Gå til innhold

Telle til 500 og ned igjen til 0 og videre til -500 (minus), men bare lov å telle videre når siste tall har minst 10 likes


Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Law skrev:

25

Da ble det @Law som ble neste teller og nå er vi kommer en fjerdedel på vei. Må sende en varm hilsen til AB (f2e60...fda) som gjorde sitt beste for at @Bossa Nova skulle bli neste teller. Desverre for sistnevnte ble ikke reglene etterkommet og tellingen ble underkjent. Men du er hjertelig velkommen til å like og bidra i tellingen ved neste anledning. I mellomtiden kan du lese over reglene i HI, slik at du ikke gjør samme feilen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova
7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Da ble det @Law som ble neste teller og nå er vi kommer en fjerdedel på vei. Må sende en varm hilsen til AB (f2e60...fda) som gjorde sitt beste for at @Bossa Nova skulle bli neste teller. Desverre for sistnevnte ble ikke reglene etterkommet og tellingen ble underkjent. Men du er hjertelig velkommen til å like og bidra i tellingen ved neste anledning. I mellomtiden kan du lese over reglene i HI, slik at du ikke gjør samme feilen igjen.

Ups, sorry. Jeg er en sånn som ikke leser bruksanvisningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ups, sorry. Jeg er en sånn som ikke leser bruksanvisningen. 

Det er helt greit det. Men da må man også tåle å måtte gjøre ting om igjen. Men jeg ser du tar det med et smil og godt humør. Og det er en god egenskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Da ble det @Law som ble neste teller og nå er vi kommer en fjerdedel på vei. Må sende en varm hilsen til AB (f2e60...fda) som gjorde sitt beste for at @Bossa Nova skulle bli neste teller. Desverre for sistnevnte ble ikke reglene etterkommet og tellingen ble underkjent. Men du er hjertelig velkommen til å like og bidra i tellingen ved neste anledning. I mellomtiden kan du lese over reglene i HI, slik at du ikke gjør samme feilen igjen.

Tusen takk :blomst:

:klem:

Nå går det virkelig unna med tellingen, og jeg er sikker på at tråden er i mål før julaften :Nikke:

:nissevink:

Anonymkode: ad618...7c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Happy_Face skrev:

 26

Da var @Happy_Face tilbake i førersete, og jeg må nok en gang oppdatere HI.

Rekker jeg det før neste tall er på plass?

Japp, oppdatert, (regler)

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, minister-mio skrev:

27

Jammen var ikke tellingen gått videre uten at jeg fikk det med meg. Og likingen gjør at neste tall allerede er klart til å telles.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Bossa Nova skrev:

28

Nytt tall og ny teller. Vi ønsker velkommen til @Bossa Nova som teller denne gang, etter at regelboka denne gangen ble fulgt til punkt og prikke.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

29

Anonymkode: ad618...7c8

Da ønsker vi AB (ad618...7c8) tilbake som teller ettersom tellinnging nå har nådd tallet 29.

Dette liker vi, og vi liker i vei.

Husk regelverket i HI:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Nå mangler bare en like før vi atter en gang kan gjøre endring også på ti-tallet.

frustrerende å ha brukt opp sin >.<

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minister-mio skrev:

30

Godkjent. Håper frustrasjonen nå kan legges til sides, og erstattes av likandes brukere her inne.
Benytter anledningen til å takke for fine ord i en annen tråd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Godkjent. Håper frustrasjonen nå kan legges til sides, og erstattes av likandes brukere her inne.
Benytter anledningen til å takke for fine ord i en annen tråd. 

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...