Gå til innhold

Din største hemmelighet som ikke din partner vet om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.8.2018 den 19.34, hobbykokken skrev:

Han vet ikke at vi spiser utgått mat fra fryseboksen. Han er veldig redd for utløpsdatoer og hadde fått fnatt om han visste at fisken vi hadde her om dagen gikk ut for noen mnd siden. Den så fin ut og smakte godt, og vi har aldri blitt dårlige heller. Det er den største hemmeligheten jeg har 😂

Haha, samme her. Jeg lager SÅ mye mat med utgåtte varer. Bruker melk som har gått ut for en måned siden i gryter og vafler også 🙈

Anonymkode: d17f4...69f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, NO haters please skrev:

Knusktørre fordi man faktisk stiller krav til at dama ikke ligger med alle kun kan. Tror ikke jeg går glipp av mye

Nei, fordi du kaller mennesker for søppel! Det er lett å styre unna de som har ligget med "alle de kan", for det er ikke de fleste. Kan du svare på om det samme gjelder menn? For det merkelige er at menn som mener dette ofte ikke synes det gjelder menn. Og da blir vi enda mer knusktørre vi som er veldig nøye på hvem vi ligger med.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro en liten periode via nett 🙈 kuttet det ut, å pdd er ting greit

 

Anonymkode: ea70f...25f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, NO haters please skrev:

Slapp av. De som blir sammen med dagens kvinner vet at dere har tosifret antall sexpartnere. Er også en meget god grunn til at jeg er singel, for hvem vil ha noen andre menns søppel?

På vegne av alle oss med et tosifret antall sexpartnere: vi vil ikke ha deg heller. Vi foretrekker menn (og kvinner) som kan tilfredsstille oss seksuelt og intellektuelt, og som respekterer kvinner.


Min største hemmelighet: Jeg synes musikksmaken til kjæresten min er skikkelig slitsom 💩

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 19.34, hobbykokken skrev:

Han vet ikke at vi spiser utgått mat fra fryseboksen. Han er veldig redd for utløpsdatoer og hadde fått fnatt om han visste at fisken vi hadde her om dagen gikk ut for noen mnd siden. Den så fin ut og smakte godt, og vi har aldri blitt dårlige heller. Det er den største hemmeligheten jeg har 😂

Når maten legges i fryseboksen så øker holdbarheten betraktelig. Datoen som står på, gjelder om den oppbevares i kjøleskap.

Jeg kjøper ofte mat som går ut samme dag, til halv pris, og fryser det ned om det er mulig.

De fleste varer holder seg langt utover datoen, - man må smake for å teste om den er grei å spise. 

Anonymkode: c7317...6c9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, NO haters please skrev:

Knusktørre fordi man faktisk stiller krav til at dama ikke ligger med alle kun kan. Tror ikke jeg går glipp av mye

Så er du på tosifret da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.8.2018 den 0.30, Resignert skrev:

Du bør definitivt fortelle det.....sånn at han eventuelt kan revurdere samboerdrømmen

Why?

Anonymkode: 48ddd...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har hatt ufrivillig homsesex.

Anonymkode: 8dfff...c25

Er du sikker på at du ikke kan snakke med kjæresten om det?

Har du funnet noen andre å snakke med?

Du kan enten søke på SMISO og finne ditt område, eller..

http://utsattmann.no/

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Inwe said:

Så er du på tosifret da? 

Nei, han er på nullsifret 😂

Anonymkode: 4d9b1...a41

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gjeld jeg har. Er fra før vi ble sammen, og jeg klarer fint å betjene det, så tenker bare han ikke har noe med det 😅  

Det er vell den eneste hemmeligheten. Ellers er det jo noen hvite løgner inni mellom; hvor mye jakka kosta, datoen på mat (som flere over her skriver😂), at møtet på jobb varte litt lenger enn planlagt (så jeg kan få en liten halvtime alene før jeg kjører hjem) osv 🙈 

Anonymkode: ae7de...27e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nettopp derfor jeg ikke kommer til å fortelle noen mann om antallet. Jeg er ikke søppel selv om jeg har hatt sex med flere enn deg eller andre. Kos deg med de holdningene dine og et unødvendig begrenset utvalg basert på antagelser. Jeg vet jeg er en god og trofast samboer, så. :)

Anonymkode: 9198c...0fd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok bare ute etter å provosere. Bare å overse

Anonymkode: eb9f3...f8d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg iblant lurer på å slå opp med ham fordi han ikke er noe flink til å prate om følelser. Har ikke noen tro på at det blir særlig mer enn litt bedre heller. Jeg ser jo at han prøver. Men det kjennes litt som musa som pisser i havet. Veldig lite i forhold til det jeg er vant med. Jeg tviler ikke på at han HAR følelser for meg. Men siden vi har et avstandsforhold, kjennes det iblant vondt at han ikke sier mer om dem. Han kan jo ikke gjøre kjærlige handlinger på avstand. 

Men jeg pleide å date folk som var skikkelig gode på å snakke om følelser, og de sviktet meg. Så jeg vet liksom ikke helt hva som er lurt å se etter eller forvente. Og jeg blir alltid sånn fordi han jobber mye om sommeren (sesong) og gjerne litt kort i svarene. Da føler jeg ikke at vi har et ordentlig forhold. 

Anonymkode: b3d51...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke musikksmaken til samboeren min

Jeg har lyst å prøve å ha sex med en annen mann (jeg har kun hatt sex med samboeren min)

Jeg syns pupper er digg, selv om jeg er kvinne. Noen ganger har jeg lyst å ta på en annen sine pupper.

Jeg syns ikke samboeren min er mannlig nok

Anonymkode: 8e0c4...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov

Edit: også ryddet for hatefullt utsagn. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han blir lei seg fordi han føler jeg ikke tenner på ham fordi jeg har så lite lyst på sex, men sannheten er at jeg synes han er dritheit og jeg har sexdrømmer om han og når jeg masturberer så tenker jeg på ham (og noen ganger ser jeg for meg han med andre damer, og liker den «sjalusien» det innebærer, for jeg vet han kunne ha dumpet meg og fått seg ny dame på et sekund om han ville).

Jeg klarer bare ikke å føle meg sexy og fatter ikke at han synes jeg er deilig (han er godt trent med six-pack og alt, jeg er noen kilo overvektig og er i tillegg gravid nå og føler meg bælfeit). Han viser virkelig hver dag at han digger meg og kroppen min, men jeg føler han gjør narr av meg og ikke egentlig mener det.

Jeg tror rett og slett at jeg har problemer med å tenne på meg selv (om det gir mening), og mister lysten på sex fordi det innebærer at «ekle» meg må være med. Jeg trener og lever greit sunt, men selvtilliten er virkelig på bånn.

Forventer på en måte at han skal komme hjem en dag og si han har forelsket seg i noen andre :( 

Anonymkode: cb28c...82c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han blir lei seg fordi han føler jeg ikke tenner på ham fordi jeg har så lite lyst på sex, men sannheten er at jeg synes han er dritheit og jeg har sexdrømmer om han og når jeg masturberer så tenker jeg på ham (og noen ganger ser jeg for meg han med andre damer, og liker den «sjalusien» det innebærer, for jeg vet han kunne ha dumpet meg og fått seg ny dame på et sekund om han ville).

Jeg klarer bare ikke å føle meg sexy og fatter ikke at han synes jeg er deilig (han er godt trent med six-pack og alt, jeg er noen kilo overvektig og er i tillegg gravid nå og føler meg bælfeit). Han viser virkelig hver dag at han digger meg og kroppen min, men jeg føler han gjør narr av meg og ikke egentlig mener det.

Jeg tror rett og slett at jeg har problemer med å tenne på meg selv (om det gir mening), og mister lysten på sex fordi det innebærer at «ekle» meg må være med. Jeg trener og lever greit sunt, men selvtilliten er virkelig på bånn.

Forventer på en måte at han skal komme hjem en dag og si han har forelsket seg i noen andre :( 

Anonymkode: cb28c...82c

Gravidhormoner kan gi selvforrakt, særlig om du ellers er vant til til å ha kontroll. Dette kan du prate med jordmor om. 

Anonymkode: b3d51...328

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gravidhormoner kan gi selvforrakt, særlig om du ellers er vant til til å ha kontroll. Dette kan du prate med jordmor om. 

Anonymkode: b3d51...328

Var dessverre slik lenge før jeg ble gravid også 😕 sikkert de siste 4 årene.

Anonymkode: cb28c...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dessverre slik lenge før jeg ble gravid også 😕 sikkert de siste 4 årene.

Anonymkode: cb28c...82c

Snakk med en psykolog om det💓

Anonymkode: bb3d0...f63

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...