Gå til innhold

Ulovlige

Fremhevede innlegg

Gjest Naturbarn1
Skrevet
2 timer siden, Black Amethyst skrev:

I allefall så vil du ikke være altfor langt unna ditt eget hjem, så da er det bare å løpe raskt tilbake og låse døra. ;) 

Synes det ville være verre å møte på dem ute når en ikke er så nær hjemme, og spesiellt på et område der det er lite folk rundt. Men jeg skjønner at du er redd for tanken på å se en killer clown utenfor hjemmet ditt. Det er nok like ekkelt å se en killer clown stirre på deg gjennom vinduet. 

Er nå jeg er glad jeg har persienere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: e2b27...593

Skrevet

Mot meg gjøres det på eget ansvar. Faren er nemlig svært stor for at bikkja (som alltid er med meg ute) hadde tatt ein bit av de med seg hjem. Eg er ikkje spesielt redd klovner heller, så sjansen er like stor for at de hadde fått seg ein på trynet, ein dose forsvarsspray rett i fleisen, eller om de hadde hatt kniv (som nevnes i linken)... så er ikkje de den eineste som går rundt med det heller. Om de hadde gjort det mot mannen min, så hadde han enten ledd eller banket de. Virker som disse klovnene ikkje tenker seg om ang. konsekvensene det kan ha i det hele tatt, skremmer de feil person kan det ende temmelig stygt.

• Liker 6
Skrevet

Forsøk å skremme meg mens jeg går tur med hundene! Jeg vil gjerne se hva hundene gjør etter at jeg har sluppet dem..

• Liker 1
Gjest Black Amethyst
Skrevet
3 timer siden, Naturbarn1 skrev:

Er nå jeg er glad jeg har persienere.

Ja. :jepp: Og hvis en har tjukke gardiner der en ikke klarer å se igjennom det, så hjelper det også fint. Da kan jo killer clown'en stå så lenge de vil og bare stirre. :P

Gjest Naturbarn1
Skrevet
13 minutter siden, Black Amethyst skrev:

Ja. :jepp: Og hvis en har tjukke gardiner der en ikke klarer å se igjennom det, så hjelper det også fint. Da kan jo killer clown'en stå så lenge de vil og bare stirre. :P

Kan jo hende jeg går ut og sier at du verden du har sminka deg pent. For og sette ungdommer  helt ut av spill.😉

Gjest Naturbarn1
Skrevet
49 minutter siden, Skywalker skrev:

Forsøk å skremme meg mens jeg går tur med hundene! Jeg vil gjerne se hva hundene gjør etter at jeg har sluppet dem..

Snakket så mye med meg selv når jeg er ute. Så bare det skremmer vannet av dem. 😉

Gjest Naturbarn1
Skrevet (endret)
3 timer siden, NordTroll skrev:

Mot meg gjøres det på eget ansvar. Faren er nemlig svært stor for at bikkja (som alltid er med meg ute) hadde tatt ein bit av de med seg hjem. Eg er ikkje spesielt redd klovner heller, så sjansen er like stor for at de hadde fått seg ein på trynet, ein dose forsvarsspray rett i fleisen, eller om de hadde hatt kniv (som nevnes i linken)... så er ikkje de den eineste som går rundt med det heller. Om de hadde gjort det mot mannen min, så hadde han enten ledd eller banket de. Virker som disse klovnene ikkje tenker seg om ang. konsekvensene det kan ha i det hele tatt, skremmer de feil person kan det ende temmelig stygt.

Kjøpte vel en lekekniv på NILLE

😋

Skal ha en leke kniv i lomma jeg og.  Da tenker jeg det har stoppa yppinga. 

Endret av Naturbarn1
Gjest Black Amethyst
Skrevet
20 minutter siden, Naturbarn1 skrev:

Kan jo hende jeg går ut og sier at du verden du har sminka deg pent. For og sette ungdommer  helt ut av spill.😉

Åh ja, det ville jo ha vært en god idé det og. :jepp: Hvis du har sett på den videoen over der og husker den klovnen med plakaten "FREE HUGS" så er jeg sånn som kunne ha gitt h*n en klem. ;) Tenker at siden de har så mye oppmerksomhetsbehov at da vil de ha godt av å få en god klem. :klemmer: :fnise:

Gjest Black Amethyst
Skrevet
22 minutter siden, Naturbarn1 skrev:

Kjøpte vel en lekekniv på NILLE

😋

Skal ha en leke kniv i lomma jeg og.  Da tenker jeg det har stoppa yppinga. 

:icon_lol:

Skrevet

Kan tenke meg at Halloween bir morsomt iår, masse småunger ute + en gjeng med idioter i klovnekostymer.

Anonymkode: 8ab14...b2e

• Liker 1
Gjest Black Amethyst
Skrevet

Siste nytt fra i går i Nederland; En 14 år gammel gutt som banket opp en voksen killer clown mann. ;)

Litt morsom situasjon. Han og lillebroren sin var ute på kveldstur sammen med hundene deres Bink og Boy da de så en killer clown som da han merket at de så han begynte å løpe mot dem. 14 åringen fortalte lillebroren sin å dra hjem igjen med hundene, og da så løp han mot killer clown'en. Først sparket han til killer clown'en, og så slo han til killer clown'en flere ganger med knyttneven helt til han fallt om. Og så sto killer clown'en opp igjen og løp vekk i fra gutten. Gutten jaget etter killer clown'en helt til han klarte å komme seg vekk i fra gutten og inn i en hage. 

Ser alt sammen for meg i tegnefilm form. :fnise:

Gjest Naturbarn1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Black Amethyst skrev:

Siste nytt fra i går i Nederland; En 14 år gammel gutt som banket opp en voksen killer clown mann. ;)

Litt morsom situasjon. Han og lillebroren sin var ute på kveldstur sammen med hundene deres Bink og Boy da de så en killer clown som da han merket at de så han begynte å løpe mot dem. 14 åringen fortalte lillebroren sin å dra hjem igjen med hundene, og da så løp han mot killer clown'en. Først sparket han til killer clown'en, og så slo han til killer clown'en flere ganger med knyttneven helt til han fallt om. Og så sto killer clown'en opp igjen og løp vekk i fra gutten. Gutten jaget etter killer clown'en helt til han klarte å komme seg vekk i fra gutten og inn i en hage. 

Ser alt sammen for meg i tegnefilm form. :fnise:

Kanskje og gjør kloven drit usikker  med og be om en klem. Tenker klovnen har fått føttene på nakken.😂😂 Blitt alt for mye kjærlighet. 

Endret av Naturbarn1
Gjest Black Amethyst
Skrevet (endret)
34 minutter siden, Naturbarn1 skrev:

Kanskje og gjør kloven drit usikker  med og be om en klem. Tenker klovnen har fått føttene på nakken.😂😂 Blitt alt for mye kjærlighet. 

Jeg gir deg ett poeng sjølv om du svarte litt på feil innlegg? ;) Siden 14 åringen banket opp klovnen og ikke ga han noe klem. :laugh::)

Men angående det innlegget om å gi klovnen med Free Hugs plakaten en klem da er jeg enig i at det ville nok få klovnen til å føle seg litt forfjamset. :mrgreen:

Endret av Black Amethyst
Skrevet

Før i tiden nøyde man seg med å ringe på og stikke av, eller epleslang. Nei, jeg er ikke gammel. :fnise: Men nå nøyer man seg ikke før klovnemaska er godt trukket nedover halsen og gjerne også har en kniv i høyrehånda og balltre i den venstre. Selv synes jeg at jeg ser klovner på høylys dag for tida, og mener å høre at motorsager starter i øst og vest. Men ikke fordi jeg er redd. Snarere fordi jeg har et voldsomt hat mot klovner som bare venter på å komme til uttrykk når som helst, da skal vi se hvem som ler sist ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke Killer clowns toskene tenker over faren med det de gjør og hvor mye skade de gjør/kan gjøre. Folk med hjerteproblemer kan bli veldig syke eller i verste fall stryke med. Folk kan bli så traumatiserte at de blir psykisk syke. De kan selv bli skadet eller i verste fall alvorlig skadet eller knerta av folk som blir redde og handler i selvforsvarsrefleks. Og det er ikke bare de de skremmer som blir redde, de pårørende til ofrene blir også livredde.

• Liker 3
Skrevet

Og folk som har alvorlige psykiske lidelser fra før kan reagere voldsomt og helt anderlendes en de klovnene tror.

• Liker 3
Gjest Naturbarn1
Skrevet (endret)
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke noe om dette. Nå tør jeg ikke gå ut med søpla når det er mørkt ute. 

Anonymkode: 503ca...962

Søpla kan stå og vente til det blir lyst. :D

Endret av Naturbarn1
Skrevet
17 timer siden, NordTroll skrev:

Vi har en ganske så svær hund selv (sjelden rase her i Norge og selvsagt lovlig) og jeg hadde ikke vært i tvil om jeg skulle slippet den løs på disse menneskene. Tror de hadde tatt beina på nakken.

• Liker 1
Gjest Black Amethyst
Skrevet
12 timer siden, Naturbarn1 skrev:

Søpla kan stå og vente til det blir lyst. :D

Men så har du også disse killer clown'ene som går ute i løpet av dagen og. ;) 

:tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...