Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du værsåsnill å gjette ordet snart igjen? :hjerte:  :kyss::kyss::kyss:

Anonymkode: ad618...7c8

:sjenert:  :rodmer: Jeg fortjener ikke alle de kyssene, blir kjempe flau.

Jeg gjetter etter beste evne, men tenker ikke likt som deg, tydeligvis, og da er oppgavene vanskelige. Gjettet jo #3 (kontakt) nettopp, men klarer ikke å la være å se på løsninger (etter at jeg tenker etter noen forslag) når disse er lagt ut.

Og da blir det liksom ikke det samme å gjette. Men jeg liker oppgavene dine og prøver så lenge de ikke er løst, men det er jo så vanskelig å konkurrere med @Arabella, den vise, kloke damen der.

Ellers er det litt rart når du er anonym og plutselig ikke helt det når du gir deg til kjenne slik. Og så kan man jo ikke nevne deg i tråder når jeg ikke vet hvem du er. Dog er jo det ditt valg og lovt her, men det føles unektelig litt rart.

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden hadde vært populært om man kunne gi minuspoeng

Anonymkode: f3b8e...c62

Mulig det, men det er i hvertfall mulig å trekke tilbake poeng som er gitt. Det blir jo en slags minuspoeng. Så om det er likes som er problemet, kan man gi likes slik at tråden kommer videre, og deretter trekke de tilbake.

Som sagt gjentatte ganger, det er ikke poeng for meg med likes i denne tråden (vil gjerne at andre skal få telle videre, men noen må tross alt starte). Rart at en som er så opphengt i likes (du) skriver innlegg i en modus du ikke får glede av de? :vetikke:

Synes forresten det er veldig destruktivt med en slik kommentar. Om vi som deltar i telletråder, ønsker det, er det ingen grunn til å rakke ned på andre for det? En slik kommentar er en skjult negativ kommentar til undertegnede, og det bør du holde deg for god til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:sjenert:  :rodmer: Jeg fortjener ikke alle de kyssene, blir kjempe flau.

Jeg gjetter etter beste evne, men tenker ikke likt som deg, tydeligvis, og da er oppgavene vanskelige. Gjettet jo #3 (kontakt) nettopp, men klarer ikke å la være å se på løsninger (etter at jeg tenker etter noen forslag) når disse er lagt ut.

Og da blir det liksom ikke det samme å gjette. Men jeg liker oppgavene dine og prøver så lenge de ikke er løst, men det er jo så vanskelig å konkurrere med @Arabella, den vise, kloke damen der.

Ellers er det litt rart når du er anonym og plutselig ikke helt det når du gir deg til kjenne slik. Og så kan man jo ikke nevne deg i tråder når jeg ikke vet hvem du er. Dog er jo det ditt valg og lovt her, men det føles unektelig litt rart.

 

Hei :)

Takk for hyggelige ord :blomst:

Kontakt var veldig godt gjettet :)

Det er fint å gjette ordet sammen med deg og de andre i den tråden

Du fortjener kyssene :hjerte:

Jeg skal la være å legge ut fasit flere ganger i den tråden, slik at det blir bedre for deg og andre som blir fristet til å se på fasiten før dere har funnet løsningen.

Vi sees i ordgjettetråden når det passer.

Kanskje jeg har mast for mye på deg om å gjette ordene. Har jeg det?

 

Anonymkode: ad618...7c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Takk for hyggelige ord :blomst:

Kontakt var veldig godt gjettet :)

Det er fint å gjette ordet sammen med deg og de andre i den tråden

Du fortjener kyssene :hjerte:

Jeg skal la være å legge ut fasit flere ganger i den tråden, slik at det blir bedre for deg og andre som blir fristet til å se på fasiten før dere har funnet løsningen.

Vi sees i ordgjettetråden når det passer.

Kanskje jeg har mast for mye på deg om å gjette ordene. Har jeg det?

 

Anonymkode: ad618...7c8

Nei da, ikke for mye mas (i så fall er det jo bare å lese forbi). Jeg blir jo også ivrig på at andre skal svare når jeg legger ut oppgaver. 

Men det er litt rart å ikke vite hvilken bruker du er uansett, men så er jeg jo vant med å kjenne igjen brukere på brukernavn, så du er første AB bruker jeg diskuterer/skriver med i flere tråder (så jeg vet om) og det er bare veldig annerledes. Noen av de andre har jeg eksempelvis hatt avklaringer på PM (oftest de som har tatt kontakt), men det er jo ikke mulig med deg.

Jeg henger fortsatt på i gjettetråden.

Slike innlegg som dette, som er veldig hyggelige, står likevel i stor fare for å bli slettet, enten som spekulasjon eller avsporing, så derfor synes jeg det er litt vanskelig. Dette burde jo vært på PM.

Gjentar link til regler og gjeldende telle-innlegg, som i øyeblikket har 5 likes.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei da, ikke for mye mas (i så fall er det jo bare å lese forbi). Jeg blir jo også ivrig på at andre skal svare når jeg legger ut oppgaver. 

Men det er litt rart å ikke vite hvilken bruker du er uansett, men så er jeg jo vant med å kjenne igjen brukere på brukernavn, så du er første AB bruker jeg diskuterer/skriver med i flere tråder (så jeg vet om) og det er bare veldig annerledes. Noen av de andre har jeg eksempelvis hatt avklaringer på PM (oftest de som har tatt kontakt), men det er jo ikke mulig med deg.

Jeg henger fortsatt på i gjettetråden.

Slike innlegg som dette, som er veldig hyggelige, står likevel i stor fare for å bli slettet, enten som spekulasjon eller avsporing, så derfor synes jeg det er litt vanskelig. Dette burde jo vært på PM.

Gjentar link til regler og gjeldende telle-innlegg, som i øyeblikket har 5 likes.

 

Hei :)

Det er godt å høre at det ikke ble for mye mas for deg

Jeg skriver de aller fleste av mine innlegg som AB. Det er hyggelig at du kjenner igjen meg.

Jeg håper at flere blir med i denne tråden slik at det kan telles videre.

Det er fint at du fortsetter også i gjettetråden.

Jeg ønsker deg en fin kveld :)

 

Anonymkode: ad618...7c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nimorna skrev:

Sånn, der fikk du en fra meg også så nå mangler det bare 3 :)

Takker :blomst:

Stiller langt fremme i køen for å gi nestemann liker for å få progress her inne. Håper dere er med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.10.2016 den 12.11, Dr. A. Kula skrev:

Jada, har kjører vi en ny variant av telletråd.

Reglene er som følger:

  • For å kunne telle et nytt tall, må gjeldene/siste tall ha oppnådd minimum 10 likes. (1 må ha fått 10 likes eller mer før man kan telle 2)
  • Det er lov med flere enn 10 likes pr tall.
  • Vi teller opp til ett hundre (100).
  • Samme bruker kan ikke telle to tall etter hverandre.
  • Om to eller flere brukere teller neste tall samtidig, er det den tellingen som kommer først i tråden som må oppnå minimum 10 likes før neste tall kan telles.
  • Innlegget som legges til grunn for neste telling, skal siteres for at det skal være gyldig!

Kjør på, jeg starter:

1

2

Anonymkode: ad618...7c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, da har vi nådd en barriere og kommet oss videre fra startgropen! Mitt bidrag er lagt inn og vi venter i spenning på fortsettelsen. For at dere ikke skal tro at dette er en ego-samle-likes tråd (som noen synes å tro), skal jeg garantere at jeg ikke teller videre før minst 9 andre brukere har fått være teller (eller likes-samler som noen ville sagt det).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare en likes for å kunne telle videre. Så gir du like, kan du nå telle videre og få egen likes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2

Anonymkode: ad618...7c8

3

Anonymkode: 807d2...036

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Fire....

Anonymkode: a1ba1...7e1

Jeg gjør oppmerksom på at dette ikke er gyldig telling i henhold til regelverket.

Dette innlegget må først få 10 likes, og det må siteres for å være fyldig fortsettelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

FIRE

Du må sitere forrige tall for at det skal være gyldig :P masse regler her 

Anonymkode: f2e60...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må sitere forrige tall for at det skal være gyldig :P masse regler her 

Anonymkode: f2e60...fda

Jøsses, jeg er ikke så god på regler.. og i denne tråden var det mange av dem.. blir nok ikke hengende her særlig lenge jeg altså. Anbefaler alle å delta i MIN TELLETRÅD hvor vi teller til EN MILLIARD! Der er det INGEN REGLER, fullstendig anarki!! Kom kom!! http://forum.kvinneguiden.no/topic/1052098-å-telle-til-en-million-er-for-pingler-vi-går-for-en-milliard/?page=116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...