Gå til innhold

Trenger en klarsynt til en viktig sak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om min mann kommer til å arve en gård, og hvor langt fram i tid dette eventuelt kan skje?

Hva kan dere se ang.søsteren, og kommer hun til å bli sammen med den mannen hun er med nå? Hvordan vil hun eventuelt ta det om min mann arver? Blir det konflikter? Hvilken rolle får jeg opp i dette?

Håper på svar, da dette er viktig for oss😊 

 

Anonymkode: a49b3...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør du på dette forumet som er fullt av skeptikere og de som ikke tror på sånt eller driver med sånt? 

Du kommer sannsynligvis bare til å få tullesvar eller svadasvar eller negativ oppgulp. Hvis du tror på at det går an å spå ang. dette så ville jeg nok valgt et helt annet forum. Evt. ringt en spådame. 

Anonymkode: d0587...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vedkommede mannen din skal arve av død? Det er ikke helt i vater å spå om dødsfall.

Anonymkode: 8bd1f...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg lurer på om min mann kommer til å arve en gård, og hvor langt fram i tid dette eventuelt kan skje?

Hva kan dere se ang.søsteren, og kommer hun til å bli sammen med den mannen hun er med nå? Hvordan vil hun eventuelt ta det om min mann arver? Blir det konflikter? Hvilken rolle får jeg opp i dette?

Håper på svar, da dette er viktig for oss😊 

 

Anonymkode: a49b3...c2a

Slike spørsmål tror jeg det er bedre å ta opp med en advokat som spesialiserer seg på arverett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arv er ofte konflikter så tror det blir et ja der ja !! hvor lang tid det vil ta kommer ann på andre prossesser også juridisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...