AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #281 Del Skrevet 3. november 2016 Nå mangler kun 2 likes på innlegg nr 276, før dere kan telle videre Anonymkode: cbcbd...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. november 2016 Forfatter #282 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, Lou Salome skrev: Mente innlegget, ikke egen tråd. Ka-tjing, mener du "pling"? Nei, ikke som i pling. Som i en trommeslagers Ka-tjing til en stand-up komikers dårlige (?) vits for å understreke morsomheter. Brukes av Børge Lund i Lunch. * tellende innlegg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #283 Del Skrevet 3. november 2016 Hvor har alle de ivrige tellerne blitt av? Anonymkode: 287ce...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #284 Del Skrevet 3. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har alle de ivrige tellerne blitt av? Anonymkode: 287ce...c7b De ligger og sover, er ute til lunsj eller gjør et eller annet annet spennende. De er nok snart på plass igjen Anonymkode: cbcbd...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terracotta Skrevet 3. november 2016 #285 Del Skrevet 3. november 2016 5 timer siden, Lou Salome skrev: 40 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. november 2016 #286 Del Skrevet 3. november 2016 (endret) 5 timer siden, Lou Salome skrev: 40 Litt for seint ute der visst Endret 3. november 2016 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terracotta Skrevet 3. november 2016 #287 Del Skrevet 3. november 2016 Holder meg til å kommentere i separat innlegg. Føler jeg stadig vekk har "flaks" og kommer inn her når forrige har 9 likes. Jeg liker denne tråden. Det er en skikkelig hyggelig telletråd. Bra initiativ, @Dr. A. Kula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terracotta Skrevet 3. november 2016 #288 Del Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Litt for seint ute der visst Haha, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. november 2016 #289 Del Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Terracotta skrev: Haha, sorry det går bra - Gratulerer med tallet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. november 2016 Forfatter #290 Del Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, Terracotta skrev: 41 Da er overstående gjeldende tall. 1 minutt siden, Rumle skrev: Litt for seint ute der visst Bedre lykke neste gang. Du har allerede bidratt og det setter vi pris på, og du er hjertelig velkommen igjen. 1 minutt siden, Terracotta skrev: Holder meg til å kommentere i separat innlegg. Føler jeg stadig vekk har "flaks" og kommer inn her når forrige har 9 likes. Jeg liker denne tråden. Det er en skikkelig hyggelig telletråd. Bra initiativ, @Dr. A. Kula! Flaks er lov. Plutselig tok denne tråden av. Litt surmuling i starten på at det var en egotripp for å skaffe egne likes, men føler jeg har fått forklart og bevist at så ikke er tilfelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #291 Del Skrevet 3. november 2016 Allerede syv likes på gjeldene tall? Anonymkode: 287ce...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. november 2016 Forfatter #292 Del Skrevet 3. november 2016 Vi har 9 likes. Først til mølla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. november 2016 #293 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, Terracotta skrev: 41 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. november 2016 #294 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Nei, ikke som i pling. Som i en trommeslagers Ka-tjing til en stand-up komikers dårlige (?) vits for å understreke morsomheter. Brukes av Børge Lund i Lunch. * tellende innlegg * Åh. Mitt alter ego, kapitalisten, trodde ka-tjing betød penger i kassa (gammelt kasseapparat når de dro i spaken for å åpne skuffen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. november 2016 Forfatter #295 Del Skrevet 3. november 2016 23 minutter siden, Bossa Nova skrev: 42 Vi nærmer oss halvveis i tråden, eller halv-tress, som jeg har diskutert det som med @Testosteron. Bidraget oppfyller regelkravene, og er dermed offisielt godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #296 Del Skrevet 3. november 2016 Ikke like mye aktivitet i dag. Ser ut som denne tråden er mer populær i de senne nattetimer Anonymkode: f2e60...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 3. november 2016 #297 Del Skrevet 3. november 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke like mye aktivitet i dag. Ser ut som denne tråden er mer populær i de senne nattetimer Anonymkode: f2e60...fda Ha, det er jo racerfart sammenlignet med de første dagene, tok 9 dager å telle til 10 jo! Akkurat på dagtid er vel de fleste på jobb eller har annet å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #298 Del Skrevet 3. november 2016 45 minutter siden, Lou Salome skrev: Ha, det er jo racerfart sammenlignet med de første dagene, tok 9 dager å telle til 10 jo! Akkurat på dagtid er vel de fleste på jobb eller har annet å gjøre. Det er sant. Men jobb? pff... Det handler om prioriteringer Anonymkode: f2e60...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #299 Del Skrevet 3. november 2016 Her går det unna! president alien 1984 spy password submarine espionage counter-terrorism Anonymkode: a1ba1...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #300 Del Skrevet 3. november 2016 1 liten like til, og det kan telles videre Anonymkode: ad618...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå