Gjest Black Amethyst Skrevet 14. oktober 2016 #41 Skrevet 14. oktober 2016 10 timer siden, Honey Dew skrev: Vi har en ganske så svær hund selv (sjelden rase her i Norge og selvsagt lovlig) og jeg hadde ikke vært i tvil om jeg skulle slippet den løs på disse menneskene. Tror de hadde tatt beina på nakken. Hvem vet... Kanskje det er godt for dem med litt ekstra god trening. Da får de brukt musklene i beina bra.
caskerette Skrevet 14. oktober 2016 #42 Skrevet 14. oktober 2016 Er ikke noe skummelt når de går løs på folk og skremmer. Leste om et hus i USA der de bare ble "observert" i skogkanten og vinket til et barn og sånn. Mye mer creepy. Mer antydning til noe ekkelt og skummelt.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #43 Skrevet 14. oktober 2016 13 timer siden, Naturbarn1 skrev: Søpla kan stå og vente til det blir lyst. :D 15 minutter siden, Black Amethyst skrev: Men så har du også disse killer clown'ene som går ute i løpet av dagen og. Anonymkode: 503ca...962
Gjest Black Amethyst Skrevet 14. oktober 2016 #44 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) 22 minutter siden, caskerette skrev: Er ikke noe skummelt når de går løs på folk og skremmer. Leste om et hus i USA der de bare ble "observert" i skogkanten og vinket til et barn og sånn. Mye mer creepy. Mer antydning til noe ekkelt og skummelt. Da tenker jeg motsatt av det du gjør, jeg synes at det ville ha vært mindre skremmendes om en killer clown kun sto der og observerte meg. Det som er mest kjipt med denne trenden her som har blitt mer populær nå er jo det at killer clowns gjør mye mer ut av det, til og med driver med hærverk og kan godt skade andre fysiskt. Endret 14. oktober 2016 av Black Amethyst
Gjest Black Amethyst Skrevet 14. oktober 2016 #45 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 503ca...962 Dette er noe du kan se på den videoen som ble satt inn av en annen på side to. Da opplever en del folk killer clown's på lyse dagen. Det er vel også en annen nyhetsvideo innpå klovne terror tråden der to gutter ser en killer clown på bruen som også angrep dem i løpet av dagen. Det som skjedde i Nederland med to barn som ble skremt av to killer clown's skjedde i løpet av dagen det og, så det er ikke noe som kun kan skje i amerika. Endret 14. oktober 2016 av Black Amethyst
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #46 Skrevet 15. oktober 2016 11 timer siden, Black Amethyst skrev: Men så har du også disse killer clown'ene som går ute i løpet av dagen og. Det roer seg . Man trenger ikke ta helt av, for noen få Clowner.
Gjest Black Amethyst Skrevet 15. oktober 2016 #47 Skrevet 15. oktober 2016 9 timer siden, Naturbarn1 skrev: Det roer seg . Man trenger ikke ta helt av, for noen få Clowner. Joda... Det var mest ment som en spøk. (sjølv om det kan jo også hende at en kan se en killer clown i løpet av lyse dagen, men klart, en trenger da ikke heller å kikke altfor mye rundt etter hvis det er en killer clown i nærheten hele tiden)
Gjest Jacklost Skrevet 15. oktober 2016 #48 Skrevet 15. oktober 2016 Håper de som gjør dette fengsles
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #49 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) 22 minutter siden, Jacklost skrev: Håper de som gjør dette fengsles Eller at noen i refleks gjør at de legger det ut på nett at de fikk så ballene skranglet etter et møte med en dame de skremte.😐 Endret 15. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #50 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, Black Amethyst skrev: Joda... Det var mest ment som en spøk. (sjølv om det kan jo også hende at en kan se en killer clown i løpet av lyse dagen, men klart, en trenger da ikke heller å kikke altfor mye rundt etter hvis det er en killer clown i nærheten hele tiden) Ja jeg tok den.😊 Vi er jo ulike. Og reagere forskjellig.
Gjest Jacklost Skrevet 15. oktober 2016 #51 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg skal skaffe meg myggspray og om en klovn kommer nær meg så sprayer jeg han. Er det mulig å få kjøpt el pistol?
Gjest Sjørøveren Skrevet 15. oktober 2016 #52 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Har ikke møtt på noen klovner enda, men hadde jeg møtt noen så hadde jeg revet masken av de og hadde det vert en voksen så hadde han fått kjent det. Hadde det vert barn så hadde jeg tvunget barnet til å ta meg med til foreldrene sine så skulle foreldrene fått! Drittunger får ikke leke seg med meg for å si det sånn. Samme om det er små (under 18 år) eller store drittunger (over 18 år). Endret 15. oktober 2016 av Sjørøveren
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #53 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) 2 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg skal skaffe meg myggspray og om en klovn kommer nær meg så sprayer jeg han. Er det mulig å få kjøpt el pistol? Pepperspray finnes men. Myggspray har det samme effekt? Eller pistoler vet jeg ikke nok om Du for Google det. 😊 Endret 15. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Jacklost Skrevet 15. oktober 2016 #54 Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, Naturbarn1 skrev: Pepperspray finnes men. Myggspray har det samme effekt? Eller pistoler vet jeg ikke nok om Du for Google det. 😊 Ser for meg at jeg får meg en pistol og ser en klovn og skyter den i panikk, jeg går bort og sjekker og det er en 10 åring 😬
Gjest Jacklost Skrevet 15. oktober 2016 #56 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Alltid får ungdommen skylda Ungdommen nå til dags er jo ville, hm når jeg var ungdom..
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #58 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Alltid får ungdommen skylda Det bekreftes jo at det er unge gutter. Så det er jo ikke så rart.
Gjest Black Amethyst Skrevet 15. oktober 2016 #59 Skrevet 15. oktober 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg skal skaffe meg myggspray og om en klovn kommer nær meg så sprayer jeg han. Er det mulig å få kjøpt el pistol? Pistol er vel ikke lovlig å få kjøpt blant vanlige innbyggere i Norge, vel?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #60 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, Black Amethyst skrev: Pistol er vel ikke lovlig å få kjøpt blant vanlige innbyggere i Norge, vel? Var det snakk om en EKTE pistol da? Kanskje det var en falsk vannpistol, eller noe? Anonymkode: e2b27...593
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå