Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, ja nå har jeg vært våken noen timer men kaffe på en solskinnsdag er ikke å forakte. Så at Krokusen og Snøklokkene var langt kommen......Gu kor deilig:bolledeig:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mangler fremdeles 3 likes på innlegget i linken under her :link:

Tusen takk @fiole for at du deler så fine vårtegn-opplevelser og glede med oss :blomst:

Tusen takk @^littletoomuch for at du deler din glede og positivitet med oss :blomst:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, jeg har allerede gitt min laik, men kanskje jeg kan bidra med noen relativt nybakte skoleboller ??(eller barnehageboller, som barnehagebarnet insisterte på :fnise: )

Hørtes himmelsk ut @fiole Her er det masse snø, men la merke til at det har begynt å skje noe i tuppene på greinene på bjørka, så da er det vel kanskje lov til å håpe på vår her også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, An0nymBruker skrev:

Det mangler fremdeles 3 likes på innlegget i linken under her :link:

Tusen takk @fiole for at du deler så fine vårtegn-opplevelser og glede med oss :blomst:

Tusen takk @^littletoomuch for at du deler din glede og positivitet med oss :blomst:

:klem:

1 time siden, Zogi skrev:

Endelig videre!
Jeg laiker, men får aldri nr 10 lenger :P

 

Samme her(nesten ;) )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men egentlig får vi jo flust av andre laiks stadig vekk selv om vi ikke har selve telletallet. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...