Gå til innhold

Hvilket servise samler du på?

Fremhevede innlegg

Gjest ricecrispies
Skrevet
På 14.10.2016 den 21.21, Margit Spat skrev:

Jeg er utrolig fornøyd med Swedish Grace fra Rørstrand. Alt mitt er i hvitt, men det finnes i flere andre farger, også. Dessuten har det vært på markedet i ulike varianter i snart 90 år, så det går neppe ut av produksjon med det første. 

Jeg har også Swedish Grace.  Middagstallerkener i hvitt,ellers har jeg rosa,grønne og lyseblå kopper og små ashetter

Videoannonse
Annonse
Gjest ricecrispies
Skrevet
6 minutter siden, ricecrispies skrev:

Jeg har også Swedish Grace.  Middagstallerkener i hvitt,ellers har jeg rosa,grønne og lyseblå kopper og små ashetter

I alle dager! Asjetter! 🙈

Skrevet
5 minutter siden, ricecrispies skrev:

I alle dager! Asjetter! 🙈

Hehe, ser at h og j ligger jo ved siden av hverandre på tastaturet men hadde du ikke kommet med kommentaren din så ville jeg gått ut ifra at du trodde det skulle skrives med h.

Skrevet

Le Creuset, såklart! :ninuskapus:

Gjest ricecrispies
Skrevet
8 timer siden, Forundret.. skrev:

Hehe, ser at h og j ligger jo ved siden av hverandre på tastaturet men hadde du ikke kommet med kommentaren din så ville jeg gått ut ifra at du trodde det skulle skrives med h.

Haha. Uff🙈🙈

Skrevet
På 25.12.2016 den 23.41, Sheherasade skrev:

Åååh, det var nydelig!

Selv har vi Cecilie Gull fra Posgrund Porselen. https://www.cg.no/serviser/cecilie-gull

Hadde aldri trodd jeg skulle bli en dame med pen-servise. :fnise: Har egentlig vært veldig fornøyd med Rosendahls Grand Cru til alle anledninger. Men så begynte storfamilien å mase om at de måtte ha noe å gi oss i bryllupsgave, så da bestemte vi oss for å starte med et likevel. Vi er veldig fornøyde med det, og det ble brukt første gang til julemiddagen i går. 

Nå må vi bare få oss vitrineskap... :vetikke:

Du kan da ha det i en skjenk.

Skrevet

4b1a0204eb2fce378c0f4cd81ea6af6c.jpg

Anonymkode: b95c3...680

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, O.G. skrev:

Du kan da ha det i en skjenk.

Har ikke det heller! :laugh:

Skrevet (endret)
På 13.10.2016 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har arvet Citron fra Porsgrund Porselen, men synes det er ganske heselig og glorete. Vil aller helst selge det, men tenker at man kanskje ikke "burde" selge noe man har arvet, vet heller ikke om jeg hadde fått noe særlig for det. 

Anonymkode: 13e8c...72b

Har du prøvd å dekke opp med det da?

Kan være at det blir bedre når du får på en fin duk og sånt. Verdt å prøve.

Endret av O.G.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...