1. januar 2017 Gubben her ventet heeelt til første juledag med å takke meg for verdens beste julegave på FB Da hadde han jo ventet lenge, må man skjønne. Halvannet døgn eller så Så, jaja, det ble nå sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 1. januar 2017 #136 Del Skrevet 1. januar 2017 Godt nyttår alle sammen!!! Rolig nyttår her i huset med kun en vennefamilie på besøk! Deilig å ha folk i huset som synes det var helt innafor av meg å ta på joggebukse til blusen kl 21.😜🙊 Merker stor forskjell fra da jeg gikk med storesøster til nå med 2 boller i ovnen. Kan kun bruke 1 av buksene mine og det med strikk på knappen. Bul på magen under navlen og jeg er bare 9+2! Håper på mammaklær salg! 🙌🏼 Vet ikke når jeg tør å dele offentlig. Alle våre gode venner vet det og familie, men jeg vet ikke om det blir Facebook offentlig med det første. Kanskje etter 18 uker ul. Vi har fått fødeplass og ul time da. Leeenge til mars føles det ut som. Har legetime på tirsdag, men det er pga noe annet, men jordmor anbefalte meg å få 1.svangerskapskontroll allerede siden det er 2 der inne. Dette er spennende altså! Håper dere alle har hatt en fin feiring!🎉💞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. januar 2017 #137 Del Skrevet 1. januar 2017 På 30.12.2016 den 23.54, Mockingjay93 skrev: Ser nå at jeg har skrevet feil! Jeg er 7+3, ikke 8! Så da stemmer det nok likevel :-) Glemte litt å svare, jeg Det forklarer mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 1. januar 2017 #138 Del Skrevet 1. januar 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Glemte litt å svare, jeg Det forklarer mye! Ja, ikke sant Jeg er 7+5 i dag. Syns det er litt ekkelt å ikke ha noe særlig symptomer, annet enn uteblitt mens. Var kvalm et par dager tidlig denne uka, men det kan jo skyldes hva som helst. Skulle gjerne likt å følt mer på at det er "noe" der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. januar 2017 #139 Del Skrevet 1. januar 2017 2 minutter siden, Mockingjay93 skrev: Ja, ikke sant Jeg er 7+5 i dag. Syns det er litt ekkelt å ikke ha noe særlig symptomer, annet enn uteblitt mens. Var kvalm et par dager tidlig denne uka, men det kan jo skyldes hva som helst. Skulle gjerne likt å følt mer på at det er "noe" der inne Sånn var jeg sist! Nå kjenner jeg at jeg skulle vært sånn igjen, eller bare blitt faktisk dårlig (og så blitt kvitt det igjen..) Går konstant og er sliten, energiløs og nesten konstant uggen.. Noe som er flott med en mammadalt på nesten året i hus.. Satser på at det blir bedre når hormonene er ferdig med å storme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mockingjay93 Skrevet 1. januar 2017 #140 Del Skrevet 1. januar 2017 7 minutter siden, FruN skrev: Sånn var jeg sist! Nå kjenner jeg at jeg skulle vært sånn igjen, eller bare blitt faktisk dårlig (og så blitt kvitt det igjen..) Går konstant og er sliten, energiløs og nesten konstant uggen.. Noe som er flott med en mammadalt på nesten året i hus.. Satser på at det blir bedre når hormonene er ferdig med å storme Merker ikke noe til hormoner heller, hehe. Klarer liksom ikke helt tro på at jeg er gravid! Har alltid tenkt at jeg kom til å føle meg mye mer annerledes når jeg ble gravid, enn hva jeg faktisk gjør. Håper du kommer deg raskt igjen :-) Kjedelig å være uggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå