Gå til innhold

kjære uinteresserte menn.. Takk for mange fine stunder, men enda mer frustrasjon. Jeg slår opp for godt med dere!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha datet, hatt forhold til og ONS med både helt fantastisk fine og snille fyrer, men dessverre enda flere utilgjengelige menn som gjerne holder damer på gress, tar jeg et valg - jeg skal aldri jage en fyr som kun gir meg smuler igjen. 

Har hatt en lei tendens til å bli involvert med typiske alfahanner, som er veldig kjekke, veltrente, med god karriere eller kjendisstatus, men som ikke har brydd seg særlig mye om meg og som har hatt full kontroll over relasjonen fra dag 1. Jeg, som en del andre damer, har et behov for bekreftelse og å få en fyr med "status" i form av disse tingene har vært tiltrekkende for meg, så jeg har holdt fast i et håp om at han skulle velge meg hvis jeg bare var kul nok, pen nok, snill nok, spennende nok - the list goes on. Greia er at selv når det har vært oss i månedsvis, så har jeg aldri vært trygg, for jeg har innerst inne visst at jeg har måttet jobbe noe j***** for at han skulle ville ha meg og aldri følt at jeg virkelig var dama for han. Dette har skjedd med mange av disse typen menn og har gått hardt utover selvbilde mitt, selvrespekten min og ikke minst kostet haugevis av tid på å analysere, gruble, stresse, sammenligne meg med andre osv som jeg kunne brukt så mye bedre. 

Nå er det slutt og jeg skriver egentlig dette innlegget fordi jeg føler mange andre jenter har gått/går i samme fella gang på gang (mange av trådene her inne gjenspeiler det), og håper det kan inspirere noen andre.

Hvis han ikke investerer i deg - drit i han, hvis han ikke prioriterer deg - drit i det, hvis du må jakte han - drit i det, hvis han gjør deg usikker, overanalyserende og stressa - drit i det. uansett hvor pen, spennende og blabla han er, INGEN er verdt de følelsene, og det kommer aldri til å bli et lykkelig forhold uansett. Og går du og han er keen, så kommer han uansett etter. 

 

Fuck it!

Anonymkode: 6c8c2...ef3

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke investerer i deg - drit i han, hvis han ikke prioriterer deg - drit i det, hvis du må jakte han - drit i det, hvis han gjør deg usikker, overanalyserende og stressa - drit i det. uansett hvor pen, spennende og blabla han er, INGEN er verdt de følelsene, og det kommer aldri til å bli et lykkelig forhold uansett. Og går du og han er keen, så kommer han uansett etter. 

 

Fuck it!

Anonymkode: 6c8c2...ef3

SÅ enig!! Jenter - slutt å sløse bort tid på relasjoner der du ikke får noe igjen for det! Alle fortjener bedre enn som så, men det gjelder å være tålmodig. Jeg har troen på at den rette vil dukke opp, men mulig vi må endre litt på våre krav. Uansett kommer den endringen nokså naturlig etter å ha vært borti x antall drittsekker.

Anonymkode: 2b1ab...4d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Word!! Gjelder også for menn som 9går på gress for damer. Fuck IT og gi heller all den energien, tankene og følelsene til noen som evner å sette pris på det og ivareta det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo livets gang for de fleste jenter vil jeg tro. Det er slik de får selvinnsikt, blir tilslutt livserfarne og ulykkelige kvinner som må ta til takke med siste-valget. Får et A4 liv, et par barn og stasjonsvogn. Slik går dagene til man blir pensjonist. Man legger seg kl20:00 og står opp kl06:30. Så en dag så er livet over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke de der begrepene. Hva er en alfahann? Betyr det i så fall at alle menn skal deles inn i alfa eller beta? Er ikke det i så fall et "litt" forenklet forsøk på inndeling? Litt sånn, douche vs. tøffel, og ingenting i mellom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lee Jones skrev:

Dette er jo livets gang for de fleste jenter vil jeg tro. Det er slik de får selvinnsikt, blir tilslutt livserfarne og ulykkelige kvinner som må ta til takke med siste-valget. Får et A4 liv, et par barn og stasjonsvogn. Slik går dagene til man blir pensjonist. Man legger seg kl20:00 og står opp kl06:30. Så en dag så er livet over.

Menn som plukker opp disse damene, og lar seg selv bli sistevalget, er patetiske.

Anonymkode: 78c90...ac3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at man kan bruke tiden sin på vanvittig mye kulere og mer givende ting enn menn som ikke gir noe tilbake! Heia ts!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som plukker opp disse damene, og lar seg selv bli sistevalget, er patetiske.

Anonymkode: 78c90...ac3

Jepp. Heller singel og tøffelhelt enn forhold og tøffelhelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt en lei tendens til å bli involvert med typiske alfahanner, som er veldig kjekke, veltrente, med god karriere eller kjendisstatus, men som ikke har brydd seg særlig mye om meg og som har hatt full kontroll over relasjonen fra dag 1. Jeg, som en del andre damer, har et behov for bekreftelse og å få en fyr med "status" i form av disse tingene har vært tiltrekkende for meg, så jeg har holdt fast i et håp om at han skulle velge meg hvis jeg bare var kul nok, pen nok, snill nok, spennende nok - the list goes on.

LOL.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha datet, hatt forhold til og ONS med både helt fantastisk fine og snille fyrer, men dessverre enda flere utilgjengelige menn som gjerne holder damer på gress, tar jeg et valg - jeg skal aldri jage en fyr som kun gir meg smuler igjen. 

Har hatt en lei tendens til å bli involvert med typiske alfahanner, som er veldig kjekke, veltrente, med god karriere eller kjendisstatus, men som ikke har brydd seg særlig mye om meg og som har hatt full kontroll over relasjonen fra dag 1.

Anonymkode: 6c8c2...ef3

Jeg synes det er bra at du endelig har sett lyset, men jeg klarer ikke ha noe særlig sympati for deg. Du har bevisst gått etter menn som er populære med mange damer rundt seg, noe som er et drømmescenario for mange menn. At du har blitt holdt på gress burde ikke komme som noen stor overraskelse da.

Jeg mener ikke at vi skal reversere likestillingen og sende kvinner tilbake til kjøkkenbenken, men kvinner må innse at hvis veldig mange kvinner ønsker seg de aller mest attraktive mennene må dere enten dele på dem eller bli skuffet. Jeg mener heller ikke at dere skal gifte dere med en mann som dere egentlig ikke føler noe for. Man kan ikke styre med viljen hvem man blir forelsket i, men man kan velge hva slags folk man vil omgås, og man kan velge om man vil fortsette å gi etter for impulser som man med fornuften vet er idiotiske.

Selv om du har sett lyset er det nok av kvinner igjen som har lyst på de mest attraktive mennene, så de vil nok ikke lide noen nød med det første.

Anonymkode: 07c19...d8d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er, det er gjerne de som gir alt for å få deg, når de har deg- så dropper de deg. Det som er ennå rarere er at de som regel kommer tilbake etter tid........men da er det for sent.

Anonymkode: a220e...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det rare er, det er gjerne de som gir alt for å få deg, når de har deg- så dropper de deg. Det som er ennå rarere er at de som regel kommer tilbake etter tid........men da er det for sent.

Anonymkode: a220e...110

En ting til: jeg kommer ALDRI til å gi av meg selv til noen mennesker mer som ikke fortjener meg, uansett om det er venner, familie eller menn- er ferdig med giftige mennesker i mitt liv. 

Anonymkode: a220e...110

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål av ren nysgjerrighet. Dersom du treffer en fyr du ikke missliker, og han prioriterer, investerer og jakter på deg, vil du fremdeles ikke investere noe? Vil du da forholde deg helt rolig til han til slutt ikke gidder mer? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kapteinNorge skrev:

Spørsmål av ren nysgjerrighet. Dersom du treffer en fyr du ikke missliker, og han prioriterer, investerer og jakter på deg, vil du fremdeles ikke investere noe? Vil du da forholde deg helt rolig til han til slutt ikke gidder mer? 

Så lenge han ikke gir meg tid så. BYE.

Anonymkode: a220e...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge han ikke gir meg tid så. BYE.

Anonymkode: a220e...110

Du har tydeligvis ikke lest spørsmålet mitt. Ellers har vi forskjellig forståelse av prioritering og investering i denne sammenheng. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge han ikke gir meg tid så. BYE.

Anonymkode: a220e...110

Huff og huff. Er det ikke kvalitetstiden som er viktig, ikke mengden tid? For eksempel sitte og se på tv sammen en hel dag er litt bortkastet tenker jeg da. 

Anonymkode: 836b7...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff og huff. Er det ikke kvalitetstiden som er viktig, ikke mengden tid? For eksempel sitte og se på tv sammen en hel dag er litt bortkastet tenker jeg da. 

Anonymkode: 836b7...3a5

Og møtes heller sjeldent og vie hverandre oppmerksomhet når man treffes om så det er annenhver helg osv.

Anonymkode: 836b7...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere damer syter, dere er ikke det grann bedre

Anonymkode: e1a7f...458

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som dere damer syter, dere er ikke det grann bedre

Anonymkode: e1a7f...458

Vi utnytter ikke andre. Vi spiller ikke på andres følelser. 

Anonymkode: 5c232...fda

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...