Gå til innhold

Kvinnefiendtlige menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg sliter litt med å gjøre meg forstått her.

Hvis man har kommet til et punkt hvor man tenner på (for å dra det helt ut) en muskuløs BDSM-fyr, som kan alle triksene rent fysisk på kvinnekroppen, og har en selvtillit som gjør at han bare tar seg til rette, og det er godt, TROR jeg man sliter med å få et tilfredsstillende sexliv med en fyr som gjør de "vanlige" tingene. Skjønner du? Jeg tror det er flere kvinner som har vært borti en sånn fyr, enn det finnes sånne fyrer. Jeg tror flere kvinner har hatt opplevelser de skulle gjentatt, enn det finnes menn som kan gi bare dem de opplevelsene på forholdsbasis

Om man tenner på bdsm så tror jeg at det kan bli litt tamt med noen som gjør vanlige ting ja,men da skjønner jeg ikke helt hvorfor man blir sammen med en som ikke tenner på bdsm.

Ellers tror jeg man må prøve å sprite opp ting litt. Det kan jo vanlige menn gjøre også det. Gjerne kommunisere sammen. Da tror jeg at man kan få et veldig fint sexliv. Beste sexen jeg har hatt er med menn som liker å utforske,og som er åpne og interesserte. Man trenger ikke å være noen erfaren sexguru for å få det til.

Anonymkode: 01e85...3b1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man tenner på bdsm så tror jeg at det kan bli litt tamt med noen som gjør vanlige ting ja,men da skjønner jeg ikke helt hvorfor man blir sammen med en som ikke tenner på bdsm.

Ellers tror jeg man må prøve å sprite opp ting litt. Det kan jo vanlige menn gjøre også det. Gjerne kommunisere sammen. Da tror jeg at man kan få et veldig fint sexliv. Beste sexen jeg har hatt er med menn som liker å utforske,og som er åpne og interesserte. Man trenger ikke å være noen erfaren sexguru for å få det til.

Jeg har gjort alle tingene du beskriver, så la oss muligens bare slå fast at folk er forskjellige. Det er ikke alle som klarer å innrømme for seg selv at de muligens ikke kan kombinere tenningsmønster med A4-livet. 

Skrevet
18 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg har gjort alle tingene du beskriver, så la oss muligens bare slå fast at folk er forskjellige. Det er ikke alle som klarer å innrømme for seg selv at de muligens ikke kan kombinere tenningsmønster med A4-livet. 

OK, kan bare ta utgangspunkt i hva som har fungert for meg. Hva som fungerer for absolutt alle andre vet ikke jeg noe om.

Men kanskje jeg ikke er rett person å spørre siden jeg er så "annerledes".

Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, kan bare ta utgangspunkt i hva som har fungert for meg. Hva som fungerer for absolutt alle andre vet ikke jeg noe om.

Men kanskje jeg ikke er rett person å spørre siden jeg er så "annerledes".

Kan hende det er jeg som er den som er annerledes... 😒 Og bare hatt jævlig uflaks. Tre ganger de siste 15 årene.

Endret av Cronosgjesten
Gjest canacas
Skrevet
10 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Kan hende det er jeg som er den som er annerledes... 😒 Og bare hatt jævlig uflaks. Tre ganger de siste 15 årene.

:hug:

Skrevet
19 minutter siden, canacas skrev:

:hug:

☺️

Skrevet
13 timer siden, stan skrev:

Hvem er oss? 

Målet må vel være at hverken kvinner eller menn betrakter seg som en gruppe i motsetning det andre kjønn? 

Du og jeg Stan. Du og jeg. :)

Jeg vil ikke si menn eller kvinner, men noen mennesker oppfører seg verre enn andre. Fordi de kan. Eller vil?Folkeskikk kan være oppdragelse eller tillært, eller rett og slett noe man vil eller ikke vil drive med. Mannfolk som er kvinnefiendtlige får heller gifte seg med mannfolk. Hvis de i tillegg er mannevonde så kan de heller bo for seg selv.

• Liker 2
Skrevet (endret)
8 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg brukte "aldri" en gang. Og da hadde jeg "tror" foran. Og jeg vokste ikke opp i redneckville. Jeg har hatt bekjente i idrettsmiljøer, nerdemiljøer osv. 

Og så er det en ting som er lett å glemme. De fleste menn får ikke velge så attraktiv sexpartner som kvinner, med seg selv som utgangspunkt. Alle jentene vil ha de digge gutta, og de digge gutta tar (nesten) alt de får, alt etter promille og klokkeslett. Utfordringen det kan skape, er at man som kvinne legger lista høyere enn realistisk for partneren, og mange ender da opp med å være skuffet over han de endte opp med ☺️(Også selverfart)

I tillegg kan det da være en forholdsvis stor forskjell i erfaring, og det er ikke i han snille pusekattas favør. Han ender da opp med å være "grei nok" på alle områder, men bare "utmerket" på omsorg, trofasthet osv. Og det er faktisk ikke så sexy.

Det er grunnen til at jeg velger å ikke gi hele meg i forhold, men bare nyter turen så lenge den varer. Og alltid passer på hjertet mitt, for man kan bli byttet ut med en mer attraktiv modell når som helst. 

Å gi fullt jern i forhold og samtidig å nyte turen så lenge den varer og være inneforstått med at dagen i dag kan bli den siste går helt greit det. Det er bare å ta sjansen og hoppe ut i det. Det kommer til å gjøre jævlig vondt dersom det går gæærnt, men det er allikevel verdt det. Det er verdt det å gi alt, og leve livet og kjærligheten fullt ut. Uten bremser. Full pinne mot ..? Mot kanten av stupet. Når man kommer til kanten av stupet er kanskje farten  høy nok til å sveve over avgrunnen og lande fint på den andre siden? Eller kanskje ikke?   Nyt livet når du har det, etterpå blir det dødt.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, I Grosny skrev:

Å gi fullt jern i forhold og samtidig å nyte turen så lenge den varer og være inneforstått med at dagen i dag kan bli den siste går helt greit det. Det er bare å ta sjansen og hoppe ut i det. Det kommer til å gjøre jævlig vondt dersom det går gæærnt, men det er allikevel verdt det. Det er verdt det å gi alt, og leve livet og kjærligheten fullt ut. Uten bremser. Full pinne mot ..? Mot kanten av stupet. Når man kommer til kanten av stupet er kanskje farten  høy nok til å sveve over avgrunnen og lande fint på den andre siden? Eller kanskje ikke?   Nyt livet når du har det, etterpå blir det dødt.

☺️ Du er klok (har lest dine innlegg med interesse) , og det du sier er sant. Man har ingen garantier for noe. (Jeg tenker at om vi var likestilte, var det større sjanse for det, men vi må leve det livet vi har, med de sjansene vi har)

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
5 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Min tanke om dette, er fordi jeg selv er farget av min (begrensede) erfaring. Jeg vet hva jeg liker, og hva som ikke er så interessant. Det er noe mine tidligere partnere har vært med på å utvikle.

Jeg tror jeg forstår hvor du vil hen. Vi er uansett ikke helt enige. Du sier de har vært med på å utvikle hva du liker. Jeg ville heller sagt: De har vært med på å oppdage hva du liker. 

5 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Du er en smart og reflektert fyr, og jeg hadde nok garantert likt deg i det virkelige liv ☺️(Jeg liker deg, altså, men du skjønner hva jeg mener..?)

Min tanke om dette, er fordi jeg selv er farget av min (begrensede) erfaring. Jeg vet hva jeg liker, og hva som ikke er så interessant. Det er noe mine tidligere partnere har vært med på å utvikle.

Å bli terget i timesvis er ikke noe for meg, å hoppe rett på, er faktisk heller ikke noe for meg. Det optimale er noe midt i mellom. Hvis jeg var sammen med ei som likte å terge, og fikk masse ut av det, ville jeg selvsagt inkludert det i vårt sexliv likevel. Hvis hun bare enten ville terge i timesvis eller kjøre rett på, og ikke fikk til den midt i mellomen, ville jeg sannsynligvis mistet litt av interessen for sex etterhvert. Hvis vi snakket om at den midt i mellomen var viktig, og at hun prøvde, men feilet hver gang, ville jeg sett at hun strakte seg etter meg, men rett og slett ikke var skrudd sammen for det ☺️ Jeg hadde nok elsket personen like mye, men sexlivet hadde ikke vært bra. Uten at noen var motvillige til å forsøke å gjøre partneren fornøyd, man fikle det rett og slett ikke til. Det er et innlært tenningsmønster, og det tror jeg ingen er født med. Jeg tror det er tillært gjennom erfaring. 

Er poenget at damene har fått et innlært tenningsmønster når de har vært med kjekkassene som du da ikke kan leve opp til fordi du ikke er skrudd sammen for det?

Jeg er ikke en sexolog, men jeg tenker uansett at man er predisposed til å like visse ting, og gjennom erfaringene en gjør seg finner man ut hva det er. Så mener jeg at man kan like flere ting, og selv om man utelatter noe betyr ikke det at sexlivet er dritt. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
11 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg har diskutert sånt litt, for enten må alle forstå at de ikke snakker for alle, eller så er det selvinnsikten som ikke er på topp. Jeg er forbi midten av livet og har erfart og observert enkelte ting (mange) kvinner gjør, men her inne benektes det blankt. Da har jeg fått beskjed om at jeg "vet best", i negativ forstand. En ting jeg har sett mye av, det trenger ikke gjelde noen som skriver i denne tråden, men like fullt, er at kvinner går for den tøffeste/råeste/barskeste/baddeste fyren når det bare klør, og en snillere når de vil slå seg til ro. Jeg kjenner så jææævelig mange som har endt opp med en pusekatt av en mann, men vært gjennom "hele rugbybolelaget" i yngre år. Dette tror jeg aldri noen her har bekreftet 😄

Det gjør det dog ikke mindre sant i egne øyne. Jeg vet jo hvem de er, og hvem de har vært med, og hvem de endte opp med. Er det kvinnefiendtlig av meg å mene det jeg gjør da?

Men herlighet. Om man vil ha dritgod sex med en man tenner skikkelig på akkurat der og da, så går man ikke for pusegutten som er stille og sjenert.. da får man for mannen med stor M. Han som har muskler (og ikke så mye vett).

Vil man ha barn f.eks så "driter" man i kroppen, men tenker mer på vettet.

Er det ikke slik for begge parter, av folk som ligger rundt? Ikke vet jeg. For har bare hatt en partner. Men er i hvert fall det jeg observerer. 

Anonymkode: fa585...942

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herlighet. Om man vil ha dritgod sex med en man tenner skikkelig på akkurat der og da, så går man ikke for pusegutten som er stille og sjenert.. da får man for mannen med stor M. Han som har muskler (og ikke så mye vett).

Vil man ha barn f.eks så "driter" man i kroppen, men tenker mer på vettet.

Er det ikke slik for begge parter, av folk som ligger rundt? Ikke vet jeg. For har bare hatt en partner. Men er i hvert fall det jeg observerer. 

Anonymkode: fa585...942

Jeg har hatt sex med kjærestene mine. Jeg er så gammel at det har vært noen, men jeg fikk lyst på personen, så jeg har gått for de som ikke har virket som de dreit i meg

Skrevet
16 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg tror jeg forstår hvor du vil hen. Vi er uansett ikke helt enige. Du sier de har vært med på å utvikle hva du liker. Jeg ville heller sagt: De har vært med på å oppdage hva du liker. 

Er poenget at damene har da fått et innlært tenningsmønster når de har vært med kjekkassene som du da ikke kan leve opp til fordi du ikke er skrudd sammen for det?

Jeg er ikke en sexolog, men jeg tenker uansett at man er predisposed til å like visse ting, og gjennom erfaringene en gjør seg finner man ut hva det er. Så mener jeg at man kan like flere ting, og selv om man utelatter noe betyr ikke det at sexlivet er dritt. 

Andre avsnitt:100% det jeg tenker. Og da orker jeg ikke en skuffelse til.

Tredje avsnitt: Til dels, men min erfaring er at det siste du sier, er tidsbestemt. Det kan være "ikke dritt" en stund, men så ønsker man seg tilbake til opplevelsene man vet er mulig med noen få.

Skrevet
11 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Uff, da forstår jeg hvorfor din tillit til kvinner er svekket, men det finnes bra kvinner der ute også :)

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innlegg fra utestengt bruker, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
På 14.10.2016 den 22.48, canacas skrev:

Aiaiai, jeg ser dobbeltmoral deluxe! Og da er det ikke nødvendigvis personlig ment! 70 hakk i sengestolpen for en mann betyr at han er attraktiv. Fordi, som så ofte blitt nevnt her før; menn ligger nedover og kvinner ligger oppover. Eller hva? Mer enn 70 hakk i sengestolpen for en kvinne betyr at hun er løs, hore, ludder, billig, uaktuell & the list goes on... 

Og likevel så syns litt for mange menn at det er så sabla enkelt å være kvinne. :dry:

Det er vel i hovedsak andre kvinner som kommer med denne typen kommentarer...

Anonymkode: 80a63...c25

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 14.10.2016 den 10.53, fullførsetningen skrev:

Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Frykten for å bli stemplet som kvinnefiendtlig er større enn frykten for kvinner.

Det blir nærmest som om jeg skulle begynt å gå på nåler rundt enhver kvinne, ellers ville jeg vært kvinnefiendtlig.

Faen til vås. Det er jævlig provoserende.

Jeg er ikke kvinnefiendtlig, men jeg akter heller ikke å gå på nåler rundt folk.

Enig tror det er en liten gruppe. Menn flest er som du sier redd for å bli stemplet som kvinnefiendtlig. Det er som hvite mennesker som oftest er mer redd for å bli stemplet som rasister.

Ytterst sjeldent jeg hører menn snakke nedsettende om kvinner, men det kan jo være spesielle miljøer, egentlig stort sett på KG jeg har opplevd det.

Endret av Deron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...