Gå til innhold

Kvinnefiendtlige menn

Fremhevede innlegg

Gjest Minesveiper
Skrevet
6 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Det er jo det jeg sier 😊 Mange normale menn kommer ikke dit, fordi så mange kvinner har fått et tenningsmønster som er preget av tidligere erfaringer. 

Måten du fremstiller saken på, får meg også til å tenke at du kanskje ikke har hatt spesielle problemer med å dra damer på noe tidspunkt i ditt liv? 😉

Grunnen til at normale menn ikke kommer dit er fordi de mangler innsikt i kvinnelig psykologi og hvilke utfordringer kvinner har i dagens samfunn. Kvinner har det tenningsmønsteret de har de uavhengig av hvordan du er. Hva du får ut av henne kommer helt ann på hva du foretar deg. Dessuten så ser ikke jeg helt problemet med fredags sex :P Det er godt det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Aiaiai, jeg ser dobbeltmoral deluxe! Og da er det ikke nødvendigvis personlig ment! 70 hakk i sengestolpen for en mann betyr at han er attraktiv. Fordi, som så ofte blitt nevnt her før; menn ligger nedover og kvinner ligger oppover. Eller hva? Mer enn 70 hakk i sengestolpen for en kvinne betyr at hun er løs, hore, ludder, billig, uaktuell & the list goes on... 

Og likevel så syns litt for mange menn at det er så sabla enkelt å være kvinne. :dry:

Nei, det har en del av oss aldri påstått. Det noen av oss påstår er derimot at har hun 70+ i sengestolpen så er hennes verdier ikke forenlig med våre. Jeg selv er mann og har avvist ONS tidligere i livet og fortsetter å gjøre det. For meg skjer det kun i et forhold og jeg ønsker rett og slett en partner med samme holdninger. Det er så enkelt som det. 

Anonymkode: 1427e...7b9

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Hvorfor sammenligner du det da med å være attraktiv? 

Fordi med 70 hakk, har en mann unektelig vært attraktiv for kvinner? Man må jo være attraktiv for å få de hakkene? Og det er det jo kvinner som synes. Jeg har da ikke sagt ett ord om kvinner og hakk. Er du mann, og har pult mye, er det fordi mange har funnet deg attraktiv. Eller er det feil?

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Minesveiper skrev:

Grunnen til at normale menn ikke kommer dit er fordi de mangler innsikt i kvinnelig psykologi og hvilke utfordringer kvinner har i dagens samfunn. Kvinner har det tenningsmønsteret de har de uavhengig av hvordan du er. Hva du får ut av henne kommer helt ann på hva du foretar deg. Dessuten så ser ikke jeg helt problemet med fredags sex :P Det er godt det også.

Vi er fremdeles enige, men er det ikke kjipt å ha ligget seg til et tenningsmønster som gjør det vanskelig å få et tilfredsstillende sexliv med en normal fyr?

Endret av Cronosgjesten
Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Vi er fremdeles enige, men er det ikke kjipt å ha lugget seg til et tenningsmønster som gjør det vanskelig å få et tilfredsstillende sexliv med en normal fyr?

Jeg tror ikke tenningsmønster nødvendigvis skapes av den man ligger med. Alt sitter i hodet. 

Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, Minesveiper skrev:

Freddan i dag ;) 

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Jeg tror ikke tenningsmønster nødvendigvis skapes av den man ligger med. Alt sitter i hodet. 

Vane spiller ingen rolle? 

Er du et blankt ark hver gang du har sex med en ny partner

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Vi er fremdeles enige, men er det ikke kjipt å ha lugget seg til et tenningsmønster som gjør det vanskelig å få et tilfredsstillende sexliv med en normal fyr?

Slik jeg ser det har damen hatt det samme tenningsmønsteret hele tiden, men du utforsker da ikke den delen som vi har snakket om nå når det kommer til hva hun tenner på. Samtidig forstår jeg ikke hvorfor et mer "normalt" sexliv skal være utilfredsstillende? Dette er en ide du har laget i ditt eget hode som ikke nødvendigvis stemmer. Damen kan være svært fornøyd egentlig, mens du lager dette til en sak fordi du føler du ikke får oppleve den ville sexen som "kjekkasene" gjør.

Endret av Minesveiper
Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Cronosgjesten skrev:

Vane spiller ingen rolle? 

Er du et blankt ark hver gang du har sex med en ny partner

Jeg har ikke lyst til å bli særlig detaljert her. Men til en viss grad ja, er med på stort sett alt :smoke:

Skrevet
4 timer siden, canacas skrev:

Definitivt ikke deg, du er langt fra kvinnefiendtlig.

På ulike deler av KG er det noen få (merk at jeg sier noen FÅ) menn som nekter å lese det kvinner skriver, for de vet best hva vi kvinner tenker, mener, syns osv. Om stort sett alt. 

Joda, jeg ser jo det. 

Enkelte er vel også ute etter å provosere, så blir de ekstra modige når de anonyme. 

Gjest Minesveiper
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Freddan i dag ;) 

:smoke: :vin::romeo:  :humpe:. Høres ut som en god dag :)

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Minesveiper skrev:

:smoke: :vin::romeo:  :humpe:. Høres ut som en god dag :)

Perfekt! :duskedame:

Skrevet
18 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Men dette er jo en metadiskusjon. Du snakker ikke om saken, men hvordan man snakker om saken ☺️

Kurant nok det, men det verken beviser eller motbeviser min (noe bastante) påstand. Jeg hadde sikkert vært mer enig med deg om jeg hadde 70 hakk i sengestolpen, men så attraktiv er jeg ikke 😄

Det er riktig at det blir metadiskusjon. (og da må vi passe oss ellers kommer moddene med avsporingsryddingen... igjen!)

Jeg påpeker dog at din påstand ikke nødvendigvis er normalen, slik du selv ønsker å hevde.
Men hvorfor ville du være mer enig med 70 hakk i sengestolpen? Og hva ville du da faktisk være enig i? At din påstand ikke nødvendigvis er normalen, eller har du oppfattet noen meninger jeg ikke kan erindre å ha gitt uttrykk for (alt ettersom jeg har diskutert meta-nivå).

Artikkelen som linkes til i HI, fremsetter at kvinnehatende menn er lite utbredt, at det ikke er normalen. Men at på samme vis som at kvinner ser menn som stereotypiske "kvinnehatere", skrives det at menn ser på kvinnes "evne til å legge fram et saklig argument". Desverre er det slik at det er ytterpunktene som får fokus. Derfor oppleves disse mer utbredte enn de faktisk er.

Eksempelvis er den typiske bilen som kjører forbi av tysk premium merke. Og da bekrefter vi denne holdningen hver gang en slik bil kjører forbi. Og så glemmer man alle de andre (japanske mellomklasse) som gjerne faktisk er i flertall. På lik linje blir den som sitter med laseren påvirket til å sikte seg inn på den tyske premiumbilen i rekken av fortkjørende biler, fordi disse kjører jo alltid fort. Og dermed kommer den tyske bilen på bøteleggingsstatistikken, mens mellomklassebilene slipper unna.

Skrevet
2 timer siden, Minesveiper skrev:

Slik jeg ser det har damen hatt det samme tenningsmønsteret hele tiden, men du utforsker da ikke den delen som vi har snakket om nå når det kommer til hva hun tenner på. Samtidig forstår jeg ikke hvorfor et mer "normalt" sexliv skal være utilfredsstillende? Dette er en ide du har laget i ditt eget hode som ikke nødvendigvis stemmer. Damen kan være svært fornøyd egentlig, mens du lager dette til en sak fordi du føler du ikke får oppleve den ville sexen som "kjekkasene" gjør.

Du er en smart og reflektert fyr, og jeg hadde nok garantert likt deg i det virkelige liv ☺️(Jeg liker deg, altså, men du skjønner hva jeg mener..?)

Min tanke om dette, er fordi jeg selv er farget av min (begrensede) erfaring. Jeg vet hva jeg liker, og hva som ikke er så interessant. Det er noe mine tidligere partnere har vært med på å utvikle.

Å bli terget i timesvis er ikke noe for meg, å hoppe rett på, er faktisk heller ikke noe for meg. Det optimale er noe midt i mellom. Hvis jeg var sammen med ei som likte å terge, og fikk masse ut av det, ville jeg selvsagt inkludert det i vårt sexliv likevel. Hvis hun bare enten ville terge i timesvis eller kjøre rett på, og ikke fikk til den midt i mellomen, ville jeg sannsynligvis mistet litt av interessen for sex etterhvert. Hvis vi snakket om at den midt i mellomen var viktig, og at hun prøvde, men feilet hver gang, ville jeg sett at hun strakte seg etter meg, men rett og slett ikke var skrudd sammen for det ☺️ Jeg hadde nok elsket personen like mye, men sexlivet hadde ikke vært bra. Uten at noen var motvillige til å forsøke å gjøre partneren fornøyd, man fikle det rett og slett ikke til. Det er et innlært tenningsmønster, og det tror jeg ingen er født med. Jeg tror det er tillært gjennom erfaring. 

Skrevet
2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er riktig at det blir metadiskusjon. (og da må vi passe oss ellers kommer moddene med avsporingsryddingen... igjen!)

Jeg påpeker dog at din påstand ikke nødvendigvis er normalen, slik du selv ønsker å hevde.
Men hvorfor ville du være mer enig med 70 hakk i sengestolpen? Og hva ville du da faktisk være enig i? At din påstand ikke nødvendigvis er normalen, eller har du oppfattet noen meninger jeg ikke kan erindre å ha gitt uttrykk for (alt ettersom jeg har diskutert meta-nivå).

Artikkelen som linkes til i HI, fremsetter at kvinnehatende menn er lite utbredt, at det ikke er normalen. Men at på samme vis som at kvinner ser menn som stereotypiske "kvinnehatere", skrives det at menn ser på kvinnes "evne til å legge fram et saklig argument". Desverre er det slik at det er ytterpunktene som får fokus. Derfor oppleves disse mer utbredte enn de faktisk er.

Eksempelvis er den typiske bilen som kjører forbi av tysk premium merke. Og da bekrefter vi denne holdningen hver gang en slik bil kjører forbi. Og så glemmer man alle de andre (japanske mellomklasse) som gjerne faktisk er i flertall. På lik linje blir den som sitter med laseren påvirket til å sikte seg inn på den tyske premiumbilen i rekken av fortkjørende biler, fordi disse kjører jo alltid fort. Og dermed kommer den tyske bilen på bøteleggingsstatistikken, mens mellomklassebilene slipper unna.

Fordi med 70 hakk ville jeg vært nærmere blasert og avstumpet, og ikke tenkt på at det var vanskelig å finne en ny kjæreste og partner, fordi nr 71 burde da ikke være vanskeligere enn de forrige? Beklager kort svar :)

Skrevet
4 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Kan jeg spørre:

De av dine venninner som du snakker om sex med, har de hatt den råeste opplevelsen i sitt liv med en sjenert fyr som ikke helt visste hva han gjorde, eller en som tok styringen og fikk ut dyret i dem? I den grad du har snakket med dem om det. For du er en sjelden fugl 😊

Kan ikke huske at vi snakket om akkurat det,men du virker noe opphengt i dette. Jeg mener at det er andre ting enn å ta styringen og være erfaren som får ut dyret i noen. Erfaring betyr ikke alltid god sex heller. 

I følge kg er jeg en sjelden fugl,men har aldri hørt noe om det ellers.

Anonymkode: 01e85...3b1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke huske at vi snakket om akkurat det,men du virker noe opphengt i dette. Jeg mener at det er andre ting enn å ta styringen og være erfaren som får ut dyret i noen. Erfaring betyr ikke alltid god sex heller. 

I følge kg er jeg en sjelden fugl,men har aldri hørt noe om det ellers.

Hva mener da du får ut dyret i noen? Jeg har aldri vært borte i noen som mener det du sier. Man er vel "opphengt"/interessert i/nysgjerrig på det man føler seg mest fjern fra selv? 😊

Skrevet
16 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Hva mener da du får ut dyret i noen? Jeg har aldri vært borte i noen som mener det du sier. Man er vel "opphengt"/interessert i/nysgjerrig på det man føler seg mest fjern fra selv? 😊

Jeg mente at det kan være andre ting enn det. Glemte et kan der.

Det kommer vel an på hva en tenner på det,men nå er jeg kanskje litt rar der da.

Joda,det har du vel rett i :)

Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente at det kan være andre ting enn det. Glemte et kan der.

Det kommer vel an på hva en tenner på det,men nå er jeg kanskje litt rar der da.

Joda,det har du vel rett i :)

Jeg sliter litt med å gjøre meg forstått her.

Hvis man har kommet til et punkt hvor man tenner på (for å dra det helt ut) en muskuløs BDSM-fyr, som kan alle triksene rent fysisk på kvinnekroppen, og har en selvtillit som gjør at han bare tar seg til rette, og det er godt, TROR jeg man sliter med å få et tilfredsstillende sexliv med en fyr som gjør de "vanlige" tingene. Skjønner du? Jeg tror det er flere kvinner som har vært borti en sånn fyr, enn det finnes sånne fyrer. Jeg tror flere kvinner har hatt opplevelser de skulle gjentatt, enn det finnes menn som kan gi bare dem de opplevelsene på forholdsbasis

Endret av Cronosgjesten
Gjest skjære
Skrevet

Jeg er noe full. Men dere innser at alle disse bagatellproblemene er ingenting i en større skala? Når alt kommer til alt viser dette oss bare at ting er i ferd med å gå til helvete. Det er nå snakk om å velge den som er minst jævlig. Hvem er minst forferdelig? Er der en korrupt maktsøkende politiker eller er det en som bruker sin posisjon til å sex med hvem han vil

Realiteten er at vi lever i et pengesamfunn der noen har mer makt og innflytelse enn andre. Det er ikke ærlige hensikter som belønnes i dette systemet, det er kalkulert egoisme. Vi er med på å drive et samfunn videre, der noen kan rævkjøre andre mennesker uten å være redd for å miste egen inntekt og innflytelse.

Det verste er at ingen reagerer. Alle hadde forventet at presidentkandidatene var korrupte eller så. Det verste er at befolkningen selv er ok med å ha en regjering som rævkjører dem. Folk er ok med å velge den som er minst ille. Hva betyr dette? Hva har mennesker egentlig blitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...