Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
Jeg er klar over det, jeg skjønner ikke helt hva som er poenget ditt. At det er greit å lyve (eller tilbakeholde informasjon) så lenge jeg mener det er til det beste for oss? Det er det nok ganske mange i denne tråden som mener om sin hemmelighet - det er ikke sikkert at partneren deres er enig.

Jeg er fullstendig klar over at dette er en av de snillere hemmelighetene i denne tråden, men det er likevel slik jeg ser det noe jeg holder skjult for henne som hun nok hadde trodd/ønsket at jeg ville fortalt.

Anonymkode: 52f35...f6d

Som en som gjerne bruker litt mye penger selv håper jeg at mannen min har noen sånne "hemmeligheter" for meg når vi flytter sammen. Han er ganske åpen om han ønsker å endre vanene mine, da. Og det er vel hakket bedre. Men å ikke gå i minus hver måned henger litt høyere enn å være 100 % ærlig i mi bok. 

Anonymkode: b3d51...328

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 31.10.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:
 

Ikke min største hemmelighet, men noe man holder skjult:

Jeg har satt opp et budsjett og vi har egentlig ganske mye penger til overs hver mnd.

Konen har lite økonomisk sans, dvs hun er ikke noe luksusfellekandidat, bruker ikke mye penger på shopping osv., men hun følger rett og slett ikke med på ting. Hun vet ikke hvor mye vi har utbetalt i mnd eller hvor mye regningene er på. Hun har alltid nok penger på konto, jeg tar det meste av utgifter.

Men - hadde jeg fortalt henne hvor mye vi ca har til overs hver mnd tror jeg hun hadde endret forbruksmønster, dvs hun ville insistert på at vi fikk vaskehjelp og antakeligvis hadde budsjettet på takeaway-sushi økt osv.

Jeg har på ene siden lyst å fortelle henne det, men jeg tror jeg kommer bare til å gjemme dem unna i rammelånet slik at vi har pengene den dagen vi ønsker enebolig, ny bil eller får andre store utgifter.

Anonymkode: 52f35...f6d

Så skjønt egentlig. Du sparer til dere to sammen ❤️❤️❤️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona drømmer om å kjøpe hus. Merker  at det siste jeg vil er å ta opp et kjempelån med henne. Synes hun er uansvarlig økonomisk og ustabil psykisk.  

Vil heller skille meg egentlig. Men frykter hva som vil skje ved et brudd

Anonymkode: 50626...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Kona drømmer om å kjøpe hus. Merker  at det siste jeg vil er å ta opp et kjempelån med henne. Synes hun er uansvarlig økonomisk og ustabil psykisk.  

Vil heller skille meg egentlig. Men frykter hva som vil skje ved et brudd

Anonymkode: 50626...c44

Snakk sammen 

Anonymkode: bb3d0...f63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Snakk sammen 

Anonymkode: bb3d0...f63

PS en tanke som slo meg ; kan hun slite med pms?? Følg med ca en til to uker før mens.hilsen kvinne som har sterk pms to uker pr mnd.det påvirker psyken veldig.

Anonymkode: bb3d0...f63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/5/2018 at 12:25 AM, AnonymBruker said:
 

Snakk sammen 

Anonymkode: bb3d0...f63

Det er en god idé i teorien,  men hun er egentlig ikke interessert i hva jeg har å si så lenge jeg ikke er enig med henne.

Anonymkode: 50626...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg har en familie til et par timer unna. De tror jeg reiser mye i jobben. 

Anonymkode: aef02...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 4.11.2018 den 23.23, AnonymBruker skrev:
 

Kona drømmer om å kjøpe hus. Merker  at det siste jeg vil er å ta opp et kjempelån med henne. Synes hun er uansvarlig økonomisk og ustabil psykisk.  

Vil heller skille meg egentlig. Men frykter hva som vil skje ved et brudd

Anonymkode: 50626...c44

Jeg var i samme situasjon. Nå er jeg ikke det lengre, og jeg bor alene i det huset som jeg hele tiden trivdes godt i. Regningene blir betalt i tide og sparekontoen fylles sakte, men sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke elsker han, og egentlig vil dra fra han.

Føler jeg har kastet bort de siste 10 årene med han.

Anonymkode: 38d4f...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg av og til bruker bestevenninna hennes som runkemateriale. Hjelper at jeg har fått glimt av hun naken et par ganger.

Anonymkode: 64d97...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke vil reise på ferie med han til sommeren.  Stedet er kjedelig og mange er så mye eldre enn meg der. Men siden han betaler reisa har jeg ikke noe valg. ( jeg betaler lommepenger og mat på ferie ) 

Anonymkode: 45967...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Alterego666 said:
 

Jeg var i samme situasjon. Nå er jeg ikke det lengre, og jeg bor alene i det huset som jeg hele tiden trivdes godt i. Regningene blir betalt i tide og sparekontoen fylles sakte, men sikkert.

Bare rev du av plasteret eller var det en lang prosess?

Anonymkode: 50626...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Bare rev du av plasteret eller var det en lang prosess?

Anonymkode: 50626...c44

Begge deler. Rev av plasteret, så en lang prosess etterpå. Flere barn involvert og deres behov satte prioriteringene.

Alle har det bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Alterego666 said:
 

Begge deler. Rev av plasteret, så en lang prosess etterpå. Flere barn involvert og deres behov satte prioriteringene.

Alle har det bedre nå.

Merker det er utrolig skremmende å gå til det skrittet, selv om jeg tror det er bedre i det lange løp.

Anonymkode: 50626...c44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Merker det er utrolig skremmende å gå til det skrittet, selv om jeg tror det er bedre i det lange løp.

Anonymkode: 50626...c44

Ja, det er vanskelig og skremmende. Ikke minst fordi det rammer så mange andre enn en selv.

Jeg ventet alt for lenge nettopp på grunn av dette, og følte en enorm lettelse og energiutløsning når det endelig skjedde. Jeg tror det er mange som skyver beslutningen foran seg lenge. Jeg har slettes ikke innteykk av at mange tar dette veldig lett som det påstås av mange. Det stemmer ikke med egen erfaring og observasjoner hos andre i mitt miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken han, eller noen andre enn meg selv, vet at jeg er panfil

Anonymkode: b5a95...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2018 den 0.27, AnonymBruker skrev:
 

PS en tanke som slo meg ; kan hun slite med pms?? Følg med ca en til to uker før mens.hilsen kvinne som har sterk pms to uker pr mnd.det påvirker psyken veldig.

Anonymkode: bb3d0...f63

Drømmedama mi.... 

Anonymkode: 065fd...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...