Gjest Black Amethyst Skrevet 15. oktober 2016 #81 Skrevet 15. oktober 2016 20 minutter siden, Honey Dew skrev: Putt det i sekken eller rumpetasken for de som bruker det rumpetasken?
Honey Dew Skrevet 15. oktober 2016 #83 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, Black Amethyst skrev: rumpetasken? https://www.google.no/search?q=rumpetaske&safe=active&espv=2&biw=911&bih=435&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjx7cTh0N3PAhVGkywKHTCSA8wQ_AUIBigB
Gjest Black Amethyst Skrevet 15. oktober 2016 #84 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) 24 minutter siden, Honey Dew skrev: https://www.google.no/search?q=rumpetaske&safe=active&espv=2&biw=911&bih=435&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjx7cTh0N3PAhVGkywKHTCSA8wQ_AUIBigB Kjenner til den, men visste ikke at det hette rumpetask. Endret 15. oktober 2016 av Black Amethyst
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #85 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, Honey Dew skrev: Putt det i sekken eller rumpetasken for de som bruker det De som ikke bruker veske. Pakk sprayflaske i baklomma. 😊
Gjest Black Amethyst Skrevet 15. oktober 2016 #86 Skrevet 15. oktober 2016 46 minutter siden, Naturbarn1 skrev: De som ikke bruker veske. Pakk sprayflaske i baklomma. 😊 Har det ikke lett for å falle ut da? Eller bli stjelt?
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #87 Skrevet 16. oktober 2016 7 timer siden, Black Amethyst skrev: Har det ikke lett for å falle ut da? Eller bli stjelt? Tenkte i de banene her og. Men men , Tar jeg dette helt med ro. Går ut akkurat på samme måte som jeg har gjort før. det synes jeg vi alle bør. Ikke la Clownene vinne .
Gjest Black Amethyst Skrevet 16. oktober 2016 #88 Skrevet 16. oktober 2016 9 timer siden, Naturbarn1 skrev: Tenkte i de banene her og. Men men , Tar jeg dette helt med ro. Går ut akkurat på samme måte som jeg har gjort før. det synes jeg vi alle bør. Ikke la Clownene vinne . Klart at en må fortsette med å leve som normalt. Det samme må vi også gjøre når det har skjedd terrorisme, og annet som skaper frykt gjennom nyhetene og ved egen eller andres opplevelser. Det er da verre når en sjølv og andre vi kjenner til eller er oss nær opplever sånt, men etterhvert så må vi jo lære oss til å komme oss videre og prøve med å leve normalt igjen.
Skywalker Skrevet 16. oktober 2016 #89 Skrevet 16. oktober 2016 Janne: – Klovn med kjøttøks jaget meg og hundene Sitat I det «klovnen» kom løpende mot henne begynte hundene å bjeffe. Da skal personen i kostymet ha sparket etter den ene hunden, og slått etter den med øksen. Jeg opplevde selv for en del år siden en fyr som takk med kniv etter en av hundene mine. Han fikk vite hva jeg mente om saken. En klovn som gjør det samme vil også få vite det. En annen til å tenke på:Politiet reagerer hardt mot tullinger som vifter med lekevåpen på offentlig sted. Ja, tullingen risikerer å bli skutt av poitiet fordi det ikke er lett å se forskjell på et lekevåpen og et ekte i en stresset situasjon. Hva hindrer en skremt person i å gå voldelig til verks mot en klovnetulling som vifter med en form for våpen? En dag skjer det. 2
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #90 Skrevet 16. oktober 2016 21 minutter siden, Skywalker skrev: Janne: – Klovn med kjøttøks jaget meg og hundene Jeg opplevde selv for en del år siden en fyr som takk med kniv etter en av hundene mine. Han fikk vite hva jeg mente om saken. En klovn som gjør det samme vil også få vite det. En annen til å tenke på:Politiet reagerer hardt mot tullinger som vifter med lekevåpen på offentlig sted. Ja, tullingen risikerer å bli skutt av poitiet fordi det ikke er lett å se forskjell på et lekevåpen og et ekte i en stresset situasjon. Hva hindrer en skremt person i å gå voldelig til verks mot en klovnetulling som vifter med en form for våpen? En dag skjer det. De leker med sitt eget og andres liv. Selv om våknet er ekte eller falsk. Folk reagerer på instinkt. Det gjør dyr også.
Skywalker Skrevet 16. oktober 2016 #91 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, Naturbarn1 skrev: De leker med sitt eget og andres liv. Selv om våknet er ekte eller falsk. Folk reagerer på instinkt. Det gjør dyr også. Problemet er at dersom en stor hund blir skremt/sint nok til å angripe klovnen, vil eier bli anmeldt og hunden tauet inn av politiet. Som krever den avlivet.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #92 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Skywalker skrev: Problemet er at dersom en stor hund blir skremt/sint nok til å angripe klovnen, vil eier bli anmeldt og hunden tauet inn av politiet. Som krever den avlivet. Vel det spørs om hva som forårsaket det angrepet vil jeg tro. Ihvertfall i slike ekstreme situasjoner.
Skywalker Skrevet 16. oktober 2016 #93 Skrevet 16. oktober 2016 10 minutter siden, Naturbarn1 skrev: Vel det spørs om hva som forårsaket det angrepet vil jeg tro. Ihvertfall i slike ekstreme situasjoner. Ikke med dagens håpløse hundelov. Hund og eier er rettsløse. Det vitner veldig mange saker i media om. Her er et par eksempler fra Facebook:Rettferdighet for BamseRettferdighet for Balder og Odin Men tilbake til saken: Dette klovneriet kan ende fryktelig galt en dag.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #94 Skrevet 16. oktober 2016 38 minutter siden, Skywalker skrev: Ikke med dagens håpløse hundelov. Hund og eier er rettsløse. Det vitner veldig mange saker i media om. Her er et par eksempler fra Facebook:Rettferdighet for BamseRettferdighet for Balder og Odin Men tilbake til saken: Dette klovneriet kan ende fryktelig galt en dag. Vel .Nå er jeg av den oppfatningen at dette svinner ut i sanden om ikke lenge. Og når en idiot gjør noe som er ulovlig. Så tror jeg nok politiet får ta den saken der og da.
Gjest Hapi Skrevet 16. oktober 2016 #95 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Stakkars jente som har funnet seg en slik idiot som gjør clown prank på HENNE. (video lenger bak i tråden, fjernet den for å ikke spre den mere), jeg hadde gjort det slutt på flekken. Det er faktisk ikke så ulikt hva narsissister gjør, de manipulerer andres følelser for å selv føle seg bedre. Og for å få makt, må jeg legge til. Endret 16. oktober 2016 av Hapi
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #96 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Hapi skrev: Stakkars jente som har funnet seg en slik idiot, jeg hadde gjort de slutt på flekken. Det er faktisk ikke så ulikt hva narsissister gjør, de manipulerer andres følelser for å selv føle seg bedre. Og for å få makt, må jeg legge til. Uff . Leser eller bevisst ikke ser slike videoer.
Gjest Hapi Skrevet 16. oktober 2016 #97 Skrevet 16. oktober 2016 3 timer siden, Naturbarn1 skrev: Uff . Leser eller bevisst ikke ser slike videoer. Det er bra, så får de mindre treff.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 17. oktober 2016 #98 Skrevet 17. oktober 2016 7 timer siden, Hapi skrev: Det er bra, så får de mindre treff. http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2016/10/16/Derfor-kommer-klovnene-nå-13652215.ece#cxrecs_s Leser derimot aviser på nett. Stoler mer på det, en skremsel propaganda på video.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #99 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har en tenåring, som sliter med angst. Og hun har alltid hatt angst for klovner, og angst for at noen skal skade henne og familien. Så hun er livredd nå om dagen. Og selvfølgelig har det skjedd et mistenkelig mord, her vi bor. Og hun er helt sikker på at det er en killer klown. Og jeg har og en 10 år gammel gutt, og han og kompisene er temmelig redde de og. De blir nå fulgt ute, da det er mørkt, selv om de er 100 m unna. Og denne halloweenen, så skal de ikke ut å gå, og vi holder oss inne, med låst dør. Ellers bor vi et sted som er veldig populært å gå, og det har vært gøy med alle barna som kommer på døra. Prater med andre foreldre, og de skal gjøre det samme. Anonymkode: 0931f...15b
Gjest Naturbarn1 Skrevet 17. oktober 2016 #100 Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en tenåring, som sliter med angst. Og hun har alltid hatt angst for klovner, og angst for at noen skal skade henne og familien. Så hun er livredd nå om dagen. Og selvfølgelig har det skjedd et mistenkelig mord, her vi bor. Og hun er helt sikker på at det er en killer klown. Og jeg har og en 10 år gammel gutt, og han og kompisene er temmelig redde de og. De blir nå fulgt ute, da det er mørkt, selv om de er 100 m unna. Og denne halloweenen, så skal de ikke ut å gå, og vi holder oss inne, med låst dør. Ellers bor vi et sted som er veldig populært å gå, og det har vært gøy med alle barna som kommer på døra. Prater med andre foreldre, og de skal gjøre det samme. Anonymkode: 0931f...15b Tror det er viktig og være så naturlig som mulig. Og er man usikker, så er det kjekt og ha en trygg voksen person ved sin side ute og inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå