AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #41 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Det er ikke så koselig å gå på cellegift at en gjør det for moro skyld. Jeg harkreft og må... Og hater det hver gang. Blir steindårlig og spyr. Ikkebry deg om nettroll. Anonymkode: f8fbf...f05 Endret 17. oktober 2016 av lillesky 6
Gjest Cel Skrevet 16. oktober 2016 #42 Skrevet 16. oktober 2016 9 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Der var dere Hehe Hæ?
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #43 Skrevet 16. oktober 2016 6 minutter siden, Ardwinna skrev: Når du føler deg hetset og starter tråd om hvor hetset du føler deg, så handler det jo om deg. Hvis saken handler om medisinen og hva den brukes mot, så burde du ha formulert både tittelen på tråden og åpninginnlegget annerledes. Folk skal ikke bli hetset for at de må bruke medisiner.
Ardwinna Skrevet 16. oktober 2016 #44 Skrevet 16. oktober 2016 3 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Folk skal ikke bli hetset for at de må bruke medisiner. Nei, men det var heller ikke det jeg skrev.
Gjest antbug Skrevet 16. oktober 2016 #47 Skrevet 16. oktober 2016 At de hetset deg høres merkelig ut synes jeg, men det er mange som ikke vet at cellegift brukes mot andre sykdommer enn kreft. Dosene er lave og mange mister ikke håret, og de siste gjør sikkert at de mest mistenksomme ikke vil tro på at det er snakk om cellegiftbehandling. Da må du nok ta deg tid til å forklare, for man kan ikke regne med at folk flest vet stort om disse tingene.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #48 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 3 minutter siden, antbug skrev: At de hetset deg høres merkelig ut synes jeg, men det er mange som ikke vet at cellegift brukes mot andre sykdommer enn kreft. Dosene er lave og mange mister ikke håret, og de siste gjør sikkert at de mest mistenksomme ikke vil tro på at det er snakk om cellegiftbehandling. Da må du nok ta deg tid til å forklare, for man kan ikke regne med at folk flest vet stort om disse tingene. Er derfor linken ligger i start-tråden. Virker som enkelte ikke har lest den. Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2016 #49 Skrevet 16. oktober 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ikke var her så hvorfor sutre her inne da??? Anonymkode: 4ff68...c00 Det lurer jeg også på. Må jo være bedre å skrive om dette på bloggen og evt poste de hetsende kommentarene 2
Ardwinna Skrevet 16. oktober 2016 #50 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Er derfor linken ligger i start-tråden. Virker som enkelte ikke har lest den. La du ut den samme linken i den tråden du ble hetset i da? For hvis ikke hjelper det jo lite. 1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #51 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: La du ut den samme linken i den tråden du ble hetset i da? For hvis ikke hjelper det jo lite. Ja jeg la ved den samme linken. Pluss enda mer linker.
sol87 Skrevet 16. oktober 2016 #52 Skrevet 16. oktober 2016 4 timer siden, Naturbarn1 skrev: Fikk beskjed om at jeg hånet de med lymfekreft. Det har jeg aldri gjort Jeg fikk utskrevet resept på sprøyter fra sykehuset. Ikke fra fiskehandleren som det nesten hørtes ut for. Ble jo jaggu ikke trodd. Selv om jeg var utredet og diagnoserta med kronisk sykdom. Som gjør at jeg kan bruke Metex. Har du fått beskjed om det her, eller andre steder? Det blir jo bare tullete uansett, legemidler man får utskrevet fra lege, får man fordi man trenger dem. Men i hvilken kontekst kom disse kommentarene?
Gjest Sjørøveren Skrevet 16. oktober 2016 #53 Skrevet 16. oktober 2016 57 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Faktisk var det voksne damer. Ikke her inne. Det var på et annet nettsted Voksne damer som er barn i hodene sine fortsatt. Stakkars folk som ikke vet bedre. Må hetse for alt i dag.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #54 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 9 minutter siden, sol87 skrev: Har du fått beskjed om det her, eller andre steder? Det blir jo bare tullete uansett, legemidler man får utskrevet fra lege, får man fordi man trenger dem. Men i hvilken kontekst kom disse kommentarene? Jeg linket og skrev om hvordan jeg taklet og leve med min kroniske sykdom. Og hvorden jeg opplevde at jeg fikk mer energi av Metex sprøytene. Og la ved linker. Og da var det flere som gikk løs på at jeg fortjente ikke og bruke den medisinen. For den var forbeholdt kreftsyke. Og jeg fikk så hatten passet om hva jeg var. Husker ikke alle stygge navnene engang. Ble så paff Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #55 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Sjørøveren skrev: Voksne damer som er barn i hodene sine fortsatt. Stakkars folk som ikke vet bedre. Må hetse for alt i dag. Det viser jobare at de forstår ikke alvoret. Måtte de aldri få en kronisk sykdom og slite med. For er redd de ikke takler den. Når de må la ting gå utover andre som lever med sykdom og får medisin for og ha bedre perioder. Føle at man er i veien for andre. Lizzom .
sol87 Skrevet 16. oktober 2016 #56 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, Naturbarn1 skrev: Jeg linket og skrev om hvordan jeg taklet og leve med min kroniske sykdom. Og hat orden jeg opplevde at jeg fikk mer energi av Metex sprøytene. Og la ved linker. Og da var det flere som gikk løs på at jeg fortjente ikke og bruke den medisinen. For den var forbeholdt kreftsyke. Og jeg fikk så hatten passet om hva jeg var. Husker ikke alle stygge navnene engang. Ble så paff Haha, det må du ikke bry deg om å ta alvorlig (ler av hvor dumt det er, ikke av det). Det vil alltid være troll som enten rett og slett ikke forstår hvordan verden fungerer og noen som rett og slett liker å være ekle mot andre. Du bør være klar over at når du oppretter slike tråder, så viser du disse folka at det de gjør funker, du blir faktisk lei deg. Man skulle jo tro at de fikk dårlig samvittighet, men sannsynligvis koser deg seg når de ser sånt. 1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #57 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 4 minutter siden, sol87 skrev: Haha, det må du ikke bry deg om å ta alvorlig (ler av hvor dumt det er, ikke av det). Det vil alltid være troll som enten rett og slett ikke forstår hvordan verden fungerer og noen som rett og slett liker å være ekle mot andre. Du bør være klar over at når du oppretter slike tråder, så viser du disse folka at det de gjør funker, du blir faktisk lei deg. Man skulle jo tro at de fikk dårlig samvittighet, men sannsynligvis koser deg seg når de ser sånt. Nei Lei meg er det siste jeg er. Sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg. Er rette ordet Det sier bare så mye om hva man har med og gjøre på nett. Det er synd på mennesker som oppfører seg slik mot folk som er kronisk syke. Ingen som ønsker og ha en kronisk sykdom.😑 Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
sol87 Skrevet 16. oktober 2016 #58 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, Naturbarn1 skrev: Nei Lei meg er det siste jeg et. Sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg. Er rette ordet Det sier bare så mye om hvat MSN har med og gjøre på nett. Det er synd på mennesker som oppfører seg slik mot folk som er kronisk syke. Ingen som ønsker og ha en kronisk sykdom.😑 Nei, det er det nok ikke, ingen ønsker det. Og de fleste i samfunnet forstår at det er sånn. Men du lager jo en egen tråd om dette, så da må det jo gå inn på deg på en eller annen måte. For din egen del bør du prøve å ikke ta slikt personlig. De som skriver sånt kjenner ikke deg, og vet sannsynligvis ikke hva de snakker om det. 1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #59 Skrevet 16. oktober 2016 8 minutter siden, sol87 skrev: Nei, det er det nok ikke, ingen ønsker det. Og de fleste i samfunnet forstår at det er sånn. Men du lager jo en egen tråd om dette, så da må det jo gå inn på deg på en eller annen måte. For din egen del bør du prøve å ikke ta slikt personlig. De som skriver sånt kjenner ikke deg, og vet sannsynligvis ikke hva de snakker om det. Sier jo hva jeg ønsket og meddele. Les linken. Hva enkelte har av oppførsel bare bekrefter jeg her. Nei det går ikke innpå meg at folk har 0 oppdragelse. Det har jeg bekreftet nå i flere kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #60 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg synes det høres hull i hodet ut at du har blitt hetset fordi du bruker den medisinen du gjør. Det forundrer meg hvorfor du skriver om det her når det var på et annet nettsted, for det er ikke sikkert at de som hetset deg er på KG. Anonymkode: 0e077...95b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå