Gå til innhold

Første melding på Tinder - hvem og hva?


bat76

Anbefalte innlegg

Jeg får innimellom matcher på Tinder, men er usikker på hva som er beste måte å ta det videre etter match.

Hvem melder først? Er det vanlig at det er mannen som skal melde først?

Hva skriver du i første melding?

Når melder du? Med det samme du har fått match?

(Background: Jeg er 40 og ute etter noe mer seriøst enn bare en sexdate....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, bat76 skrev:

Jeg er 40 og ute etter noe mer seriøst enn bare en sexdate.

Hvorfor er du på Tinder?

Anonymkode: 872d5...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du på Tinder?

Anonymkode: 872d5...033

Håper på en kjæreste da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Bare hatt en kort opptreden på Tinder. Det virker kanskje som det går sport i å ha x antall matcher. Jeg tok kontakt selv, og ettersom jeg er hysterisk artig ble det en morsom melding. Fikk alltid svar, men samtalene på Tinder koker bort rimelig fort. Den eneste som sendte til meg først hadde jeg også på sukker, så da har jeg hatt kontakt der i stedet. Tinder er dødt for min del, og straks sukker også. 

Nettdating er ikke for alle, og det er rimelig tøft for enkelte sarte sjeler (som meg). Ikke ta det personlig om du ikke får melding av de du matcher med, det er visstnok slik at de gutta vi sveiper høyre på Tinder er de mest attraktive (liga og whatnot), så de har "hele" damebasen til Tinder på matchlisten. De velger seg da ut de hotteste av disse. Osv. 

Ja, jeg har blitt litt negativ av å lese her på KG. Men det er jo litt sannhet i alt dette også. 

Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, canacas skrev:

Bare hatt en kort opptreden på Tinder. Det virker kanskje som det går sport i å ha x antall matcher. Jeg tok kontakt selv, og ettersom jeg er hysterisk artig ble det en morsom melding. Fikk alltid svar, men samtalene på Tinder koker bort rimelig fort. Den eneste som sendte til meg først hadde jeg også på sukker, så da har jeg hatt kontakt der i stedet. Tinder er dødt for min del, og straks sukker også. 

Nettdating er ikke for alle, og det er rimelig tøft for enkelte sarte sjeler (som meg). Ikke ta det personlig om du ikke får melding av de du matcher med, det er visstnok slik at de gutta vi sveiper høyre på Tinder er de mest attraktive (liga og whatnot), så de har "hele" damebasen til Tinder på matchlisten. De velger seg da ut de hotteste av disse. Osv. 

Ja, jeg har blitt litt negativ av å lese her på KG. Men det er jo litt sannhet i alt dette også. 

Lykke til! :) 

Litt vanskelig å holde samtalene i gang ja... Og plutselig(før man har rukket å møte de) har de begynt å date noen og slutter å svare.. lol

 

<3

 

Sjæl! Og jeg har ikke akkurat vært her lenge :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, og er jo enig med dere :-)

Meeen....ser jo at det er noen som har suksess, så da får man vel gi det et forsøk.

Jeg har ikke noe problem med å ta kontakt selv, synes alt av regler og spill er bare tull - kan vi ikke bare si i fra om vi liker noen? Men så vil jeg ikke virke despo heller, så da venter jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta kontakt hvis du vil. Tror nok mange har mange matcher, og da må man rett og slett gjøre seg synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...