Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Kveldshimmel skrev (På 29.4.2021 den 20.37):

315

316 Millimani var først, og noen "jukser" :). Lik på Millimanis!

Endret av Lou Salome
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

image.thumb.png.1c0e1b979d5fae6378a1f051671b0ab1.png

Millimani skrev (På 2.5.2021 den 20.51):

316

 

Lou Salome skrev (På 3.5.2021 den 11.10):

316

Det var kun 9 likes på kveldshimmels tall da jeg ga den tiende og siterte, altså. Så en må ha fjernet en etter at Millimani siterte. Vet ikke hvem som "vinner" da? 

 

Edit: jeg har endret min, vi går for Millimanis :)

Endret av Lou Salome
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lou Salome skrev (3 minutter siden):

image.thumb.png.1c0e1b979d5fae6378a1f051671b0ab1.png

 

Det var kun 9 likes på kveldshimmels tall da jeg ga den tiende og siterte, altså. Så en må ha fjernet en etter at Millimani siterte. Vet ikke hvem som "vinner" da? 

Da er det en som har fjernet sin. Når jeg har sitert for 14 timer siden så er jeg først! Bare rediger din du. Sånn har det alltid vært i slike tråder. Bedre lykke neste gang.

Endret av Millimani
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani skrev (9 minutter siden):

Da er det en som har fjernet sin. Når jeg har sitert for 14 timer siden så er jeg først! Bare rediger din du. Sånn har det alltid vært i slike tråder. Bedre lykke neste gang.

Lou Salome skrev (11 minutter siden):

image.thumb.png.1c0e1b979d5fae6378a1f051671b0ab1.png

 

Det var kun 9 likes på kveldshimmels tall da jeg ga den tiende og siterte, altså. Så en må ha fjernet en etter at Millimani siterte. Vet ikke hvem som "vinner" da? 

Nei, nå ble jeg usikker. Hva mener du @Dr. A. Kula kanskje jeg glemte, meg, men er det min eller @Lou Salome sin som står? Jeg tror vi alltid har gått etter den første. Sier ikke det fordi jeg er så opptatt av 10 likes altså 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Lou Salome said:

 Så en må ha fjernet en etter at Millimani siterte. 

Om en bruker sletter seg så forsvinner alle likesene de har gitt. Tror det er det som har skjedd her. Det svarer ikke på spørsmålet ditt, men tror det er det som har skjedd her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i reglene (tror jeg, korriger meg om jeg tar feil) at om en annen bruker går god for at det stod 10 ved tellingen, så er tallet gyldig. Som like nr 9 kan jeg gå god for at millimani hadde nr 10 på kveldshimmel sitt tall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millimani skrev (På 3.5.2021 den 11.30):

Nei, nå ble jeg usikker. Hva mener du @Dr. A. Kula kanskje jeg glemte, meg, men er det min eller @Lou Salome sin som står? Jeg tror vi alltid har gått etter den første. Sier ikke det fordi jeg er så opptatt av 10 likes altså 😋

Litt tricky denne for jeg så etter at @Millimani hadde sitert og før @Lou Salome, at det bare var 9 likes. 

Men som @Dr. Ops sier så holder det at en annen bruker bekrefter. Selv om det rent teknisk ikke var 10 likes, så tenker jeg vi lar tvilen komme første teller tilgode. @SVKhar en god forklaring på hvorfor. 

Så da teller vi videre på @Millimani og tilstreber at @Lou Salome får neste telling, ev den påfølgende.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...