AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #21 Skrevet 16. oktober 2016 57 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Den var voksen du... Anonymkode: 911ed...354
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #22 Skrevet 16. oktober 2016 Lurer veldig på hvordan måte du er blitt hetset? Mulig jeg nå er på villspor, men ser du nevner leukemi. Har du sammenlignet medisinen du går på med cellegift som kreftpasienter bruker? Hvis du det har skjønner jeg godt at noen har reagert. Ganske mange bruker metex, som defineres som lavdose cellegift. Det er ikke helt ufarlig å bruke denne, men kan nok ikke sammenlignes med cellegift som brukes ved kreft. Anonymkode: 10921...a3e 4
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #23 Skrevet 16. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den var voksen du... Anonymkode: 911ed...354 Ikke luktfri heller.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #24 Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lurer veldig på hvordan måte du er blitt hetset? Mulig jeg nå er på villspor, men ser du nevner leukemi. Har du sammenlignet medisinen du går på med cellegift som kreftpasienter bruker? Hvis du det har skjønner jeg godt at noen har reagert. Ganske mange bruker metex, som defineres som lavdose cellegift. Det er ikke helt ufarlig å bruke denne, men kan nok ikke sammenlignes med cellegift som brukes ved kreft. Anonymkode: 10921...a3e Er ikke jeg som sammenligner. #Jeg får høre fra anonyme på nett at jeg har ingenting med og ta fra de kreftsyke medisinen deres.# Nå har det seg slik at jeg bruker det som er foreskrevet til meg mot min sykdom.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #25 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Er ikke jeg som sammenligner. #Jeg får høre fra anonyme på nett at jeg har ingenting med og ta fra de kreftsyke medisinen deres.# Nå har det seg slik at jeg bruker det som er foreskrevet til meg mot min sykdom. Men hvorfor bry seg om det en anonym sier på nett? Hvis du selv vet at denne medisinen er rettmessig utskrevet til deg så holder vel det i massevis? Anonymkode: 10921...a3e 9
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #26 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor bry seg om det en anonym sier på nett? Hvis du selv vet at denne medisinen er rettmessig utskrevet til deg så holder vel det i massevis? Anonymkode: 10921...a3e Tror ikke alle forstår at Metex og kan brukes av de med andre kroniske sykdommer. På meg virket det som det finnes de som tror at denne medisinen kun skal brukes av kreftsyke. Noe som ikke stemmer. Det er bare og lese linken i start innlegget . Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #27 Skrevet 16. oktober 2016 7 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Tror ikke alle forstår at Metex og kan brukes av de medyre andre kroniske sykdommer. På meg virket det som det finnes de som tror at denne medisinen kun skal brukes av kreftsyke. Noe som ikke stemmer. Det er bare og lese linken i start innlegget . Du svarte ikke helt på spørsmålet mitt, så forsøker igjen. Hvorfor bry seg om hva anonyme på nett mener om det? Hvis du selv vet at medisinen er utskrevet rettmessig til deg så holder vel det i massevis? Anonymkode: 10921...a3e 7
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #28 Skrevet 16. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du svarte ikke helt på spørsmålet mitt, så forsøker igjen. Hvorfor bry seg om hva anonyme på nett mener om det? Hvis du selv vet at medisinen er utskrevet rettmessig til deg så holder vel det i massevis? Anonymkode: 10921...a3e Liker ikke og bli usaklig beskyldt.
Ardwinna Skrevet 16. oktober 2016 #29 Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, Naturbarn1 skrev: Liker ikke og bli usaklig beskyldt. Det er det nok ingen som liker, men her på KG vil man stadig møte på folk som liker å beskylde andre for alt mulig. Det er bare å overse. 2
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #30 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 11 minutter siden, Ardwinna skrev: Det er det nok ingen som liker, men her på KG vil man stadig møte på folk som liker å beskylde andre for alt mulig. Det er bare å overse. Hva får de ut av det? Indre glede en liten periode av og være stygg med Andre? Nytelse følelse? Hva trigger til slik oppførsel på nett? Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
Ardwinna Skrevet 16. oktober 2016 #31 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Hva får de ut av det? Indre glede en liten periode av og være stygg med Andre? Nytelse følelse? Hva trigger til slik oppførsel på nett? noen liker å trolle og tøyse eller ta ut egne problemer på andre mennesker. Du kan uansett ikke styre andres adferd, men du kan styre hvordan du selv reagerer. At du starter en egen tråd for å gjøre et stort nummer ut av det virker nok mot sin hensikt da det bare fyrer oppunder disse brukernes adferd. Bare la det gå og ikke bruk mer tid på det. 8
Gjest Sjørøveren Skrevet 16. oktober 2016 #32 Skrevet 16. oktober 2016 Hvem i all verden er det som hetser pga det? Må være drittunger!
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #33 Skrevet 16. oktober 2016 15 minutter siden, Sjørøveren skrev: Hvem i all verden er det som hetser pga det? Må være drittunger! Faktisk var det voksne damer. Ikke her inne. Det var på et annet nettsted
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #34 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 25 minutter siden, Ardwinna skrev: noen liker å trolle og tøyse eller ta ut egne problemer på andre mennesker. Du kan uansett ikke styre andres adferd, men du kan styre hvordan du selv reagerer. At du starter en egen tråd for å gjøre et stort nummer ut av det virker nok mot sin hensikt da det bare fyrer oppunder disse brukernes adferd. Bare la det gå og ikke bruk mer tid på det. Vi får se. Og noenå forstår hva det står i linken. Gjør de ikke det. Da finnes det ikke håp. Da er det mye som mangler mellom begge øra. Hva folk mener om meg som person har ingen ting med denne saken. Saken er medisinen og hva den brukes for.Noe alle ikke forstår.Andres adferd er et kapittel for seg selv. Ikke rart det er krig i verden. Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #35 Skrevet 16. oktober 2016 9 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Faktisk var det voksne damer. Ikke her inne. Det var på et annet nettsted Hvis det ikke var her så hvorfor sutre her inne da??? Anonymkode: 4ff68...c00 13
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #36 Skrevet 16. oktober 2016 6 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Vi får se. Og noenå forstår hva det står i linken. Gjør de ikke det. Da finnes det ikke håp. Da er det mye som mangler mellom begge øra. Hva folk mener om meg som person har ingen ting med denne saken. Saken er medisinen og hva den brukes for.Noe alle ikke forstår.Andres adferd er et kapittel for seg selv. Ikke rart det er krig i verden. Jeg tror den eneste fornuftige reaksjonen på den typen anonyme meldinger er å si "Dette vet legen min mye mer om enn deg. Ferdig med den saken." Og så trekke deg ut av diskusjonen, og fortelle deg selv at deres meninger ikke skal ha makt til å påvirke dine følelser. (Det siste er kanskje lettere sagt enn gjort, men absolutt verdt et forsøk.) Anonymkode: adadc...7a2
TheGirlWhoWaited Skrevet 16. oktober 2016 #37 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Naturbarn1 skrev: Liker ikke og bli usaklig beskyldt. Hvorfor driver du å opplyser til anonyme på nett at du bruker denne medisinen da? Ellers tror jeg det er rimelig vanlig å vite at også andre diagnoser enn kreft kan behandles med cellegift, så jeg kan ikke forstå annet enn at det er lite intelligente mennesker eller troll som bare skal provosere som uttaler slike ting, og det går det ikke an å ta personlig. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #38 Skrevet 16. oktober 2016 26 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Faktisk var det voksne damer. Ikke her inne. Det var på et annet nettsted Eh.... og med å legge et innlegg her ønsker du å oppnå...hva?? Anonymkode: c3d0a...fe0 4
Ardwinna Skrevet 16. oktober 2016 #39 Skrevet 16. oktober 2016 8 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Vi får se. Og noenå forstår hva det står i linken. Gjør de ikke det. Da finnes det ikke håp. Da er det mye som mangler mellom begge øra. Hva folk mener om meg som person har ingen ting med denne saken. Saken er medisinen og hva den brukes for.Noe alle ikke forstår.Andres adferd er et kapittel for seg selv. Ikke rart det er krig i verden. Når du føler deg hetset og starter tråd om hvor hetset du føler deg, så handler det jo om deg. Hvis saken handler om medisinen og hva den brukes mot, så burde du ha formulert både tittelen på tråden og åpninginnlegget annerledes. 5
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #40 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Der var dere Hehe Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå